شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دانلود فیلم ایرانی کمدی کاران مووی

لیسیتی از پرفروشترین فیلم های ایرانی که در سایت کاران مووی میتونید مشاهده کنید

 

 

 

لیسیتی از پرفروشترین فیلم های ایرانی که در سایت کاران مووی میتونید  مشاهده کنید

 

سب

 

این روز ها آثار سینمایی متفاوتی پا به عرصه وجود گذاشته اند که هر کدام از آن ها به نوبه خود مخاطبان زیادی را جذب کرده اند و قشر بسیار زیادی به دنبال دانلود و تماشای آنان هستند . از جمله این آثار می توان به سینمایی هایی همچون فیلم مطرب ، خواب زده ، زهرمار و... اشاره نمود که محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند . بسیاری از افراد برای تماشای این فیلم ها به سینما می روند و آنان که نمی توانند در سینما حضور یابند ، اقدام به دانلود آن می کنند و به همین جهت است که میزان سرچ کلماتی همچون دانلود فیلم مطرب ، دانلود فیلم زهر مار و... در چند ماه اخیر رشد بسیار زیادی را در اینترنت تجربه کرده است . اگر شما نیز جزو چنین افرادی هستید و یا تمایل دارید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید .

 

ثق

 

دانلود فیلم مطرب و معرفی آن

اگر این اواخر قصد تماشا و یا دانلود فیلم مطرب را کرده باشید حتما پیش از آن اطلاعات کوتاهی درباره آن شنیده و یا خوانده اید . این فیلم با وجود اینکه مدت زمان بسیار کمی از انتشار آن می گذرد اما مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است . این فیلم در رابطه با یک خواننده ی کاباره ای می باشد که پیش از اوج گرفتن و با انقلاب سال 1357 مجبور می شود شغل خود را رها کند . از طرفی دیگر محبوبیت او به قدری نیست که خواننده لس آنجلسی شود و به ناچار خواننده مجالس می شود . البته داستان جالب تنها بخشی از دلایل موفقیت فیلم سینمایی مطرب می باشد . حضور بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی ، الناز شاکردوست ، محسن کیایی و... از دیگر دلایلی می باشد که سبب محبوبیت این فیلم سینمایی شده است . اگر شما نیز به دنبال فیلم مطرب هستید، می توانید هم اکنون آن را با لینک مستقیم از سایت کاران مووی دانلود نماید .

 

دانلود فیلم زهرمار و نقد آن

فیلم زهرمار را می توان یکی از آثار موفق سینما در سال اخیر دانست . این فیلم که به کارگردانی جواد رضویان تولید شده است در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بینندگان و مخاطبان ایرانی را به خود جلب کند . داستان این فیلم در رابطه با مردی به نام حاج حشمت تهرانی است که یک مداح شناخته شده است و قصد دارد خود را برای شورای شهر تهران کاندید کند . او در یکی از شب ها یکی از دوستان قدیمی خود به نام رهی را پس از سال ها می بیند اما رهی دل خوشی از او ندارد . در حقیقت آن چه بطن ماجرای این فیلم را تشکیل می دهد اتفاقاتی است که بین آن دو رخ می دهد و همین موضوع یک داستان جذاب و زیبا را خلق کرده است که مخاطب را پای نمایشگر میخ کوب می کند . در کنار داستان و کارگردانی عالی، حضور بازیگرانی همچون سیامک انصاری ، سیامک فراهانی، شبنم مقدمی ، برزو ارجمند و... سبب شده است تا این فیلم به یکی از محبوب ترین های سینما در سال اخیر تبدیل شود . اگر شما هم مایل به دانلود فیلم زهرمار هستید می توانید هم اکنون با لینک مستقیم از سایت کاران مووی آن را دانلود نمایید .

 

ثضق

 

دانلود سریال مانکن و بررسی آن

سریال مانکن را می توان جزو سریال های به نام در شبکه نمایش خانگی دانست که این روز ها تعداد بی شماری از مخاطبان آن به دنبال انتشار قسمت های جدید آن هستند . سریال مانکن به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند که این ماجرا ها در حقیقت بطن داستان این سریال بسیار زیبا را تشکیل می دهند . این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی تولید شده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بی نظیری را به دست آورد . در این فیلم بازیگران مطرحی همچون مریلا زارعی ، محمد رضا فروتن نازنین بیاتی ، فرزاد فرزین و... حضور دارند و حضور این چهره ها سبب محبوبیت بیش از اندازه این سریال شده است . شما هم اکنون می توانید اقدام به دانلود سریال مانکن و قسمت های آن از سایت کاران موی نمایید.

 

ثفصف

 

دانلود سریال خواب زده و نقد آن

سریال خواب زده ها را می توان جزو سریال هایی دانست که این روز ها سر و صدای زیادی را به پا کرده است . این سریال توسط کارگردان موفق کشورمان یعنی آقای سیروس مقدم ساخته شده است و بر خلاف کار های قبلی ایشان که عموما طنز و یا اجتماعی بوده ، این کار در ژانر وحشت می باشد و به همین سبب است که انتظار می رود تا این سریال جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان پیدا کند . نکته دیگری که در رابطه با این سریال وجود دارد حضور بازیگرانی همچون علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی ، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی و نجلا نظریان ، نازنین فلاحی و... سبب شده است تا این سریال بیش از پیش مورد انتظار مخاطبان باشد . اگر شما نیز به دنبال دانلود سریال خواب زده هستید می توانید هم اکنون به وبسایت کاران مووی مراجعه نمایید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied