شمانیوز
شما نیوز

ساعت پخش سری جدید برنامه دورهمی + ساعت بازپخش

شبکه نسیم، کنداکتور پخش برنامه‌های خود ازجمله «کتاب‌باز»، « دورهمی »، «ویتامین خ» و « دست فرمون » را در فصل زمستان را منتشر کرد.

ساعت پخش سری جدید برنامه دورهمی + ساعت بازپخش

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبربان: بر اساس این جدولِ پخش، برنامه «کاف گاف» به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم‌زاده با محوریت طنز و کمدی که به ناهنجاری‌های روز فرهنگی و اقتصادی می‌پردازد، روزهای فرد ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت با محوریت کتاب و کتابخوانی، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش می‌شود.

«چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی که به مرور خاطرات و نوستالژی‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد، شنبه تا جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای کامبیز دیرباز برای علاقه‌مندان به رانندگی و هیجان، شنبه تا دوشنبه ساعت۲۲ از این شبکه  پخش می‌شود.

سری جدید « دورهمی » که از شب یلدا به طور ویژه آغاز شد، از ۱۱ دی، چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«ویتامین خ» به تهیه‌کنندگی رامین کرم‌یزدی، روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

برنامه «نسیم آوا» با اجرای محمدرضا محبی  که از خوانندگان ایرانی دعوت به عمل می‌آید تا در این برنامه یک ترانه بخوانند، پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

فصل هشتم مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی احسان عمادی و امین کفاش‌زاده به تهیه‌کنندگی حسین افشار، جمعه‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied