شمانیوز
شما نیوز

عکس های تازه مهران مدیری + بیوگرافی

انتشار عکسهای خصوصی مهران مدیری موجی از واکنشها را در پی داشت.انتشار تصاویر مدیری از آن جهت قابل توجه است که در روز‌های اخیر او به خاطر اجرای ویژه برنامه دورهمی در شب یلدا در رسانه‌ها مورد توجه قرار است. در آن برنامه طبق معمول مدیری با کنایه و طنز به دولت تاخت. بستر انتقاد هم فراهم بود، افزایش قیت بنزنی به ویژه سخنان عجیب رییس جمهور

عکس های تازه مهران مدیری + بیوگرافی
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فرارو : برنامه دورهمی ویژه شب یلدا بحث برانگیز شد
 انتشار تصاویری از مهران مدیری در خارج از کشور موجی از واکنش را به همراه داشته است. تصاویر شخصی مدیری درشبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اما باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید این تصاویر قدیمی است و مربوط به اسفند سال ۹۶ است.

 این تصاویر مدیری را در کنار یک زن نشان می‌دهد، ظاهرا در پاریس هم ضبط شده است.

پیشتر نیز چهره‌های شناخته شده‌ای همچون ستاره اسکندری، رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان قربانی انتشار تصاویری مشابه شده بودند. چند ماه پیش ویدئویی از رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادار منتشر شد که جنجالی بزرگی به پا کرد. پس از آن ویدئویی از ستاره اسکندری در یک مرکز خرید در ترکیه منتشر شد که آنهم سروصدای زیادی داشت.

مدت هاست که رامبد جوان تاکنون نتوانسته است مانند قبل به فضای فرهنگی کشور باز گردد. خبری از ادامه برنامه پربیننده خندوانه نیز نیست.

اما حالا مهران مدیری هدف قرار گرفته است. مجری، کارگردان، بازیگر و خواننده‌ای محبوبی که از حمایت بسیاری در فضای رسانه ای است.

انتشار تصاویر مدیری از آن جهت قابل توجه است که در روز‌های اخیر او به خاطر اجرای ویژه برنامه دورهمی در شب یلدا در رسانه‌ها مورد توجه قرار است. در آن برنامه طبق معمول مدیری با کنایه و طنز به دولت تاخت. بستر انتقاد هم فراهم بود، افزایش قیت بنزنی به ویژه سخنان عجیب رییس جمهور.

مدیری در استنداپ شب یلدایی خود گفت: «گفتم شما برید تصمیم بگیرید هر وقت خواستید دورهمی را پخش کنید. به من هم نگویید. من خودم صبح جمعه بیدار شدم و دیدم دورهمی در حال پخش شدن است.»

حالا رسانه‌ها و بدنه اصولگرایان در شبکه‌های مجازی انتشار این تصاویر را به دولت و هوادارانش نسبت می‌دهند. آن‌ها معتقدند که دولتی‌ها به خاطر ویژه برنامه شب یلدا به مهران مدیری هجمه وارد می‌کنند.

این در حالی است که دقیقا روز پس از ویژه نامه یلدایی دورهمی روزنامه فرهیختگان رسانه رسمی دانشگاه آزاد که در حال حاضر تمام و کمال در اختیار اصولگرایان است، علیه دورهمی گزارش تندی منتشر کرد.

روزنامه فرهیختگان ادعا‌هایی درباره قرارداد کلان مالی این برنامه مطرح نمود که البته توسط صداوسیما و تولید کنندگان دورهمی تکذیب نشد.

فرهیختگان در گزارش خود نوشت: «گفته می‌شود مصطفی احمدی، تهیه‌کننده دورهمی ابتدا برای ساخت این سری از برنامه مبلغ یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای هر قسمت را پیشنهاد داد که با موافقت مرتضی میرباقری، معاون سیما همراه بود. پس از آن مسئولان رده‌بالاتر سازمان صداوسیما نسبت به بالا رفتن نرخ برنامه‌سازی در این مجموعه، متعاقب عقد چنین قراردادی، حساسیت نشان دادند و قرار شد این مبلغ یا حتی مبلغی بالاتر از آن به شکلی دیگر در اختیار سازندگان دورهمی قرار بگیرد.»

این روزنامه افزود شنیده‌ها حاکی از این است که "قرارداد ساخت سری تازه دورهمی در معاونت سیما به شکلی تنظیم شده است که برای هر قسمت حدودا ۳۵۰ میلیون تومان به تهیه‌کننده پرداخت شود و علاوه‌بر آن، ۳۰ درصد از درآمد تبلیغات بازرگانی قبل، حین و بعد برنامه هم به آن‌ها تعلق بگیرد."

این گزارش بازتاب وسیعی در افکار عمومی داشت و رسانه‌های مختلف به آن پرداختند.

از طرف دیگر برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصلاح طلب و میانه رو به انتقاد از مهران مدیری در روز‌های اخیر پرداختند. فرید مدرسی یکی از آن‌ها بود که در توئیتی نوشت: "روزی را می‌بینم که مهران مدیری قربانی سیاست‌نادانی خود می‌شود؛ روزی که گویند موش‌ها به دنبال سوراخ می‌گردند. عاقبت بدی را برایت می‌بینم هنرمندِ سفارشی."

حالا اصولگرایان مدافع مهران مدیری با استناد به همین توئیت می‌گویند انتشار تصاویر مدیری کار اصلاح طلبان و فعالان رسانه‌ای آنهاست.

 

356ezwYpbpcG

دفاع تمام قد روزنامه اصولگرای وطن امروز از مدیری

روزنامه وطن امروز با اشاره به توئیت مدرسی مدعی شد: "این تهدید آشکار در حالی صورت گرفت که تنها چند روز پس از آن و به یکباره در میان موج تخریب گسترده این هنرمند، تصاویر شخصی وی در یکی از کشور‌های اروپایی منتشر شد."

این روزنامه نحوه برخورد با مهران مدیری را نوعی "آمدنیوزیسم" سازمان یافته خواند و خواستار برخورد نهاد‌های امنیتی با این گونه اقدامات شد.

وطن امروز نوشت: "«گروگان گرفتن حوزه خصوصی برای کنترل کردن فعالیت حوزه عمومی»؛ شاید این عبارت را بتوان خلاصه غیراخلاقی‌ترین و ضدآزادی‌ترین رویکرد در جریان رقابت‌های اجتماعی و سیاسی دانست، رویکردی که در آن با متغیری خارج از معادلات سیاسی و اجتماعی افراد حوزه کنش و واکنش آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد."

از نکات جالب توجه این است که رسانه‌های اصولگرا نه تنها "حریم خصوصی" را برای مهران مدیری محترم می‌شمارند بلکه این موضوع را مطرح می‌کنند که لایق درآمد میلیاردی از دورهمی است.

سایت مشرق در این باره نوشته است: "به کیفیت برنامه یلدایی او اگر توجه کنیم، روی صحنه راه می‌رود و مردم را در کشاکش فشار سخت اقتصادی با طنازی جانانه‌اش می‌خنداند. در شرایط فعلی انتقاد می‌کند و هم مخاطبش را می‌خنداند، به عبارت ساده‌تر اگر به مباحث روانشناسی سیاسی کلان ناخنک نزنیم و این گزارش را ساده به سرمنزل مقصود برسانیم، کاری که مهران مدیری انجام می‌دهد برای حاکمیت میلیارد میلیارد تومان ارزش دارد تا التهابات اخیر دستکم ساعتی آرام گیرد."

مشرق در ادامه نوشته است: "در عکس‌هایی که از مدیری منتشر شده - و مربوط به سال‌های قبل است-، آیا گزاره غیراخلاقی در رفتار مدیری نمود دارد؟ آیا حضور مدیری در کنار زنی که او را همراهی می‌کند، اتهام اخلاقی برای او محسوب می‌شود؟ "

 
این حمایت رسانه‌ها و فعالان اصولگرا در شبکه های اجتماعی از مهران مدیری بی‌سابقه است. تاکنون دیده نشده که رسانه های این جریان از سلبریتی هایی که در موقعیت مشابه قرار می گیرند دفاع کنند. آنها در موارد مشابه در بهترین حالت سکوت می کنند.

برخی از کاربران این سوال را مطرح کرده اند که آیا حساسیت اصولگرایان درباره نقض حریم خصوصی فقط به مهران مدیری محدود می‌شود و یا درباره همه سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس این حساسیت را به خرج می‌دهند. مثلا درباره مهناز افشار، ستاره اسکندری، نگار جواهریان و رامبد جوان که چندی پیش تصاویر آن‌ها در کانادا جنجال ساز شد و ... نیز چنین زاویه دیدی دارند؟

NBDZDL3J3hgP

واکنش‌های دیگر

در کنار واکنش جالب اصولگرایان، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های دیگری هم وجود دارد. عده‌ای مهران مدیری را به ریاکاری متهم کرده و  عده دیگر انتشار تصاویر خصوصی او را نقد می‌کنند.

کاربری در این باره نوشته است: "الان عکس مهران مدیری رو دارید میبینید و ببینید، پخششم بکنید، تفسیرشم بکنید، فردا که ممنوع الکار شد و پدرشو در آوردنم هیچی نگید، ولی اگه ۱۰ سال دیگه به سینا ولی الله گفت زندگی کاریش تباه شده و فیلان و فولان دهنتونو ببندید! "

کاربر دیگری نوشته است: "حالا بگو پاپاراتزی یا هر کوفت دیگه. ماجرای مهران مدیری، همون ادامه ماجرای نامداری و اسکندری و جواهریان و... است. ادامه همون تجسس غیراخلاقی ما ایرانی‌ها برای درنوردیدن زندگی خصوصی دیگران که سال‌ها قبل زندگی امیرابراهیمی رو هم ویران کرد. رحم کنید به مدیری که اینقدر خندوندتون."

 

T0QDOLsW6rGN

واکنش هفت صبح به فشارها به مدیری

روزنامه هفت صبح نیز به دفاع از مدیری پرداخته و نوشته است "دست از سرش بردارید"، "او فقط یک کمدین است، یک آوازه خوان، همین! " این روزنامه تاکید کرده که مهران مدیری "شم اقتصادی" خوبی دارد و "آنچنان محبوب است که همیشه در معرض سخت‌ترین تندباد‌های سیاسی قرار می‌گیرد". "جایی می‌ایستد بی آنکه شاید خودش بخواهد در معرض انواع و اقسام برداشت‌ها و سوء برداشت‌هاست".

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied