شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بیوگرافی جذاب ماکان بند؛ امیر مقاره و رهام هادیان + تصاویر

قصد داریم در این مقاله، به صورت جامع شما را با بیوگرافی ماکان بند و این دو خواننده عزیز آشنا کنیم. علاوه بر این می‌توانید با مراجعه به سایت موزیک‌ ها، مرجع دانلود آهنگ جدید، تمامی ترانه های این گروه را دانلود کنید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی جذاب ماکان بند؛ امیر مقاره و رهام هادیان + تصاویر

 

حدودا از سال 95 به بعد بود که موزیک های گروه ماکان بند میان اهالی دنیای موسیقی به شدت محبوب شد. بر خلاف بسیاری از خوانندگان دیگر، این گروه کوچک، بعد از گذشت مدت 3 سال از شروع فعالیتشان، هنوز هم محبوبیت زیادی بین شنوندگان دارند. محبوب‌ترین اعضای ماکان بند، دو خواننده با استعداد با نام‌های امیر مقاره عابد و رهام هادیان هستند.

قصد داریم در این مقاله، به صورت جامع شما را با بیوگرافی ماکان بند و این دو خواننده عزیز آشنا کنیم. علاوه بر این می‌توانید با مراجعه به سایت موزیک‌ ها، مرجع دانلود آهنگ جدید، تمامی ترانه های این گروه را دانلود کنید. با ما همراه باشید.

 

زندگی نامه و بیوگرافی امیر مقاره

 

ف4

 

امیر مقاره در تاریخ سوم بهمن ماه سال 1374 و در شهر تهران متولد شد. این خواننده 24 ساله، از همان ابتدای نوجوانی علاقه مند به دنیای موسیقی بود و فعالیتش را با آهنگ سازی شروع کرد. بعد از گذشت چند سال و در سال 1393، اولین فعالیت‌های حرفه‌ای خودش را با انتشار چند آهنگ رقم زد.

اولین موزیک های انفرادی امیر مقاره عبارت بودند از:

  • آرزوهای محال
  • دیگه نمی‌تونم
  • خاطرات رویایی
  • یه روز برفی

البته تنها فعالیت امیر، آهنگ سازی و خوانندگی نیست. بلکه قد و چهره زیبای او باعث شده تا در حوزه مدلینگ هم فعالیت موفقی داشته باشد. او چند سالی است که با برند‌های برتر ایرانی و حتی خارجی همکاری می‌کند.

 

ماجرای ازدواج امیر مقاره و نام دخترش

امیر مقاره هنوز مجرد است و ازدواج نکرده اما در یکی از نوشته‌های خود متنی با این مضمون منتشر کرد:

((من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر میوفتم اونم دختر خودم وقتی قراره راه رفتنو یاد بگیره و جلوی یکی زانو می‌زنم اونم باز دختر خودم وقتی می‌خوام بند کفشاشو ببندم. اسم دختر من عسله ولی مادر نداره...!))

 

زندگی گذشته امیر مقاره عابد

مقاره، طبق گفته خودش قبل از شروع خوانندگی، در پیک موتوری فعالیت می‌کرده و بر خلاف نظر اغلب افراد، به هیچ عنوان "بچه پولدار" نیست. او در یکی از صحبت‌هایش گفت: هر موقع گیتار می‌زدم و آهنگ می‌خواندم، اطرافیان من را مسخره می‌کردند و دقیقا همین مسخره کردن‌ها باعث شد لج کنم و به دنبال عشق واقعی‌ام، یعنی موزیک بروم.

 

زندگینامه و بیوگرافی رهام هادیان

 

قفعع

 

رهام هادیان، عضو و خواننده دیگر گروه ماکان بند است. رهام در هفتمین روز از ماه مرداد سال 1370 متولد شده (در تهران) و این یعنی این خواننده 28 ساله، 4 سال از امیر مقاره بزرگتر است. رهام هم از همان ابتدای نوجوانی به شدت به ترانه سرایی، آهنگ سازی و خوانندگی علاقه داشت و استعدادش باعث شد تا به صورت تجربی این موارد را در کلاس‌های آموزشی مختلف دنبال کند.

 

زندگی گذشته رهام هادیان + ازدواج

مدرک تحصیلی رهام، در مقطع لیسانس، میکروبیلوژی و در مقطع فوق لیسانس، زبان انگلیسی است. طبق صحبت‌های خودش، او در زندگی گذشته خود شغل‌های مختلفی مثل تکنسین، دستیار داروخانه و آزمایشگاه و... را تجربه کرده. دوستان و نزدیکان او همیشه در مورد یکی از خصلت‌های رهام صحبت می‌کنند و آن هم شوخ طبعی‌اش است. البته نیازی هم به شنیدن این تعریف‌ها از دوستان نیست. در بیشتر ویدیوهای این شخصیت، می‌توان شیطنت ها و شوخی‌های بامزه‌اش را مشاهده کرد.

رهام هم قبل از پیوستن به ماکان بند چند آهنگ مختلف را در فضای مجازی و دیگر شبکه‌های مشابه منتشر کرد که آنها به موفقیت چندانی دست پیدا نکردند. از جمله این موزیک ها می‌توان به:

  • دنیام بی تو
  • دل سادم
  • یادته صدای من

اشاره کرد. رهام هم مثل امیر، هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. طبق صحبت‌های خودش، یک بار فقط در زمان دبیرستان عاشق شده که بعد از گذشت مدت زیادی، الان متوجه شده نام آن حس را نمی‌توان عشق گذاشت. همینطور او گفته که در حال حاضر، در هیچ رابطه‌ای نیست.

 

شکل گیری گروه ماکان بند

 

6764

 

بر خلاف تصور اغلب دنبال کنندگان گروه ماکان یا همان ماکان بند، این گروه توسط دو خواننده با استعدادش پایه گذاری نشده. بلکه مؤسس ماکان بند، یاشار خسروی است. یاشار یکی از نوازندگان با استعداد ساز ساکسیفون بوده و در حیطه آهنگ سازی هم فعالیت می‌کند.

او طی یک فراخوان اقدام به جذب استعداد‌های برتر در حوزه موسیقی کرد و در نهایت توانست از بین افراد متقاضی، رهام هادیان و امیر مقاره را انتخاب کند. علاوه بر حمایت‌های آقای خسروی، این گروه حمایت شرکت معروف آوازی نو و مدیرعامل آن را هم دارد.

 

دلیل نام گذاری گروه به نام ماکان

در مورد دلیل نام گذاری گروه به نام ماکان، این موضوع نقل شده که: ماکان نامی اصیل فارسی و دیلمی است. در تاریخ، ماکان نام فرزند شخصی به نام کاکی، حاکم منطقه مازندران در قرن چهارم بوده. این فرد از سرداران با نفوذ و قدرتمند ابولحسین ناصر بوده و رشادت‌هایی از خودش نشان داده.

 

محبوبیت امیر مقاره و رهام هادیان

ماکان بند از همان ابتدا با انتشار آهنگ‌های مختلف میان شنوندگان به شهرت رسیدند اما در این میان، نقش بعضی از آهنگ‌ها پررنگ‌تر بود. به عنوان نمونه آهنگ "هر بار این درو" یکی از معروف‌ترین موزیک های گروه ماکان بند است که توانست به تنهایی موفقیت‌های زیادی برای آنها به وجود بیاورد.

بعد از انتشار چند آهنگ، ماکان بند اولین کنسرت خودشان را به اجرا گذاشتند:

 

اولین کنسرت ماکان بند

 

قعقع

 

دهم ماه آذر سال 96 بود که ماکان بند در نمایشگاه بین المللی تهران و در سالن میلاد، اولین کنسرتشان را اجرا کردند. اولین موزیک آنها در این کنسرت، آهنگ "دارم میرم از دست دیوونه" بود. در میانه کنسرت هم یاشار خسروی به دلیل وقوع زلزله کرمانشاه، قطعه‌ای تک نوازی ساکسیفون را برای همدردی با هموطنانمان در این استان اجرا کرد.

بعد از این کنسرت اجراهای ماکان بند پیشرفت خوبی داشت و تور داخلی کنسرت‌های آنان در شهرهای مختلف کشور اجرا شد. حتی در میانه کار آنها اقدام به برگزاری کنسرت در خارج از کشور هم کردند. این گروه یک بار هم در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شدند و در مقابل دید مخاطبان و تماشاچیان قرار گرفته و به سؤالات جذاب این مجری محبوب پاسخ دادند. همینطور در این برنامه ترانه "هر بار این درو" را اجرا کردند. بعد از آن هم از طرف رامبد جوان به برنامه خندوانه دعوت شدند.

امیدواریم از مطالعه مقاله بیوگرافی رهام هادیان و بیوگرافی امیر مقاره لذت برده باشید. اگر قصد دانلود آهنگ‌ها و آلبوم‌های این دو خواننده عزیز در گروه ماکان بند را دارید، به سایت موزیک ها مراجعه کنید. با آرزوی موفقیت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    عالی

    • هانیه

      بسیار عالی