شمانیوز
شما نیوز

عکس های لورفته از امیر کاظمی بازیگر سریال فوق لیسانسه ها و همسرش + بیوگرافی

اگر از مخاطبان سریال های تلویزیون باشید حتما امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال لیسانسه ها را می شناسید. مازیار سریال لیسانسه ها یکی از بازیگران جوان دنیای هنر است که از دوران نوجوانی با سریال کتاب فروشی هدهد وارد حرفه بازیگری شد.

عکس های لورفته از امیر کاظمی بازیگر سریال فوق لیسانسه ها و همسرش + بیوگرافی

نمناک نوشت : امروز 19 آبان سالروز تولد امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون است که در ادامه پست همسرش به مناسبت این روز را مشاهده میکنید.

 

خبر فوری : 

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت ! + بیوگرافی و علت طلاق

 

امیر کاظمی

 

 

 

برای خواندن جزئیات بیشتر و دیدن عکس های خصوصی سلبریتی ها اینجا کلیک کنید .. 

 

 

مهتاب محسنی همسر امیر کاظمی برای سالروز تولد همسرش نوشت:

وقت هایی که تنها می شم مثل الان،می گردم تو گالری عکسهام،می رم از اولش ورق می زنم ورق می زنم نگاهت می کنم تا تموم شه،می بینم سیر نشدم،می رم سراغ فایل های قدیمیمون تو کامپیوتر و از روز اولی که می شناسمت نگاه می کنم، فیلمهامونو، عکسهاتو،حتی نقش هات تو سریالا،بعد می رم عقب تر،ویدیوهایی که گرفتی و من اون موقع نمی شناختمت،سعی می کنم فکر کنم اون زمان من کجا بودم،بعد می رم سراغ عکسهای بچگیت،عکسها تموم می شه...

برمی گردم یه چایی می ریزم می شینم رو مبل بهت فکر می کنم،به اینکه همه می گن چهره ات بیبی فیسه و هیچوقت پیر نمی شی،به اینکه می گن هنوزم انگار هیجده سالته...

من اینطوری فکر نمی کنم،من خط های پیشونیتو می شناسم،چین های گوشه ی چشمتو زندگی کردم،دیدم موقع سختی با اون همه فشاری که روته می خندی که گریه ات نگیره،من خستگیتو دیدم بیشتر از راحتی،من دیدم چقدر سعی می کنی قوی باشی،دیدم طولانی راه می ری که جلوی من نری تو فکر و دلمو خالی نکنی،دیدمت وقتی پا می ذاری رو خواسته ات چون کارای مهمتری هست که باید انجام بدی.

برا بقیه که نمی شناسنت شاید یه هیجده ساله ی ابدی باشی،برای من که کوچه کوچه بلدمت و امروز که بیست و نه سالت تموم شده و وارد سی سال شدی، می دونم با چه روزها و لحظه هایی دست به یقه بودی،بیشتر از اینکه بگم تولدت مبارک،می گم دمت گرم!همینه!درست اومدی رفیق! دوستت دارم....

امیر کاظمی

 

امیر کاظمی جزو آن دسته از هنرمندان است که خیلی زود زندگی مشترکش را آغاز کرد و در حالی که تنها 22 سال داشت به جرگه متاهلین پیوست.

 

ماجرای ازدواج امیر کاظمی و همسرش

امیر کاظمی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره ازدواجش گفت:من در سن 22 سالگی ازدواج کردم و به نظرم سن مناسب ازدواج همین است. ما در سال 91 با 300 هزار تومان ازدواج کردیم و حتی من کل هزینه ها را حساب کردم و دو حلقه نقره گرفتیم و مراسمی هم نگرفتیم و هزینه ها را برای رهن خانه دادیم و بعد از عقد زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

 

امیر کاظمی و همسرش

 

مهتاب محسنی همسر امیر کاظمی است که حدود 8 سال است زندگی مشترکش با این بازیگر جوان تلویزیون را آغاز کرده است و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

 

امیر کاظمی در یک گفتگوی دیگر درباره زندگی عاشقانه اش گفت:من خیلی عاشقم و اصلا یک روز هم پیش نیامده است که از همسرم جدا باشم و حتی کار شهرستان را هم قبول نمیکنم و تمام شرطم این است که خانمم همیشه همراه من باشد.

 

من و همسرم زندگی مشترکمان را با کمترین امکانات آغاز کردیم و بعد از شش ماه زندگی در اتاق منزل پدرم وقتی کمی پس انداز کردیم عروسی را که نگرفته بودیم با چند مهمانی مفصل جبران کردیم و در سال اول تعدادی از دوستانمان را دعوت کردیم و در سالگرد ازدواج بعدی مان همسرم لباس عروس پوشید و من کت و شلوار پوشیدم و آتلیه رفتیم و در سالگرد ازدواج بعدی مان مسافرت رفتیم و حال خودمان خوب است.

 

بازیگران فوق لیسانسه ها

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمدحسین

    ای ول به امیر کاظمی و همسرش چه باحالن خوشم اومد

  • مجتبی

    ان شاء الله ک خوشبیخت بشین ،، جوووناا یاد بگیرن

  • محمدرضا

    تبریک تبریک تبریک
    زندگی تو لحظه و لذت بردن و نیم نگاهی به آینده میشه همین خوشبختی ایشالا که همیشه خوش باشید با هم و خوشبخت

  • پریا

    آفرین به تو پسر

  • 😇😍

    دمتون گرم انشا ا... زندگیتون سراسر پر از عشق و محبت باشه