شمانیوز
شما نیوز

ماجرای جالب ازدواج شهاب حسینی + بیوگرافی و تصاویر جدید

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در 14 بهمن 1352 در تهران به دنیا آمد او اولین فرزند خانواده‌اش است و یک برادر و دو خواهر دارد

ماجرای جالب ازدواج شهاب حسینی + بیوگرافی و تصاویر جدید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در 14 بهمن 1352 در تهران به دنیا آمد او اولین فرزند خانواده‌اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. 

 وی در سال 1374 ازدواج کرد، خودش دررابطه با نحوه آشنایی با همسرش می‌گوید: 22 ساله بودم که با بچه‌های تئاتر دانشگاه تهران کار می‌کردم، جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متولانه دسترسی نداشت. 

تا قبل از این که همسرم را ببینم قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی‌ها و آشنایی‌ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارم و بنابراین موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم، دیگر تکه دوم زندگی‌ام را پیدا کرده بودم.

بعد از صبحت‌های اولیه ورسم و رسومی که در این رهگذر طی می‌شود، بعد از 3-4 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال درزندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم، به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

ما هم مثل زن و شوهرهای دیگر در مواردی توافق نداشتیم: در  گذرگاه‌هایی به بن بست برخوردیم و در جاهایی به «مو» می‌رسیدیم اما در انتهای هر ماجرا وقتی می‌ایستادیم و به همدیگر نگاه می‌کردیم، احساس می‌کردیم واقعا یکدیگر را دوست داریم،» امروز«شهاب حسینی» یا همان« حجت» فیلم اصغر فرهادی، صاحب 2 پسر به نام‌های «محمد امین» و «امیر علی» است و در کنار همسرش، در کافه‌ای که در لواسان در اطراف تهران افتتاح کرده‌اند، زندگی آرام و لذت بخشی دارند. 

من آن زمان سید شهاب الدین حسینی بودم. فقط همین خلاصه اینکه ما از صفر و در کنار هم شروع کردیم البته پدر و مادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند اما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. 

خلاصه اینکه من سید شهاب الدین 22 ساله و پسر بچه 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم  و کاستی‌هایش شروع کردیم و تا به امروز با وجود همه سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها در تمام مدت در کنار هم بودیم. 

او دو فرزند دارد که فرزند اولش به نام محمد امین در زمستان 1382 و فرزند دومش به نام امیر علی در تابستان 1390 به دنیا آمد. 

تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بودکه آن را به قصد مهاجرت به کاناداد ناتمام گذاشت کار خود را با تئاتر دانشجویی وسپس گویندگی رادیو آغار کرد. سپس در برنامه‌ای به نام "اکسیژن" در تلویزیون ظاهر شد.

درچند برنامه دیگر هم مانند "برپا برپا" ، "به رنگ صبح" ، " سایه روشن"، و . . . به عنوان مجری حضور داشت. 

او سال‌های بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلم‌های سینمایی "واکنش پنجم" و " شمعی درباد" و "محیا" مورد توجه قرار گرفت. در سال 1386 برای فیلم "محیا" از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال 1378 در همین جشنواره برای فیلم "سوپر استار" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلم‌های "پرسه درمه" به کارگردانی "بهرام توکلی" و " درباره امی" به کارگردانی "اصغر فرهادی"بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.  

حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش "سید مهدی حسینی" گروه موسیقی "هفت" را تاسیس کردند تا کنون 4 مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده‌ است که به "شهاب حسینی" در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است. 

111

110

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied