شمانیوز
شما نیوز

زهرا امیرابراهیمی: می‌خواهم آن ماجرا را فیلم کنم

زهرا امیر ابراهیمی؛ بازیگر سینما و تلویزیون که سال‌هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده است با بی بی سی فارسی گفتگو کرده است که در ادامه می‌خوانید.

زهرا امیرابراهیمی: می‌خواهم آن ماجرا را فیلم کنم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: زهرا امیر ابراهیمی؛ بازیگر سینما و تلویزیون که سال‌هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده است با بی بی سی فارسی گفتگو کرده است که در ادامه می خوانید.

هفته پیش گفت‌وگوی زهرا امیرابراهیمی که در برنامه تلویزیونی «چند شنبه» پخش شد، بار دیگر نام این بازیگر را مطرح کرد و این بار هم در رابطه با آن ویدئو جنجالی صحبت کرده است.

 

زهرا امیر ابراهیمی:

(در ادعایی تائید نشده): تا مدتها فکر می‌کردم که نامزد سابقم، این ویدئو را منتشر کرده است، اما چندی بعد متوجه شدم که ویدئو را شخصی به نام مجید بهرامی به دست آورده و منتشر کرده است.

مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینمای ایران که دادگاه او را به جرم انتشار و توزیع آن ویدئو مجرم شناخت، پس از از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.

اگر در مسیر درمان مجید بهرامی سنگ می‌انداختم خودم را هرگز نمی‌بخشیدم. هر چند انتقادات خود را به نحوه برخورد همکاران و مردم در کل این داستان داشتم.

هنوز راه زیادی مانده تا کاملا از زیر بار سنگین ۱۳ ساله‌ای که بر دوش می‌کشم، سبک شوم.

حتی هنگام گفت‌وگو در شبکه تلویزیونی ام‌بی‌سی پرشیا همچنان شک داشتم که ماجرا را بازگو کنم.

سعی کردم از گذشته عبور کنم و زندگی را از نو بسازم.

هر چه بیشتر فاصله گرفتم بیشتر احساس کردم که مسئولیت اجتماعی و انسانی من حکم می‎کند دیر یا زود روشنگری کنم. چند سال است که با جزئیات آنچه گذشته را نوشته‎ام و دلم می‎خواهد به زبان سینما تعریفش کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied