شمانیوز
شما نیوز

برخی از سالن‌های «چشم و گوش بسته» را گرفته‌اند

علی آشتیانی‌پور مدیر شرکت پخش «فیلم آفرین» عنوان کرد که با آغاز مجدد اکران یکی از فیلم‌های توقیف شده، برخی از سالن‌های فیلم «چشم و گوش بسته» گرفته شد.

برخی از سالن‌های «چشم و گوش بسته» را گرفته‌اند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: علی آشتیانی پور مدیر شرکت پخش فیلم آفرین دربار وضعیت فروش فیلم سینمایی «چشم و گوش بسته» به کارگردانی فرزاد موتمن گفت: ما در سالن‌ها با رضایت بالای مردم مواجه هستیم و آن‌ها به شکل‌های مختلف این موضوع را به ما انتقال می‌دهند. یعنی در سالن‌هایی که در اختیار خودمان است این موضوع را می‌بینیم یا دیگر سینماداران از این رضایت به ما می‌گویند. از همین رو فروش و استقبال از «چشم و گوش بسته» خوب بوده است البته چند بلای آسمانی و شبه آسمانی بر ما وارد شد. در این دوران اکران که یک فیلم طنز سالم می‌توانست رضایت مردم را جلب کند و به فروش بیشتری برسد.

 

آشتیانی‌پور ادامه داد: ۲ فیلمی که مهر «توقیف» بر پیشانی آن‌ها خورده بود، روی پرده آمده‌اند و این فیلم‌ها ذهنیت‌هایی برای مردم ایجاد کرده‌اند، همین امر هم باعث شده کار برای ما سخت شود. ضمن اینکه بخشی از سالن‌های ما به آن ۲ فیلم اختصاص داده شده و درواقع این سالن‌ها از ما گرفته شده‌است. همانطور که گفتم درباره این دوفیلم بحث توقیف در رسانه‌ها مطرح شده بود و همین امر اشتیاق مردم را برای تماشای آن‌ها بیشتر کرده است.

وی افزود: در هر دوره‌ای از اکران، شما با تعداد مشخصی از فیلم‌ها مواجه هستید ولی وقتی ۲ فیلم مازاد به یک‌باره به ناوگان اکران اضافه می‌شوند، از ظرفیت اکران بقیه فیلم‌ها گرفته می‌شود. ضمن اینکه حوادث چند روز گذشته مثل ماجرای اعتراض به قیمت بنزین و... روی فروش فیلم‌ها تاثیر گذاشته که امیدواریم این موضوعات به‌زوی حل شود. برای مثال روز ۲۶ آبان ماه پردیس کورش تعطیل بود که روی فروش‌ فیلم‌ها تاثیر محسوسی گذاشت. امیدوارم سینماها به سرعت بتوانند روند طبیعی خود را طی کنند. بنابراین از این منظر ما آسیب دیده‌ایم ولی به طور کلی فیلم با استقبال مواجه شده، مردم از آن راضی هستند و رشد فروش آن هم مشهود است.

آشتیانی‌پور اظهار کرد: ما به اندازه بضاعتمان چه در فضای شهری و چه مجازی تبلیغ کرده‌ایم. به هر حال این روزها تبلیغات هزینه‌بر و از توان مالی سینما خارج است، درواقع تحمل هزینه تبلیغات شهری و غیرشهری که گاهی یک فیلمساز و تهیه‌کننده مجبور است متقبل شود، سخت و از بضاعت تولید و گیشه سینما بالاتر است. برای همین بخش زیادی از درآمد فروش، به تبلیغات اختصاص پیدا می‌کند اما از یک جایی به بعد ما باید امیدوار باشیم که پول فروش فیلم به این هزینه‌ها بچربد.

مدیر فیلم آفرین توضیح داد: از تبلیغات تلویزیونی آن طور که باید و شاید راضی نیستیم چون تیزرهای محدودی به ما اختصاص دادند، البته ما تلاش می‌کنیم که این وضعیت را سامان دهیم. ما گفتگوهایی کرده‌ایم اما تا الان به نسبت فیلم‌های دیگر تعداد کمتری تیزر در اختیارمان قرار داده‌اند. توقع ما این بود که تلویزیون از این فیلم به‌عنوان یک طنز سالم که خانواده به راحتی می‌تواند به تماشای آن بنشیند و کسی از آن آزرده نشود، حمایت بیشتری کند و مورد توجه قرار دهد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied