شمانیوز
شما نیوز

«عروسی مردم» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «عروسی مردم» به پایان رسید و این فیلم که فیلمبرداری آن اوایل مهر آغاز شده بود با ضبط سکانس‌های خیابانی به پایان رسید.

«عروسی مردم» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از خبرآنلاین: فیلم مجید توکلی که تدوین همزمانش توسط سپیده عبدالوهاب در جریان است فرم جشنواره فجر را پُر کرده و برای اولین بار در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

«عروسی مردم» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ٦٥» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآمده و علی سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده، علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه کنار توکلی قرار گرفتند.

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه‌ای در سینمای ایران هستند که نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.

زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری، ایمان صدیق، ژوبین و با حضور احترام برومند از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی رفتند.

عبدالله اسکندری به عنوان (طراح گریم)،امیرحسین حداد(طراح صحنه)،پوپک مظفری(مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)،رعنا امینی(طراح لباس) احمدرضا شجاعی(عکاس)محمود خرسند(مدیر صدابرداری)حسن اصلانی و مهدی اصلانی(فیلمبردار)محمد جمشیدی (مدیر تولید)کوروش جوان(مستند پشت صحنه) از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

 فیلم‌برداری فیلم سینمایی "عروس مردم" که پیش از این "جشنی دو میلیون" نام داشت، به کارگردانی "مجید توکلی" با ضبط سکانس‌های خیابانی تمام شد. "سپیده عبدالوهاب" که  به عنوان تدوین‌گر در این فیلم سینمایی با توکلی همکاری می‌کند، تدوین "عروس مردم" را همزمان با فیلم‌برداری آن انجام داده است.

 

5293109

 

"عروس مردم" قرار است برای اولین بار در  در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید به همین خاطر فرم حضور جشنواره را پر کرد.

"عروس مردم" سومین فیلم سینمایی "مجید توکلی" است. توکلی پیش از این سینمایی "زیگزاگ" و "متولد 65" را کارگردانی کرده بود. "مجید توکلی" علاوه بر کارگردانی سابقه بازیگری نیز دارد. او در ماه رمضان سال 96 در سریال "رهایم نکن" به کارگردانی "محمدمهدی عسگرپور" ایفای نقش کرده بود.

فیلم‌نامه "عروس مردم" را "جمیله دراالشفایی" به نگارش درآورده است. دارالشفایی پیش از این هم در فیلم سینمایی "متولد 65" با توکلی سابقه همکاری داشته است.

"علی سرتیپی" به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم سینمایی با "مجید توکلی" همکاری می‌کند. هم‌چنین "علی اوجی" و "دانیال زمانی" به عنوان مجری طرح با توکلی همکاری می‌کنند.

"نازنین بیاتی" و "شکیب شجره" دو بازیگر اصلی سینمایی "عروس مردم" هستند که ترکیب جدیدی را ساخته‌اند. "زهرا داوودنژاد،خسرو بامداد،افسانه تهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق،ژوبین و احترام برومند" از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.//قطره

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied