شمانیوز
شما نیوز

عکس های جدید مهران مدیری

مدتی است سایت های زیادی از فریبا متخصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد میکنند که این خبر شایعه ای بیش نیست.

عکس های جدید مهران مدیری
سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.
 
 

خبر داغ و جنجالی : محمدرضا شریفی نیا از همسر دوم و جوانش رونمایی کرد + عکس های مراسم ازدواج

 

مهران مدیری، متولد 1346 در سرآسیاب دولاب است.

مدیری کوچک ترین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. از 16 سالگی با تئاتر آشنا شد. دو فرزند دارد به نام های فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری.

 

مهران مدیری

مهران مدیری فعالیت خود را رسانه ها را از سال 68 آغاز کرد که وارد رادیو شد و گویندگی را آغاز کرد. او کار خود در رادیو را در «داستان شب» آغاز کرد و در سال 72 به داریوش کاردان پیوست تا اولین برنامه طنز خود را روی آنتن ببرد.

 

خبر فوری : سحرقریشی مثل مهناز افشار از ایران مهاجرت کرد + فیلم و عکس کشف حجاب

 

بعد از مجموعه طنز 72 که مهران مدیری را مشهور کرد، جایگاه او به عنوان یک کارگردان و بازیگکر تثبیت شد.

مهران مدیری و پسرش

مهران مدیری و پسرش

 
بیوگرافی مهران مدیری 

 مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران میدان سرآسیاب، خیابان بروجردی کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. وی در رشته تئاتر قبول شد اما به دلیل جنگ دانشگاه را رها کرد و اکنون مدرک تحصیلی دیپلم دارد و دانشجوی انصرافی دانشگاه است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران معرفی نمود.

مهران مدیری

 

خانواده مهران مدیری :

مهران مدیری در یک خانواده ی اهل هنر و شهر اراک به دنیا آمد. وی سه برادر بزرگتر از خود دارد و آخرین فرزنده خانواده است. وی کودکی اش را در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران گذراند.

همسر مهران مدیری :

مهران مدیری ازدواج کرده و متاهل است. در مورد همسر مهران مدیری شایعاتی بر سر زبان ها می چرخد اما تا به امروز  هیچ عکسی از همسر مهران مدیری در رسانه ها منتشر نشده است. وی دوست ندارد در مورد زندگی خصوصی خودش صحبت نماید.

فرزندان مهران مدیری :

مهران مدیری یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد دارد . پسر آقای مدیری در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

مهران مدیری و دخترش

 

سابقه فعالیت مهران مدیری :

مهران مدیری بازیگر تلویزیون و سینما فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۱۶ سالگی با تئاتر آغاز کرد. وی در ۲۲ سالگی به عنوان گوینده در رادیو فعالیت می کرد و به مدت ۶ سال گوینده داستان شب بود. نمایش های شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس از جمله نمایش هایی است که تا سال ۷۲ بر روی صحنه تئاتر اجرا کرد.

از سال ۱۳۷۱ و ۲۵ سالگی وارد تلویزیون شد و در سال ۷۲ اولین برنامه طنز خود را تولید کرد. با حضور در برنامه نوروز ۷۲ در میان مردم دیده شد.  سریال طنز پرواز ۵۷ اولین سریال تلویزیونی است که کارگردانی آن را بر عهده داشت و پس از آن در ساعت خوش، سال خوش، نوروز ۷۶، جنگ ۷۷، ببخشید شما، پلاک ۱۴، نود شب به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

مهران مدیری در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در سریال دردسر والدین ساخته مسعود نوابی بسیار درخشید . وی در این سریال همبازی بازیگرانی از جمله فاطمه گودرزی، علی صادقی و حمیده خیرآبادی بود. با ساخت پاورچین و بازی در این سریال طنز به اوج شهرت خود رسید و پس از آن سریال های نقطه چین، جایزه بزرگ، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، و … را ساخت.

فیلم سینمایی ” دیگه چه خبرا ” ساخته تهمینه میلانی اولین فیلمی است که مهران مدیری در آن ایفای نقش نمود. فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر اولین فیلم سینمایی ساخته مهران مدیری می باشد. وی در این فیلم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و بازیگری آن را بر عهده داشت.

زندگینامه مهران مدیری

 

مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی :

پس از ساخت و پخش مرد هزار چهره قرار بود سریال قهوه تلخ از تلویزیون پخش شود اما به دلایل نا معلوم امکان پخش این سریال از شبکه های تلویزیونی ممکن نبود به این خاطر مهران مدیری تصمیم گرفت این سریال از شبکه نمایش خانگی توزیع شود. تا به امروز این سریال موفق ترین سریال نمایش خانگی بوده است. گنج مظفر، عطسه، ویلای من و شوخی کردم از جمله سریال هایی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied