شمانیوز
شما نیوز

اولین تصویر از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی+ عکس

اولین تصویر منتشر شده از گریم شهاب حسینی را در فیلم مست عشق مشاهده می کنید.

اولین تصویر از شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی+ عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خودروتک: فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی به زندگی مولانا و شمس تبریزی می پردازند. شهاب حسینی در این فیلم در نقش شمس تبریزی ظاهر شده است.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

از دیگر بازیگران ایرانی این فیلم می توان به پارسا پیروزفر و حسام منظور اشاره کرد.

علاوه بر بازیگران ایرانی، جمعی از بازیگران ترکیه نیز در فیلم مست عشق ایفای نقش خواهند کرد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز:

مدتی پیش خبر ساخت فیلم جدید حسن فتحی با نام «مست عشق» منتشر شد. این فیلم ایرانی روایتی از زندگی شمس تبریزی و مولانا جلال‌الدین محمد بلخی خواهد بود. «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه خواهد بود. در همان زمان نیز شهاب حسینی به‌عنوان اولین بازیگرِ فیلم رسانه‌ای شد. این بازیگر قرار است نقش شمس تبریزی را ایفا کند. حال بنابر اخبار سینمای ایران؛ یکی از نویسنده‌های فیلم سینمایی «مست عشق» یعنی فرهاد توحیدی، در مصاحبه‌ای از بازیگر نقش مولانا در این فیلم سینمایی صحبت کرده است.

 

فرهاد توحیدی درباره بازیگر نقش مولانا به قرار زیر صحبت کرده است: انتخاب یک بازیگر ترکیه‌ای برای ایفای نقش مولانا جلال‌الدین محمد بلخی می‌تواند به مسئله‌ای جنجالی تبدیل شود. به‌خصوص که همواره بحث ملیت اصلی این شاعر نام‌آور مورد بحث و مجادله بوده است. البته، مدتی پیش خبری مبنی بر حضور مهدی سلطانی در نقش مولانا منتشر شد. خبری که تاکنون تکذیب یا تایید نشده است. حسن فتحی کارگردانی را از سال ۱۳۷۲ با سریال «همسایه‌ها» آغاز کرد. وی کارگردان فیلم‌های «ازدواج به سبک ایرانی»، «پستچی سه‌بار در نمی‌زند»، «کیفر»، «یک روز دیگر» و سریال‌های «میوه ممنوعه»، «شهرزاد»، «اشک‌ها و لبخندها»، «در مسیر زاینده‌رود» و «زمانه» بوده است.

 

 

 

جهت ورود به اینستاگرام شمانیوز اینجا کلیک کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied