شمانیوز
شما نیوز

واکنش میرباقری به خبر بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون

معاون سیما گفت: دستمزدهایی که مهران مدیری و رضا رشیدپور در برنامه های شب یلدا گرفته اند، 10 درصد نسبت به دستمزدهایی که در سالهای قبل گرفته اند تفاوت دارد و این رقم غیرمتعارف نبوده است.

واکنش میرباقری به خبر بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس : مرتضی میرباقری در پاسخ به این سوال که آیا شایعه دستمزد میلیاردی مهران مدیری و رضا رشیدپور در شبهای یلدا صحت دارد؟ دستمزدهایی که آقای مدیری و رشیدپور در این برنامه ها گرفته اند، 10 درصد نسبت به دستمزدهایی که در سالهای قبل گرفته اند تفاوت دارد و این رقم غیرمتعارفی نبوده است.

 

وی ادامه داد: اصلا ما در برنامه آقای مدیری با تهیه کننده طرف بویم و قرارداد داشتیم ولی این برنامه هیچ رقم و سیر غیرمتعارفی نداشته است.

 

معاون سیما درباره انتشار اخباری مبنی بر بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه نیز عنوان داشت: همان طور که شبکه سه اعلام کرد، گفت ما قهری نداشته ایم که بخواهیم برگردد و هر وقت تشخیص بدهند دوباره همکاری ها شکل می گیرد. ضمن اینکه ما تشخیص آمدن فردوسی پور را به مدیر شبکه سه داده بودیم و مدیر شبکه سه در حال بررسی است و بحث اینکه نیایند، چنین چیزی مطرح نیست. البته برنامه ای به نام نود دیگر نخواهد بود و در قالب برنامه تلویزیونی دیگری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied