شمانیوز
شما نیوز

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت ! + بیوگرافی و علت طلاق

زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن به گوش نرسیده است.

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت ! + بیوگرافی و علت طلاق

رکنا: یکی از بازیگران خبرساز در سال جاری احتمالا ترانه علیدوستی است. بعد از حرف های فمینیستی این بازیگر شایعه جدایی از همسرش قوت گرفت اما تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده است.

 
 


بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند.

 

این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه‌ترین بازیگران است که کمتر زندگی خصوصی‌اش در دایره رسانه‌ها افتاده! با اینکه هر ازدواجی ممکن است به طلاق منجر شود اما امیدواریم که این خبر شایعه باشد.

 

**برای دیدن عکس های خصوصی و شخصی سلبریتی ها اینجا کلیک کنید **

 

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:"چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بلند بالا در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است.
علیدوستی ادامه داد: این شایعه که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است".

خلاصه هر از گاهی عده ای بیکار به دنبال سوژه لابه لای زندگی خصوصی هنرمندان می گردند تا مدتی همه را سر کار بگذارند.


شایعه طلاق ترانه علیدوستی از همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:”چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است.

 

علیدوستی ادامه داد : این شایعه که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است”.

 

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت؟ +عکس

 

خبر طلاقی که در حد شایعه است

خبری طلاق خانوم ترانه علیدوتسی از همسرش علی منصور با عنوان شایعه است و هنوز این دو واکنشی به ین حرف ها ندادند، با انتشار هر مطلب جدید همینجا اطلاع رسانی خواهد شد

 

تحریم اسکار 2017 و علت بازی نکردن در تلویزیون

ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم فروشنده نامرد اسکار شده بود اما با انتشار توییتی اعلام کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد او نوشت : "طرح ترامپ برای ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا نژاد پرستانه است چه این ممنوعیت شامل یک رخداد فرهنگی شود یا نه، من در اعتراض به این موضوع در اسکار شرکت نخواهم کرد."


شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها ...

جالب است بدانید ترانه علیدوستی 12 سال است که در تلویزیون بازی نمی کند. او معتقد است بازی در تلویزیون خیانت فرهنگی است چون حتی سریال های سطح بالاتر هم آخر سر دستخوش یک سری جهت گیری های بی مورد در پخش می شوند و من هیچ وقت کسانی را که در تلویزیون مشغول بازی هستند قضاوت نمی کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند و ما در جایگاهی قرار داریم که قضاوت شویم.

 

 

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است

دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است و گاهی ترجمه می کند او به بیماری کلاستروفوبیا (ترس از محیط بسته) مبتلاست

 

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است

 

پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است

فعالیت هنری خود را همزمان با تحصیل در رشته تجربی با حضور در هنرستان موسیقی و آموزش کلارینت و پیانو شروع کرد، سپس مدتی بعد در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد

 


اولین تجربه و شهرت جهانی

در سال 1379 از طریق کلاس بازیگری امین تارخ برای بازی در نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد

بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد

 


بازی در تلویزیون خیانت است

من در تلویزیون بازی نمی‌ کنم، چون معتقدم یک خیانت فرهنگی است قبلاً هم گفته‌ ام، انتخاب کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند

من کسانی را که در تلویزیون کار می‌ کنند قضاوت نمی‌ کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند

 


شغل دوم : ترجمه

علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است

او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دوره برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رویای مادرم، تألیف آلیس مونرو کسب کرد، و چندین کتاب پرفروش و پر طرفدار دارد

ترانه علیدوستی در تابستان 1390 با علی منصور ازدواج کرد

ترانه اولین‌ بار مادر شدن را در 15سالگی و با فیلم من ترانه، 15 سال دارم تجربه کرد در آن فیلم آن‌ قدر مادر شدن را خوب به تصویر کشید و با‌وجود سن کم آن‌ قدر خوش درخشید که مادر شدن واقعی او برایمان عجیب نبود

در پاییز 1392 دخترش حنا بدنیا آمد


علی منصور

شایعات مختلفی از علی منصور همسر خانوم علیدوستی منتشر شده است، اما او نه مقیم لندن است و نه تاجر می باشد، او چند سال پیش تحصیلاتش را تمام کرده و بازیگر تازه کار نیز می باشد

