شمانیوز
شما نیوز

صفحات آی‌فیلم فارسی و عربی مسدود شد

یوتیوب صفحات آی‌فیلم فارسی و عربی را مسدود کرد.

صفحات آی‌فیلم فارسی و عربی مسدود شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: سایت یوتیوب در اقدامی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، صفحات کانال آی فیلم فارسی و کانال عربی را به فاصله یک هفته مسدود کرد.

این صفحات قبل از بسته‌شدن، هیچگونه هشداری دریافت نکردند و همه قوانین و مقررات حق مالکیت معنوی را نیز که مدنظر این سایت است، رعایت کرده بودند.

یوتیوب بدون هیچ اخطار قبلی صفحه آی‌فیلم عربی را کاملاً از دسترس شبکه و مخاطبان خارج کرد که این امر خلاف موازین حرفه‌ای است.

یوتیوب آی‌فیلم عربی با بیش از 560 هزار عضو به علت پخش سریال‌های ایرانی با دوبله عربی بسیار مورد توجه مخاطبان عرب زبان در خاورمیانه و شمال آفریقا قرار گرفته بود، تا جایی که میزان بازدید یک سال اخیر از این صفحه از مرز یک میلیارد و 200 میلیون دقیقه گذشته بود.

به فاصله چند روز پس از مسدود شدن صفحه یوتیوب آی‌فیلم عربی، یوتیوب بدون اطلاع قبلی صفحه آی‌فیلم فارسی را نیز از دسترس خارج کرد.

سال گذشته نیز یوتیوب در اقدامی عجیب و سؤال برانگیز، صفحات یوتیوب آی‌فیلم انگلیسی و آی فیلم 2 را از دسترس خارج و علت آن را نقض مقررات خود اعلام کرده بود!

همه اینها در حالی است که صفحات یوتیوب شبکه آی‌فیلم فقط سریال‌های ایرانی را پخش می‌کردند و هیچگونه محتوا (یا موضعگیری) سیاسی نداشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied