شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم.

تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر به شکلی از تبلیغ و معرفی محصول می­پردازد که با دارا بودن یک ایده­ی مرکزی و پرداخت هوشمندانه در ابتدا طرح مسئله­ای داستانی می­کند تا سوالی را در ذهن بیننده ایجاد کند، سپس در این مرحله ضمن معرفی غیرمستقیم کارایی محصول به تبلیغ محصول و حل مسئله­ی حاضر می­نماید.

معمولا مواردی در ابتدا ذهن سفارش­دهنده را به خود مشغول می­کند. مسائلی مثل اینکه از کجا بدانیم تیزری که میسازیم تاثیرگذار است و ارزش هزینه و وقتی که میگذاریم را دارد؟ و یا اینکه تیزر ساخته شده را به چه نحوی ارائه کنیم که بیشترین بیننده و تاثیر را داشته باشد و از این دست سوال­ها که تیم تولید محتوایِ طلوع فیلم برای تمام این پرسش­های شما پاسخ دارد.

ساخت یک تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار به چرخه­ی درستی از عوامل مختلف بستگی دارد که ما در طلوع فیلم تمامی این چرخه­ی تولیدی را تکمیل می­کنیم. اما این چرخه­ی درست برای ساخت تیزر از کجا شروع می­شود.

ما در طلوع فیلم با حضور تیم مجربِ ایده پردازی و تولید محتوا می­توانیم در مراحل قبل از ایده­پردازی به شما در مورد برندِ مورد نظرتان جامع­ترین مشورت­ها را بدهیم تا شما بتوانید با شناخت نقاط قوت محصولتان و مانور درست تبلیغاتی بر روی محصول خود بیشترین سود را از هزینه­ی تبلیغات برای محصول خود به دست بیاورید و برند خود را بسازید.

شاید در کنار شاخصه­های کیفی و فنی ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام ، مسئله ایده­ی مرکزی تیزر مهمترین شاخصه باشد و اولین مسئله­ای که بیننده می­تواند با آن ارتباط برقرار کند ایده­ی تیزر شماست. برای رسیدن به یک ایده­ی جذاب و گیرا، شناخت محصول مورد نظر و بحث در مورد تولید محتوای محصول مورد نظر، اولین گام برای رسیدن به ایده­ی تبلیغاتی تیزر است. ما در طلوع فیلم بعد از مشاوره­های چند ساعته با نماینده محصول مورد نظر و شناخت نیازهای سفارش­دهنده، ایده­های جذابی را ارائه می­کنیم تا صاحب محصول بتواند نزدیکترین ایده به نیازهای معرفی محصولش را برای ساخت تیزر اجرا کند.

س

 

 

بعد از مرحله­ی ایده وارد مرحله­ی طراحی و تولید تیزر می­شویم. اینکه تیزر مورد نظر چه هدفی داشته باشد، تعیین می­کند که محصول نهایی با چه شکلی ساخته و ارائه شود. منظور از شکل یا فرم تیزر، استفاده از تمام امکانات تولید مستند، داستانی، انیمیشن و .... در تولید تیزر است. برای مثال اگر شما بخواهید محصولی را در حوزه­ی مصرف کودکان و در جهت دیده­شدن محصول برای کودکان معرفی کنید بهتر است از ترکیب­های انیمیشن و موشن گرافی بیشتر که با روحیات کودکان سازگاری بیشتری دارد استفاده کنید.

مسائل مالی و اینکه ساخت یک تیزر از صفر تا صد چه مقدار هزینه برای سفارش دهنده دارد، تقریبا دقدغه تمام صاحبین محصول است. ما در طلوع فیلم برای رفع این نگرانی شما ترتیبی داده ایم که بعد از جلسه­ی مشاوره و کارگروه تولید محتوا جهت ایده­پردازی با معقول­ترین هزینه بهترین خروجی را از آن شما و محصولتان کنیم. اما قبل از آن برای روشن شدن صحت این ادعا کافی است بدانیم که هرکدام از مراحل تولید محتوا، ایده­پردازی برندسازی انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین از جمله گروه فیلمبرداری حرفه­ای گروه های تولیدی و طراحی صحنه و انتخاب لوکیشن و مراحل پس از تولید مثل تدوین و صداگذاری اثر، ساخت موسیقی و انیمیشن و اصلاح رنگ و جلوه های ویژه­ی کامپیوتری و در نهایت خروجی با کیفیت محصول جهت پخش، مستلزم هزینه­هایی جداگانه و عقد قرارداد با گروه­های تولیدی جدا است اما از آنجایی­که ما در طلوع فیلم تمام این گروه­های حرفه­ای و امکانات ساخت صفر تا صد یک تیزر تبلیغاتی را در کنار خود داریم، شما تنها با یک قرارداد می­توانید خیال خود را از بابت تحویل گرفتن یک اثر قابل دفاع و با کیفیت راحت کنید. در چنین چرخه­ای که از ابتدای طرح ایده تا تولید و ضبط اثر و مراحل پس از تولید تا خروجی نهایی محصول زیر نظر یک گروه مجرب اجرا می­شود، بدیهی است که ضمن اطمینان از کیفیت محصول نهایی، هزینه­های تولیدی شما به طور چشمگیری کاهش می­یابد.

 

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

جذابیت رنگ و نور برای عکس های صنعتی بسیار مهم است اما همه کار نیست ، باید این توانایی را نیز داشته باشد که پیام کسب و کار را در کسری از ثانیه به بیننده انتقال دهد . این کار نیاز به یک عکاس حرفه ای دارد که با محیط های صنعتی و سایت های کارخانه ها آشنایی کاملی داشته باشد .

بیشتر افراد تمایل دارند که اطلاعات مهم درباره وجهه شرکت و فعالیت های آن را در کمترین زمان و با خلاصه ترین مطالب بدست آورند و این چیزی است که عکاسی صنعتی حرفه ای به درستی آن را پوشش می دهد . موسسه طلوع فیلم با در اختیار داشتن گروهی از عکاسان ، طراحان گرافیک ، مسولین تبلیغات و بازاریاب ها در ویرایش و پرتره نگاری صنعتی تخصص بالایی دارد و همچنین برای پیشرفت در تصویرسازی الکترونیک ، عکاسی کاتالوگ ها و بروشورها بهترین استودیوهای طراحی گرافیک را ضمیمه کار می نماید . این موسسه اعتقاد دارد که یک عکاس صنعتی علاوه بر داشتن دانش کافی در خصوص صنعت و تجارت مرتبط با آن عکس ، باید در زمینه شناخت دوربین ، نور و زوایای مختلف نور مهارت لازم را داشته و در هر شرایطی قدرت خلاقیت و ایده پردازی خود را بکار گیرد .

 

ی

 

عکاسی تبلیغاتی

عکس های تبلیغاتی به صورت گسترده در روزنامه ها ، مجلات ، وب سایت ها ، بیلبوردها و … استفاده می شوند اما همه این تبلیغات زمانی تاثیرگذار هستند که توانایی ایده پردازی و خلاقیت عکاس ، تصویر خوبی از محصول ارائه داده و افراد متخصص با تسلط کامل بر نرم افزارهای گرافیکی ویرایش عکس را به درستی مدیریت نمایند . موسسه طلوع فیلم با استفاده از  عکاسان متخصص در این زمینه ، چهره نگاران ، طراحان و همچنین ایده پردازان قوی تلاش می کند با تولید تصاویری با طرح و کیفیت عالی نقش یک بازاریاب حرفه ای را برای کارفرمایان محترم ایفا می کند. این موسسه در استودیوهایی با تجهیزات مناسب ، آتلیه عکاسی ، نورپردازی حرفه ای ، انواع فلش های حرفه ای در این عرصه و همچنین دیگر لوازم جانبی عکاسی تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد .

 

بشب

 

معرفی موسسه طلوع فیلم

                موسسه طلوع خورشید پاکان با برند تجاری طلوع فیلم و به مدیریت جناب آقای موسی خانزاده پور همواره در تلاش بوده تا با نگاه به تجارب گذشته و تغییرات طوفانی دنیای تکنولوژی، روزآمدی و کارآمدی خود را در جهت بالابردن سطح تولیدات مجموعه حفظ کند. عوامل حرفه ­ای طلوع فیلم که هرکدام در بخش های مختلف طراحی و تولید کارهای سینمایی و تصویری، دارای تجارب باارزشی هستند آماده­ ی بکارگیری این تجارب برای خلق تولیدات ارزشمند در زمینه­ هایی چون طراحی و تولید فیلم­ های کوتاه و بلند داستانی ، مستند ، تجربی، تبلیغاتی، مستند، انیمیشن ، موشن گرافیک ، موزیک ویدیو ، تیزرهای تبلیغاتی و فناوری های نوین است.

 

لازمه ساخت فیلم آموزشی

یکی از مباحثی که برای ساخت فیلم آموزشی مهم است و کمتر به آن پرداخته شده این است که کتاب خواندن با دیدن یک فیلم آموزشی بسیار متفاوت است زیرا در فیلم های آموزشی باید شکل خاصی از ارائه در نظر گرفته شود تا طرحی که معلم برای بیان آماده نموده و اهدافی که یک فیلم آموزشی دنبال می کند ، تناسب داشته باشد .

مطالبی که برای کتاب تنظیم شده است ، هدف دیگری را دنبال می کند و موسسه طلوع فیلم با تجربه ساخت فیلم های آموزشی به این مهم دست یافته است که رابطه تنگاتنگی بین شکل و محتوای یک کتاب وجود دارد و استفاده از فیلم برای آموزش می بایست قابلیت های بیانی داشته باشد . این موسسه اعتقاد دارد که قابلیت ها باید به شیوه ای تاثیرگذار ساختار درستی را به مخاطب عرضه نمایند و برای رسیدن به یک ساختار خوب می بایست به این سوالها پاسخ داد :

 

  • هدف های مطلوب ما از ساخت یک فیلم آموزشی چیست ؟
  • چگونه می‌توان به موثرترین شکل ممکن به این هدف ها رسید؟
  • آیا می خواهیم یک موضوع علمی را آموزش دهیم یا می خواهیم یک گزارش تصویری از کتاب ارائه دهیم ؟
  • آیا موضوع علمی مورد نظرما متناسب با ویژگی‌های بیانی فیلم هست ؟
  • آیا می‌توان با شیوه‌ای ساده تر و شاید هم موثرتر موضوع مورد نظر را آموزش داد ؟
  • چگونه مطمئن شویم که به هدف های مطلوب می رسیم؟

 

موسسه طلوع فیلم این موضوع را وظیفه خود می داند که مسائل فیلمسازی را برای سفارش دهندگان و کارشناسانی که با آموزش آشنایی دارند به درستی روشن نماید تا شناخت درستی از ویژگی ها و ساختار بیانی فیلم در آنها به وجود آورده و از تلف شدن وقت و سرمایه سفارش دهندگان جلوگیری نماید.

.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ایمیل مارکتینگ

    تبلیغات با ایمیل ارسال ایمیلهای تبلیغاتی انبوه و هدفمند جهت معرفی خدمات محصولات و وب سایت شما www.cc-ir.com