 

 

نحوه تسلط بر انگلیسی و آلمان

پدر من، حمید علیدوستی، بین سال های 65 تا 67 در باشگاه های آلمان توپ می زد سه تا شش سالگی ام را در آلمان گذراند به همین خاطر آلمانی را همزمان با فارسی یاد گرفتم همین در یادگیری زبان انگلیسی کمکم کرد

 

به غیر از یک دوره کلاس مقدماتی زبان انگلیسی در نوجوانی، کلاس دیگری نرفتم و خودآموز، این زبان را یاد گرفتم


نویسندگان مورد علاقه

گفتنش سخت است؛ از معاصران : جاناتان فرانزن؛ زیدی اسمیت؛ جومپا لاهیری؛ همسر همین نیکول کراوس، جاناتان سفرن فوئر؛ اورهان پاموک؛ جعفر مدرس صادقی و ابراهیم گلستان


بیماری ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی اعلام کرده که به بیماری کلاستروفوبیا یا ترس از محیط بسته مبتلا است و به همین خاطر نمی‌ تواند از اتوبوس، مترو و آسانسورهای بدون آینه استفاده کند

او از طرفداران جریان فمینیسم (طرفدار حقوق زنان) است

 

 

بیوگرافی ترانه علیدوستی + عکس های ترانه علیدوستی و همسرش

  • نام :ترانه

  • نام خانوادگی :علیدوستی
  • تاریخ تولد :1362/10/22
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :دیپلم کامپیوتر
  • همسر:علی منصوری
  • فرزند:حنا
 

زندگینامه ترانه علیدوستی

زندگینامه کامل ترانه علیدوستی

 

زندگینامه ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد.

 

کودکی ترانه علیدوستی

 

کودکی خانم بازیگر در آغوش پدرش

حمید علیدوستی در سال 1354 در لیگ ایران با پیراهن تیم دارایی به میدان رفت. علیدوستی حضور در تیم هایی مثل هما و کشاورز را هم تجربه کرد و بین سالهای 1365-1366 در لیگ های آلمان به بازی پرداخت اما در سال 1374، با تیم سایپا در مسابقات لیگ حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را طی کرد.

 

ترانه علیدوستی عکس

پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی بازیگران شهرزاد

 

ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد.

 

ترانه علیدوستی و همسر و دخترش

ترانه علیدوستی و همسر و دخترش حنا

دختر ترانه علیدوستی

 

ترانه علیدوستی و دخترش

ترانه در دورهٔ راهنمایی، دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد که کلارینت و پیانو می زد. در دورهٔ دبیرستان مشغول تحصیل در رشتهٔ علوم تجربی بود که در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد.

 

پدر ترانه علیدوستی

حمید علیدوستی در کنار دخترش ترانه علیدوستی

 

فعالیت بازیگری ترانه علیدوستی

سال 1379 از طریق همین کلاس ها برای بازی نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد و با بازی در این فیلم وقفه ای در تحصیلاتش افتاد که سرانجام در رشتهٔ کامپیوتر دیپلم گرفت.

 

ترانه علیدوستی

 

ترانه علیدوستی در فیلم من ترانه 15 سال دارم

او برای بازی در فیلم (من ترانه...) جایزهٔ سیمرغ بلورین بیستمین جشنوارهٔ فیلم فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد.

 

ترانه علیدوستی در ویژه نامه شماره 100 ماهنامه صنعت سینما که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب 130 نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد. همچنین در سال 1390، ماهنامه سینمایی فیلم او را به عنوان بهترین بازیگر زن دهه 80 انتخاب کرد.

 

ترانه علیدوستی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    خانم علیدوستی و خانواده اش جز و بهترینها هستند هیچگونه
    حاشیه ای بانها نمی چسبد

  • ناشناس

    از صمیم قلب آرزو میکنم شایعه باشه

  • بیننده

    خانم ترانه علیدوستی انقدر توی عکس هایش خندان و شاد است.که به نظر نمیرسه در حال طلاق گرفتن و یا خدایی نکرده ناراحتی باشد.امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشن.