شمانیوز
شما نیوز

جای خالی بازیکنان ستاره در لیست تیم ملی+جزئیات

بعید به نظر می‌رسد لیست جدید تیم ملی را ویلموتس که قهر کرده، داده باشد و به نظر می‌رسد این لیست کار وحید هاشمیان است،

جای خالی بازیکنان ستاره در لیست تیم ملی+جزئیات

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۳ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد، اما یکسری از ستاره‌ها از این لیست جا ماندند.

 

اما چند نکته؛

۱- چه ویلموتس و چه هاشمیان نمی‌توانستند وریا غفوری را دعوت نکنند، چون او بر خلاف نیم‌فصل دوم فصل گذشته دوباره اوج گرفته و حتی می‌تواند مقابل عراق فیکس هم بازی کند (رامین رضاییان مقابل بحرین یک بازیکن معمولی و حتی نزدیک به ضعیف بود).

۲- واقعاً دلیل دعوت نشدن شجاع خلیل‌زاده را نمی‌فهمم. این‌طور می‌توان سؤال را مطرح کرد که در حال حاضر کدام مدافع وسط ایرانی از شجاع آماده‌تر است و یک مدافع باید چه‌کار کند که به تیم ملی دعوت شود؟

۳- مسعود شجاعی ۳۶ ساله که به انتهای فوتبال خود رسیده و تا جام جهانی ۲۰۲۲ حدوداً ۳۹ ساله می‌شود، دعوت شده، اما فرشید اسماعیلی ۲۶، ۲۷ ساله که در استقلال می‌درخشد و یا مهدی ترابی که در پرسپولیس خوب کار کرده دعوت نمی‌شوند! امیدواریم این قبیل موارد فقط به سلیقه کادر فنی تیم ملی مرتبط باشد.

۴- عزت‌اللهی و جهانبخش در لیست نیستند، ولی به نظر می‌رسد برای مراحل بعد دعوت شوند. جهانبخش چه بخواهد و چه نخواهد چوب نیمکت‌نشینی و سکونشینی در برایتون را می‌خورد، ولی در عوض یکسری بازیکن چه فیکس باشند و چه ذخیره تحت هر شرایطی دعوت می‌شوند.

۵- در میان مهاجمان تیم ملی فقط محمد محبی سپاهان (که انصافاً بازیکن خوبی است و حقش بود) از لیگ برتر دعوت شده و خبری از سایرین نیست در حالی که مثلاً استقلال با ۲۱ گل زده و با فاصله صاحب بهترین خط حمله لیگ است. به نظر می‌رسد ویلموتس و هاشمیان هم تقریباً مثل کی‌روش خیلی اعتقادی به لیگ برتر ایران ندارند، چون مثلاً از شهر خودرو مدعی هم کسی به تیم ملی دعوت نشده است.

۶- با تمام این اوصاف باز هم باید به سلیقه کادر فنی تیم ملی احترام گذاشت و برای آن‌ها در بازی حساس با عراق آرزوی موفقیت کرد، چون بعد از باخت زشت در بحرین (آن هم بازی با چهار مهاجم!) اگر به عراق هم ببازیم آن وقت ایرادات گل‌درشتی که از لیست تیم ملی گرفته می‌شود خیلی بیشتر توی ذوق خواهد زد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    بله درست