شمانیوز
شما نیوز

عکس لو رفته از علی دایی و همسرش در پارتی مختلط + تصاویر و جزئیات

عکس های جدیدی از آقای گل فوتبال در پارتی مختلط منتشر شده است.

عکس لو رفته از علی دایی و همسرش در پارتی مختلط + تصاویر و جزئیات

رکنا نوشت: علی دایی متولد یکم فروردین 1348 در اردبیل، فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکترای واحد علوم تحقیقات رشته جامعه‌ شناسی ورزش است.

 

خبر داغ و جنجالی : 

 

 

 

1008694_508

 

خانواده، تاریخ تولد اصلی علی دایی

سومین فرزند خانواده است و  چهار برادر به نام های عبدالله، محمد، حسن و حسین دارد. خواهرش در پانزدهمین روز زندگی به دلیل بیماری فوت کرده است. پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد 14 بهمن 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه 1 فروردین به عنوان تاریخ تولد او درج شده است. در کودکی او را شهریار صدا می زدند، این نام هم اکنون لقب وی است.

 

 

  • یکی از وب سایت های خبری در 15 خرداد سال 94 این عکس را منتشر کرد:

به دلیل رعایت مسائل اخلاقی عکس مورد نظر حذف شده است

 

شروع از 8 سالگی

از 8 سالگی به سمت فوتبال رفت و کار حرفه اش را با تیم استقلال اردبیل در سال 67 آغاز کرد. سپس بعد از قبول در دانشگاه به تهران رفت و در سال 68 بازیکن تیم تاکسیرانی شد.

 

بانک تجارت تا آلمان و خداحافظی

از سال 69 تا 73 در بانک تجارت بازی کرد، حسابی در این درخشیده و به تیم ملی دعوت شد. سال 73 به پرسپولیس رفت و از سال 75 نیز لژیونر شد و به السد قطر پیوست.  سال 76 به آرمینیا بیله فیلد آلمان رفت، و بعد از یکسال در سال 77 به بایرن مونیخ پیوست. سپس از سال 78 تا 81 در هرتابرلین بازی کرد، بعد از آن به الشباب، پرسپولیس، صبا باتری رفت و در نهایت با تیم سایپا به عنوان بازیکن و سرمربی از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

 

رکورد گل ملی جهان

دایی تا پایان رقابت‌ های جام جهانی ۲۰۰۶ که در ترکیب تیم ملی حضور داشت ۱۴۹ بار برای تیم ملی به میدان رفت، بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده  و آقای گل جهان است. کریستیانو رونالدو نزدیکترین تعقیب کننده دایی فعلا 79 گل به ثمر رسانده و به نظر می آید این رکورد دست نیافتنی است.

 

144418_893

 

 

ازدواج اول علی دایی و دخترش

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری به نام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سال هاست در آمریکا زندگی می کند.

 

 

ازدواج دوم

علی دایی در سال 1384 با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی آن ها در اردیبهشت 84 یکی از مجلل ترین ازدواج ها در آن زمان بود که بیش از 100 میلیون تومان خرج در برداشت.  سال 90 این زوج صاحب دختری به نام نورا شدند.

 

مونا فرخ آذری کیست ؟

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است.

 

569169_153

 

شغل های دوم

علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است، نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد. البته او در ساختمان سازی هم بسیار فعال است. شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده و رستوران های پدرخوب متعلق به او هستند. او به عنوان سلبریتی در انواع تبلیغات بیلبوردی هم حضور دارد و جدیدا در زمینه صنایع غذایی با یکی از دوستان فرانسوی خود نیز همکاری می کند.

 

بازیگران مورد علاقه

من زیاد فیلم نگاه می کنم؛ مثلا اکبر عبدی ، امیر جعفری و پوریا پورسرخ را دوست دارم و البته هستند کسانی که فیلم هایشان را وقت نمی کنم ببینم و بازیگران خیلی خوبی هستند.

 

تصادف

تصادف علی دایی در فروردین 90 با پرادو شخصی اش یکی از تلخ ترین حوادث فوتبالی بود که البته ختم به خیر شد و با چند عمل زیبایی اثر جراحات وارده ترمیم شد.

 

علی دایی و تسلط به 5 زبان

علی دایی به پنج زبان عربی، آلمانی، انگلیسی، ترکی آذری و البته فارسی تسلط دارد. سرمربی سابق سایپا تا حدودی هم با زبان فرانسه آشنا است اما یادگیری این زبان را نیمه کاره رها کرد.

 

سفرهای خارجی

علی دایی در طول سال حداقل به ۱۰ کشور سفر می کند؛  مقاصد ثابت او در طول هر سال آمریکا، آلمان، اسپانیا، فرانسه و البته ترکیه هستند و تاکنون به 50 کشور سفر کرده است.

 

ماجرای رد شدن از گزینش دانشگاه

بار اولی که در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد در گزینش همان دانشگاه رد شد! دلیل آن هم ساندویچ خوردن در هنگام اذان ظهر و پوشیدن کاپشن چرمی در هنگام گزینش بوده است.

 

از بستنی تا بیلیارد + دو دستی !

عاشق بستنی است؛ دوستانش می گویند او هنگام رانندگی هر کجا بستنی فروشی ببینند توقف می کند! او بیلیارد باز قهاری است و در تخته نرد حریف ندارد !

 

نوشتن با دو دست و اسب سواری

علی دایی راست دست است اما با دست چپش هم می تواند بدون هیچ مشکلی بنویسد؛ به کوهنوردی علاقه فراوانی دارد اما بیشتر از آن سوارکاری را دوست دارد.

 

مشکل لکنت زبان

علی دایی در دهه هفتاد و با کمک یکی از دوبلورهای مطرح قصد داشت لکنت زبان خود را درمان کند اما وقتی دید نتیجه ای نمی گیرد درمان لکنت خود را برای همیشه رها کرد

 

سفیر یونیسف

در سال ۱۳۸۶ توسط فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نماینده فوتبال ایران در سازمان یونیسف معرفی شد دایی و مهتاب کرامتی به عنوان دو سفیر ایران در این سازمان بین‌ المللی عضویت دارند

 

 

بیشتر بخوانید:

صحبت های بازیگران حاضر در تشییع جنازه مجید اوجی + فیلم

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    عکس خیلی تابلو فوتوشاپ بود

  • علی کریمی

    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
    دایی یک نمونه کامل مسلمان هست.دزدی و یا فتوشاپ از بزرگی شخصی کم نمیکند.

  • ناشناس

    چقدر بیکاریت زندگی شخصی خودشونه به من و شما ربطی نداره بی ادبا

  • داریوش

    ما که از روز اول گفتیم که ایشون از یک خانواده اصل و نسب داری نیست!!!
    ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • فاضل

    دیواری کوتاه تر از علی دایی ندیدین

  • آراز

    دردوبلای دایی بخوره توسرتون

  • ناشناس

    خوشبخت و سربلند باشید

  • ناشناس

    همشون سرو ته یه کرباسن

  • زهرا

    علی دایی به معنای واقعی یک مرد است چیزی امروزه خیلی کم دیده میشود . این تیترها به ایشان نمیخوره اگه هم باشه ربطی به دیگران نداره کاملا خصوصیه .

  • NiMa

    به ما ربطی نداره ، خصوصی خودشه.

  • حسن عزیزی

    زندگی شخصی افراد را نگردیم دایی ایرانی ثابت شده است

  • فرهنگ

    15 سال شادی به خانه های مان آورد علی دایی. همیشه در قلب مان جا دارد

  • ناشناس

    خدا نگدارت باشه