شمانیوز
شما نیوز

ماجرای جنجالی بچه ناخواسته ساسی مانکن از دنیاجهانبخت + عکس مراسم ازدواج

حاشیه جدیدی برای ساسی مانکن درباره بچه دار شدن ناخواسته این خواننده جنجالی مطرح شده است

ماجرای جنجالی بچه ناخواسته ساسی مانکن از دنیاجهانبخت + عکس مراسم ازدواج

سیمرغ نوشت : تصویر نوزادی به نام برسام منسوب به ساسان حیدری خواننده ایرانی که همه او را با نام مستعار ساسی مانکن می‌شناسند، در شبکه‌های اجتماعی حاشیه ساز شده است.گفته شده است که ساسان حیدری برای اخذ اقامت آمریکا اقدام به ازدواج با دختری به نام سایه می کند. سایه پس از ازدواج باردار می شود و ساسان تمایل داشت که بچه سقط شود اما این اتفاق نمی افتد.

 

پس از اخذ اقامت آمریکا، ساسی مانکن همسر و فرزند خود را رها می کند چرا که تمایل به نگهداری از آن را نداشته است.



همچنین گفته شده است که سایه در کنسرتی از ساسی مانکن تلاش می کند تا برسام را به پدرش نشان دهد که با مخالفت روبرو می شود.

 



بسیاری از کاربران معتقدند که این مسئله کاملا شخصی است و خود آنها باید این مشکل را حل کنند. در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این کودک ناخواسته قربانی خودخواهی پدر و مادر خود شده است.

 

عده ای دیگر از کاربران معتقدند که فرزند ساسان حیدری به خود او بسیار شبیه می باشد. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که حداقل او مانند بعضی از مسئولین دچار پرستوها نشده و اختلاس نکرده است و مال مردم را نخورده است.

 

کاربران دیگری نیز عنوان کردند که این موضوع قدیمی است و زمانی که او دچار حاشیه با دنیا جهانبخت شده بود، کودک او بدنیا آمده است.

 

کلیپی از ازدواج ساسی مانکن با دوست دخترش بیتا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، آیا خبر ازدواج ساسی مانکن و دوست دخترش صحت دارد؟ با ما همراه باشید.

 

 

به گزارش اِمروزیا ؛ کلیپی به تازگی در فضای مجازی با عنوان ” ساسی مانکن هم بلاخره ازدواج کرد ” منتشر شده که در آن خواننده پاپ آن ور آبی در یک مراسم عروسی در کنار عروس خانم دیده می شود. در این کلیپ عروسی که ۶ روز پیش در صفحه آرایشگر ساسی مانکن به نام aitous منتشر شده است دیگر هنرمندان لس آنجلسی هم در آن حضور دارند. هنوز ساسی مانکن به این کلیپ واکنشی در صفحه اینستاگرام خود نشان نداده است که به نظر به علت اتفاقات تلخ اخیر او از انتشار خبر ازدواجش با همسرش بیتا پرهیز کرده است.

 

ساسی مانکن و بیتا

عکس هایی از کلیپ عروسی ساسی مانکن و همسرش بیتا در آمریکا

 

عکس بیتا همسر ساسی مانکن Sasy mankan and Bita

 

گفته شده ساسی مانکن با دوست دخترش به نام بیتا مراسم عروسی خود را در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار کرده اند. صفحه اینستاگرام بیتا همسر ساسی مانکن خصوصی است و متاسفانه امکان قرار دادن تصاویرش در این مطلب وجود ندارد.

 

صفحه اینستاگرام بیتا همسر ساسی مانکن

 

ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن که قبلا هم اخباری از ازدواج او با زنی به نام سایه منتشر شده بود مدت ها است که از ایران خارج شده و در آمریکا ساکن است. او بیشتر به علت محتوای موزیک هایش مورد توجه قرار می گیرد.

 

ساسی مانکن و دنیا جهانبخت

هنوز یک ماهی از ماجرای دوستی و عشق ساسی مانکن و دنیا جهانبخت نگذشته بود که ساسی مانکن با انتشار ویدیویی (که در کنار طلا گلزار یکی از مدل های ایرانی حضور داشت) رسما جدایی اش را از دنیا جهانبخت اعلام کرد. ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن برای مدت نقل محافل صفحات مجازی بود. بعد از این اتفاق کلیپی از دنیا جهانبخت که در حال خودکشی بود منتشر شد که با واکنش بسیار زیاد کاربران مواجه شد.

 

 

بعد از این اتفاق عکس ها و خبرهایی مبنی بر دوستی و ازدواج ساسی مانکن و طلا گلزار (دختر سهیلا گلزار مجری یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان) منتشر شد.

 

ساسی مانکن و فرزندی از همسرش سایه

چندی پیش در برخی رسانه ها اخباری با تیتر “رسوایی جدید ساسی مانکن” منتشر شد. در این خبر زنی به نام سایه به عنوان همسر ساسی مانکن معرفی شده بود. خبر زیر مربوط به یکی از سایت های داخلی است:

 

“ماجرا از این قرار است که ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به اسم سایه ازدواج می‌کند. سایه باردار می‌شود و این در حالی است که هنوز مشکل اقامت ساسان یافته حل نشده است. پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند. ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود. این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام «برسام» یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

 

 

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است.”

 

ساسی مانکن کیست؟

ساسان یافته خواننده زیر زمینی ، متولد ۲۷ آبان سال ۱۳۶۷ در اهواز، معروف به ساسی مانکن است که چند سالی است در خارج از ایران به فعالیت های هنری اش ادامه می دهد. او در سال ۸۸ به علت انتشار موزیکی برای یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر سر زبان ها افتاد، درست بعد از این اتفاق او از ایران خارج شد. موزیک جنتل من ساسی مانکن نیز اخیرا با واکنش های بسیار زیادی در ایران روبرو شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied