شمانیوز
شما نیوز

راز زندگی احسان علیخانی در ماه عسل فاش شد + فیلم

احسان علیخانی در برنامه ماه عسل میزبان یک فرزند طلاق بود و در گفتگو با مهمان برنامه پرده از راز زندگی شخصی اش برداشت.

راز زندگی احسان علیخانی در ماه عسل فاش شد + فیلم

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل میزبان مردی بود که داستان زندگی خود را از تجربه تلخ فرزند طلاق بودن و مشکلاتی که برایش به وجود آمده بود را روایت میکرد .

در بخشی از برنامه مهمان برنامه درباره اینکه هیچکس تا در چنینن موقعیتی نباشد نمیتواند شرایط فرزندان طلاق را درک کند سخن هایی به میان آورد و رو به احسان علیخانی گفت :شما هیچ وقت نمیتوانید شرایط من را درک کنید چون در موقعیت من نبودید ، در پاسخ به این صحبت مهمان برنامه احسان علیخانی پرده از راز زندگی اش برداشت.

 

راز تلخ زندگی احسان علیخانی فاش شد

Ra18H6gumDAW

 

احسان علیخانی در گفتگو با مهمان برنامه راز زندگی را فاش کرد

احسان علیخانی در یک اتفاق غیرمنتظره در گفتگو با این فرزند طلاق در برنامه ماه عسل گفت:من هم مثل تو بودم. تو آن سیزده ساله را دیدی، من اون سیزده سالم ندیدم.

 

 
 
  • نام :احسان
  • نام خانوادگی :علیخانی
  • تاریخ تولد :1361/8/15
  • محل تولد :تهران
  • محل سکونت :تهران خیابان هروی
  • تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران
  • تاهل :مجرد

----------------------------------------------------------------------------------

 

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

 

l8532IEBkitq

 

عکس احسان علیخانی در کودکی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

 

QNDseyXHODXp

 

عکس احسان علیخانی در مسابقه عصر جدید

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

u76wQLN2OAAM

 

ژست متفاوت احسان علیخانی در ماه عسل

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد. 

 

6ngwPAT57Fpf

 

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

 

tRPxW2EzpYWS

 

سلفی احسان علیخانی با والیبالیست ها در برنامه بهار نارنج

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

 

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

احسان علیخانی مجری مسابقه عصر جدید

nOOjLyZRudBY

عکس های احسان علیخانی

47dwEYSWy5Nj

احسان علیخانی در ماه عسل

qpszeUMYE6je

احسان علیخانی در ویژه برنامه تحویل سال

 

 

علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

 

منبع بیوگرافی: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بهمن طالبی

    بسیارعالی

  • فاطمه زارع

    من که آقای احسان علیخانی رو خیلی دوست دارم اجراش هم عالیه غیر ایشون هرکس دیگه ای برنامه ماه‌عسل رو اجرا میکرد نگاه نمی‌کردم کاشکی ریس جمهور میشد آقای علیخانی

  • یزدانفر

    بسیار عالی

  • ناشناس

    عالی هست من خیلی از حرف زدن ایشان و عکس و ژست هایشان خوشم می آید انشالله همیشه خرسند باشند