شمانیوز
شما نیوز

شوخی جنجالی پانته آ بهرام با صابر ابر در اکران خصوصی فیلم مسخره باز + بیوگرافی و فیلم

اکران خصوصی فیلم مسخره‌باز با حضور صابر ابر، علی نصریان، همایون غنی زاده، پانته‌آ بهرام، متین ستوده، علی ضیاء و ... برگزار شد. مسخره‌باز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا در سال ۱۳۹۷ ساخته شد و حالا بر پرده نقره‌ای اکران شده است.

شوخی جنجالی پانته آ بهرام با صابر ابر در اکران خصوصی فیلم مسخره باز + بیوگرافی و فیلم

پایگاه خبری آفتاب نوشت : این فیلم نخستین اثر سینمایی همایون غنی‌زاده‌ است که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) حضور داشت و توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌های هنر و تجربه را کسب کند.

 

 

 

بیوگرافی پانته آ بهرام

 

  •  نام: پانته آ
  • نام خانوادگی: بهرام
  • تاریخ تولد:1348/12/13
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:دانش آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی
  • پیشه :بازیگری

 

110

پانته آ بهرام در سال 1379 و با سریال مسافر دیده شد و به شهرت رسید. مسافر نام یکی از مجموعه های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال 1379 در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه های مختلف از جمله شبکه جام جم و کانال های ماهواره ای به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید دست تطاول بود که در هنگام پخش از تلویزیون به مسافر تغییر نام یافت.

پانته آ بهرام بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون دانش آموختهٔ مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و ادبیات نمایشی است.

او در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد. او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد

بیوگرافی صابر ابر

نام:صابر

نام خانوادگی:ابر

تاریخ تولد:1363/3/18

محل تولد:تهران

صابر ابر در  18 خرداد ماه 1363 در تهران متولد شد. او مدیریت خوانده و مدیر بودن را دوست دارد. چندین پروژه طراحی داخلی کار کرده است؛ این کار را دوست دارد. بخشی از زندگی او است... نقاشی هم می کند. او یک کتاب تحقیقاتی را با یکی از دوستانش می نویسد که موضوعش کافه نشینی در تهران معاصر است.

 

خ

او فعالیت خود را در تلویزیون با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز کرد و پس از آن هم مسابقاتی نظیر در 111 ثانیه را مجری گری کرد و بخش اعظم کارش اجرای برنامه کودکان و نوجوانان در تلویزیون بود.

صابر ابر جزو مجریانی است که وقتی وارد دنیای بازیگری شد به شدت موفق بود و این اتفاق برای کمتر مجری پیش می آید. صابر ابر با بازی در فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی به سینما آمد ولی اولین بار در فیلم دایره زنگی در اکران عمومی یک فیلم سینمایی دیده شد و خیلی زود هم به جایزه رسید.

د

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied