شمانیوز
شما نیوز

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی+ بیوگرافی و تصاویر

ساعد سهیلی بازیگر فیلم اتاق تاریک در این فیلم ایفاگر نقشی شد که در دنیای واقعی و زندگی مشترکش با همسرش گلوریا هاردی با آن مواجه بود.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی+ بیوگرافی و تصاویر

نمناک نوشت :

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان شهریورماه 93 ازدواجش با گلوریا هاردی را علنی کرد و با مراسمی راهی خانه بخت شد. گلوریا هاردی بازیگر ایرانی و فرانسوی سریال کیمیا همسر ساعد سهیلی است و این زوج هنرمند چند سالی است که زندگی مشترک بی حاشیه ای دارند.

 

ساعد سهیلی این روزها با فیلم اتاق تاریک در سینماها است و در این فیلم ایفاگر نقشی متفاوت شد که در زندگی مشترکش با گلوریا هاردی هم تجربه آن را داشت.

اشاره ساعد سهیلی به اختلاف سنی اش با همسرش گلوریا هاردی

بعد از اکران فیلم اتاق تاریک و صحبت های زیادی که درباره این فیلم و داستانش وجود داشت ، ساعد سهیلی در یک گفتگو درباره داستان این فیلم صحبت کرد و در میان صحبت هایش به اختلاف سنی با همسرش اشاره کرد.

 

r0mGtaWAXgsq

 

صحبت های ساعد سهیلی درباره فیلم اتاق تاریک و اختلاف سنی با همسرش

ساعد سهیلی در این گفتگو که بخشی از آن را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت ، گفت : اصولا من فیلمی را کار میکنم که دغدغه ای در آن ببینم ، اتاق تاریک یکی از آن کارها بود. به نظر من بدترین کار اینه که حرف نزنیم ، بی آبرویی میشه و این چیزا .... خوشحالم که وزارت ارشاد اجازه اکران این فیلم رو داد .

ساعد سهیلی ادامه داد :من با خانومم اختلاف سنی دارم و اینجا هم در این فیلم این اختلاف سنی وجود داشت . من خیلی از افرادی که این اتفاق براشون افتاده رو درک میکنم و میدونم که خاطرات تلخ گذشته براشون تکرار میشه اما این فیلم نگاه دغدغه مند دارد.

XGKx9W4SbHCP

ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی

ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی شهریورماه سال 93 زندگی مشترک را آغاز کرد .گلوریا هاردی ملیتی ایرانی فرانسوی دارد و با بازی در سریال کیمیا در نقش آزاده در میان مردم شناخته شد. این زوج اختلاف سنی حدودا 6 ساله ای با هم دارند و خانم بازیگر شش سال از همسرش بزرگتر است.

اتاق تاریک فیلمی به کارگردانی روح الله حجازی است که درباره دغدغه های زندگی مشترک و مشکلات کودکان است .

ساعد سهیلی و ساره بیات زن و شوهری فیلم اتاق تاریک هستند که با هم اختلاف سنی چند ساله ای دارند و در پی مشکلی که برای کودکشان رخ میدهد با مسائل جدیدی در زندگی مشترک روبرو میشوند.

بازیگرانی چون ساره بیات، ساعد سهیلی، محمد امامی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دایی، رضا احمدی و بازیگر خردسال؛ سید علیرضا میرسالاری در فیلم اتاق تاریک به ایفای نقش پرداخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • گلان

    دوتاشون خوبن ولی واقعا بهم نمیان اختلاف سنی ظاهرشون زیاده