شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی کامل علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش+ تصاویر جدید

علیرضا کمالی نژاد که نقش یارمحمد را در سریال وارش بازی کرده اگر هنرپیشه هم نبود پیشینه خانوادگی و روابطش او را ناخواسته مشهور می‌کرد.

بیوگرافی کامل علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش+ تصاویر جدید

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

 

علیرضا کمالی نژاد از تولد تا دانشگاه

این بازیگر جوان  متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه نظام آباد تهران است و پدرش قهرمان پرورش اندام و مادرش معلم است.

علیرضا پدرش را وقتی که خیلی جوان بود از دست داد و مادر تمام وقت خود را صرف تنها پسر خانواده کرد.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

علیرضا کمالی نژاد سال ۱۳۷۹ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و در حین تحصیل در حوزه هنری تهران در رشته نمایش عروسکی فعالیت کرد، که سه سال این همکاری طول کشید و در نهمین جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس بعنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. در سال ۸۲ به عنوان دستیار کارگردان در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی بصورت جدی کارش را در حوزه سینما و تلویزیون شروع کرد.

 

 علیرضا کمالی نژاد بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

 

اولین نقش علیرضا کمالی نژاد

علیرضا برای اولین بار در نقش شمایل حضرت علی اکبر (ع) در سریال ثارالله به نویسندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی شهریار بحرانی، مقابل دوربین رفت اما به علت توقف فیلمبرداری آن پروژه در دی ماه سال ۸۲، هیچگاه تصاویر اولین بازی‌اش پخش نشد. او چند سال بعد با فیلم سینمایی ملک سلیمان، روی پرده سینما رفت و توانست بسیار موفق عمل و نظر منتقدان را به خود جلب کند.

 

شایعه ازدواج با دنیا مدنی

زندگی علیرضا حاشیه‌های زیادی داشته‌است. پررنگ‌ترین حاشیه زندگی او شایعه ازدواجش با دنیا مدنی بود. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان و هنرپیشه است. عکس‌هایی از آنها در کنار هم  در سایت‌ها منتشر شد که نشان می‌داد روابط بسیار نزدیکی با هم دارند و حتی شایعه ازدواج آنها هم منتشر شد اما مدتی بعد این شایعه تکذیب شد.

هرچند علیرضا حاضر نشد درباره آن صحبت کند اما دنیا مدنی در مصاحبه‌ای گفت که با علیرضا کمالی‌نژاد رابطه‌ای جدی داشته که به سرانجام نرسیده‌ است.

 

 علیرضا کمالی نژاد بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش

 

بازیگر علاقه مند به مسایل اجتماعی

بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش علاقه‌مند به مسایل اجتماعی است و اخبار روز را دنبال می‌کند و نسبت به آنچه در جامعه رخ می‌دهد بسیار حساس است.

او می‌گوید: من در حدی که بتوان یک ماشین گرانقمیت و شیک سوار شوم قدرت مالی دارم می‌توانم بهترین ها در زندگی داشت ه‌باشم اما هرگز ظاهر زندگی‌ام را خیلی لوکس نمی‌کنم چون نمی‌خواهم من با یک ماشین گرانقیمت در خیابان باشم و یک جوان که تازه نامزد کرده و روزهای خوب زندگی‌اش را می‌گذارند  اما یک ماشین مناسب ندارد مرا ببیند.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

همسر علیرضا کمالی و رابطه ای که به ازدواج ختم نشد :

چند سال پیش عکس های شخصی و دونفره ای همراه با دنیا مدنی بازیگر زن ایرانی منتشر شد و قرار بود این دو با هم ازدواج کنند که در نهایت این اتفاق نیوفتاد. دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است. رویا تیموریان پس از جدایی از همسر اولش با مسعود رایگان ازدواج کرده است.

 

0004-1024x576

 

 

بازی در دو سریال به یادماندنی

علیرضا کمالی نژاد در سال‌های 97 و 98 در دو سریال به یاد ماندنی حضور داشت. او در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان نقش احسان را بازی کرد. احسان پزشکی بود که در جبهه شهید شد.

 

او همچنین در سریال وارش که سریالی عاشقانه و تاریخی است در نقش یارمحمد بازی کرد. یارمحمد براى فرار از گرسنگى و خشکسالى به شمال کشور مى رود تا شغل ماهیگیرى را دنبال کند اما با مردی زورگو به نام تراب مواجه می شود.

 

0004-1024x576

 

منبع: دولت آنلاین و نمکستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چرامتوقب میشود سریال وارش