شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج های مهدی قائدی + تصاویر جدید و بیوگرافی

بعد از انتشار خبر ازدواج مهدی قائدی بازیکن پرحاشیه جنوبی استقلال حالا همه از خود می پرسند همسر قائدی کیست؟ مهدی قائدی، ستاره تیم ملی امید و استقلال قبل از سفر به تایلند برای حضور در مسابقات آسیایی زیر ۲۳ سال به جرگه متاهلین پیوست و مراسم عقد خود را برگزار کرد.

ماجرای ازدواج های مهدی قائدی + تصاویر جدید و بیوگرافی

مجله کولاک نوشت: بعد از انتشار خبر ازدواج مهدی قائدی بازیکن پرحاشیه جنوبی استقلال حالا همه از خود می پرسند همسر قائدی کیست؟ مهدی قائدی، ستاره تیم ملی امید و استقلال قبل از سفر به تایلند برای حضور در مسابقات آسیایی زیر ۲۳ سال به جرگه متاهلین پیوست و مراسم عقد خود را برگزار کرد. آنطور که برخی از نزدیکان مهدی قائدی گفته اند همسر وی هم بوشهری است و از آشنایان خانوادگی آنها است.

 

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال (1)

 

مهدی قائدی در فصل جاری لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان لیگ و تیم استقلال بوده است. این بازیکن ریز نقش بوشهری با تشخیص استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی ها در پست مهاجم دوم یا مهاجم سایه قرار گرفت و توانست با ۸ گل نیم فصل درخشانی را پشت سر بگذارد.

بازیکن سابقا پرحاشیه استقلال که این روزها فقط به فکر فوتبال است، در ایام تعطیلات لیگ تصمیمات جدیدی برای زندگی آینده‌اش گرفته و بی‌سر و صدا به جرگه متأهلین پیوسته. امیدواریم قائدی با کسب تجربه و عبرت‌آموزی از اتفاقاتی که در یکی، دو سال حضورش در استقلال برایش حادث شده با تشکیل زندگی مشترک روزهای درخشان‌تری را در فوتبال ایران پیش رو داشته باشد.

 

 

بیوگرافی مهدی قائدی

سابقه اخراج از استقلال

وی به دلیل بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال، در مهرماه ۱۳۹۶ از تیم اخراج شد. بار دیگر نیز به دلیل حضور نداشتن در تمرینات تیم، در فروردین ماه ۱۳۹۸ دوباره از تیم اخراج شد.

 

ZWXAyw3GpYqi

 

تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست

در روز نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ مهدی قائدی برای انجام کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود. وی در حالی که به همراه ۳ نفر از دوستانش از تماشای بازی ساحلی بازمی‌گشتند، در اتوبان امام علی بوشهر تصادف کردند. دو نفر از آن‌ها جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. اما مهدی قائدی و احمدرضا شاکر به شدت آسیب دیدند و سریعا به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شدند. مطابق گزارش‌های اعلام شده، قائدی به دلیل پارگی شکم دچار خونریزی کبد و آسیب دیدگی طحال شد. سرانجام این سانحه منجر به مرگ مغزی و فوت احمدرضا شاکر، دوست صمیمی این بازیکن شد.

M0ldhi6CcWKv

 

گفته می‌شود قائدی که بدون داشتن گواهینامه در حال رانندگی بود، نتوانست در سرعت بالا ماشین را کنترل کند. وی به سمت راست جاده منحرف شد و به جدول برخورد کرد در نتیجه ماشین واژگون شد و به نخل‌های خشک شده در آن سوی جدول برخورد کرد. البته اینکه واقعا چه کسی در هنگام تصادف راننده ماشین بوده است در نهایت مشخص نشد.

 

فوت احمدرضا شاکر منجر به ایجاد حواشی زیادی برای قائدی شد. پرونده‌ای جنجالی در رابطه با این حادثه شکل گرفت که قائدی بیش از یکسال درگیر آن بود و سرانجام در این پرونده مقصر شناخته شد. طبق رای دادگاه قائدی به یک سال حبس تعزیری، ۲۰۰ ساعت کار اجباری در مدارس فوتبال و پرداخت دیه محکوم شد. همچنین وی باید خسارت وارد شده به ماشین را نیز بر عهده بگیرد. گفته می‌شود که حکم حبس او قابل تبدیل به مجازات‌های دیگر است. علی رغم صدور حکم قائدی توسط دادگاه، وکیل او همچنان معتقد است که قائدی در حین وقوع حادثه راننده نبوده و بی‌گناه است و سرانجام دادگاه در حکم خود تجدید نظر خواهد کرد.

 

  

8PncwTab1Fw1

 

درگیری با بازیکنان حریف در بازی بین ایران و میانمار

در بازی میان ایران و میانمار، به دلیل بازی ناجوانمردانه تیم حریف که منجر به باخت ایران شد، پس از اتمام بازی مهدی قائدی به سمت میانماری‌ها رفت و درگیری کوچکی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

  

هک شدن اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی قائدی هک شده بود و عکس و چت‌های خصوصی او منتشر شد. انتشار این چت‌ها و روابط غیر عرف او تا جایی پیش رفت که انتظار می‌رفت او از استقلال اخراج شود.

 

9MJkWy3DvFJl

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مصطفی نازک

    سردارعشق دردل ملت ایران کاشت مرگ بر امریکا

  • ایسا

    خاک برسر ت کنم همه مردن ایران درعزا بسر میبرند اینها چشن عروسی میگیرند بی غیرتِ

  • محمد مهدی کیقبادی معروف

    عالی بود

  • ناشناس

    افرین