شمانیوز
شما نیوز

کدام سلبریتی های مشهور فرزند طلاق هستند؟

در این مطلب میخواهیم شما را با هنرمندان و سلبریتی های مشهور که فرزند طلاقند و مادرشان به تنهایی آنها را بزرگ کرده است آشنا کنیم.

کدام سلبریتی های مشهور فرزند طلاق هستند؟

به گزارش خبرنگار شما نیوز به نقل از نمناک: سلبریتی ها یکی از محبوب ترین افراد جامعه هستند که اخبار مربوط به زندگی شخصی شان از خبرهای پرطرفدار است.برخی از سلبریتی ها در دوران کودکی با مشکلات خانوادگی زیادی روبرو بودند اما با تلاش فراوان به جایگاه خوبی در دنیای هنر دست یافتند.

یکی از مسائلی که اغلب سلبریتی ها در زندگی تجربه کردند مربوط به جدایی والدینشان است که شرایط خاصی را برایشان رقم زده است اما مانع رسیدن به هدفشان نشده است.

 

سلبریتی های مشهور که فرزند طلاقند

 

1- آنجلینا جولی

آنجلینا-جولی

 

خانم آنجلینا جولی بی شک یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سلبریتی هایی است که در پشت وفقیت های او مشکلاتی وجود داشت که توانست در مقابل آنها ایستادگی کند. مادر آنجلینا جولی، خانم " مارچلین برتراند " است که در سال 1971 میلادی با بازیگر تازه واردی به نام جان وایت ازدواج کرد و متاسفانه 9 سال بعد از ازدواج، از او جدا شد.

به همین دلیل او رویای بازیگری خود را رها کرد و شروع به پرورش فرزندان خود کرد. امروز آنجلینا جولی نه تنها بازیگر معروف و شناخته ای است، بلکه به عنوان سفیر صلح سازمان ملل همراه با 6 فرزند نیز هست.

 

2- باراک اوباما

 

باراک-اوباما

 

آقای باراک حسین اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، که به مدت 8 سال از 2009 میلادی الی 2017 میلادی، به عنوان ریاست جمهوری این کشور بود که او زاده سال 1961 میلادی می باشد و یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین سلبریتی های جهان می باشد.

اما او نیز در لیست ما قرار دارد. مادر باراک اوباما، خانم " استنلی آن دانهام " بود که در سال 1961 میلادی با پدر اوباما یعنی باراک حسین اوباما اول ازدواج کرد و در نهایت در سال 1964 میلادی از هم جدا شدند و سپس او در سن 18 سالگی تصمیم به ترک کردن دانشگاه گرفت تا فرزند خود را بزرگ کند و با این حال فرزند او یعنی باراک حسین اوباما دوم در سال 2009 میلادی برنده جایزه صلح نوبل شد.

3- هلی ماریا بری

 

هلی-ماریا-بری

 

خانم سیاه پوست بازیگر " هلی ماریا بری " زاده سال 1966 میلادی است که تنها زن سیاه پوستی می باشد که تاکنون موفق به دریافت جایزه بهترین زن بازیگر شده است و همچنین دارای جوایز امی و گلدن گلوب نیز می باشد. اما مادر او " جودیث آن هاوکینز " زمانیکه فرزند آنها 4 سال سن داشت، تصمیم به طلاق از جروم جسی بری گرفت و سپس مادر بری تصمیم به پرورش او و خوارش گرفت.

 

4- لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو-دی-کاپریو

 

بی شک تاکنون چندین بار نام بازیگر معروف " لئوناردو دی کاپریو " را شنیده اید که آثار معروف و شناخته شده ای را از خود بجای گذاشته است. او متولد 1974 میلادی است و پدر او جورج دی کاپریو نوسنده معروف و مادرش خانم ایرملین ایندربرکن می باشند که تنها یک سال بعد از تولد لئوناردو جدا شدند و او توسط مادرش پرورش داده شد و با او زندگی کرد و او برای بدست آوردن هزینه های اولیه زندگی چندین شغل را انتخاب کرد.

لئوناردو امروز نه تنها بازیگر معروف می باشد، بلکه به عنوان سفیر محیط زیست هم می باشد که از سال 1998 میلادی تا هم اکنون بیش از 30 میلیون دلار برای هزینه 70 پروژه محیط زیستی در 40 کشور اختصاص داده است.

5- جاستین بیبر

جاستین-بیبر-و-مادرش

 

جاستین بیبر خواننده جوان پاپ است که این روزها یکی از معروف ترین و پرحاشیه ترین سلبریتی ها می باشد که زاده سال 1994 میلادی می باشد. اما مادر او یعنی پتی مالت، 3 سال قبل از تولد جاستین، با جرمی بیبر ازدواج کرد و بعد از تولد جاستین از هم جدا شدند و مالت به تنهایی او را بزرگ کرد.

جاستین از همان کودکی به خودی خود موفق به آموختن پیانو، گیتار و... شد و در اوایل سال 2007 میلادی، زمانیکه او تنها 12 سال سن داشت، مادرش ویدیویی از او منتشر کرد که باعث محبوبیت جاستین شد. جاستین خواننده ای است که آثار او پرفروش ترین در تاریخ کانادا می باشند.

 

6- ماریا کری

 

ماریا-کری-و-مادرش

 

ماریا کری خواننده و بازیگر آمریکایی، متولد سال 1970 میلادی می باشد که محبوبیت او از سال 1990 میلادی با انتشار آلبوم معروف او مصادف شد. خانم پاتریشیا هیکی مادر ماریا است که وقتی او 3 سال سن داشت از پدر ماریا " آلفرد روی کری " مهندس هوانودری جدا شد و برای تامین هزینه های زندگی دو شغل را انتخاب کرد که امروزه ماریا به عنوان خواننده، بازیگر و همچنین یک نیکوکار فعالیت دارد و یک خیر می باشد و به کودکان بی پناه و فقیر کمک مالی می کند.

 

7- سلنا گومز

سلنا-گومز

 

سرنوشت و زندگی سلنا گومز همانند سرنوشت و زندگی جاستین بیبر می باشد چرا که مادر سلنا گومز یعنی خانم آماندا دون کرنت، در سن 16 سالگی سلنا را به دنیا آورد و زمانیکه او 5 ساله شد از پدر سلنا یعنی " ریکاردو جوئل گومز " جدا شد و تصمیم گرفت تا به تنهایی دخترش را بزرگ کند. اما طولی نکشید که سلنا در زمینه بازیگری در چندین برنامه تلویزیونی دیده شد و در سن 17 سالگی تبدیل به یک خواننده پاپ معروف شد و امروزه در زمینه خوانندگی، بازیگری، طراحی مد و فشن، صدا پیشگی فعالیت دارد.

 

8- کانیه اومری وست

کانیه-وست-و-مادرش

 

کاینه خواننده، ترانه سرا و طراح مد معروف آمریکایی متولد 1977 میلادی است که تنها وقتی 3 سال سن داشت، مادر او به نام دونا وست از همسرش جدا شد و با آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه شیکاگو توانست هزینه های کافی برای پرورش فرزندش را فراهم سازد. او پسرش یعنی کانیه را همیشه حمایت کرد و در راستای خوانندگی او زحمت بسیار زیادی کشید. او امروز یکی معروف ترین طراحان و خوانندگان آمریکایی با 6 آلبوم می باشد و بیش از 20 جایزه گرمی دریافت نموده است.

 

9- کیت بکینسیل

کیت-بکینسیل

ستاره سینماهای بریتانیا یعنی خانم " کیت بکینسیل " در خانواده هنری در تاریخ 1973 میلادی متولد شد که پدر او ریچارد بکینسیل و مادر او جودی لآ می باشند. این در حالی بود که شرایط زندگی او بسیار جالب بود و اما زمانیکه او 5 ساله شد، پدرش در اثر حمله قبلی کشته شد و مادرش وظیفه پرورش و مراقبت کیت را بر عهده گرفت. او به زبان روسی علاقه بسیار زیادی داشت و از سنین جوانی شروع به یادگیری زبان روسی کرد و سپس به دانشکده زبان روسی آکسفورد راه پیدا کرد و اما به دلیل علاقه اش به بازیگری فارغ التحصیل نشد.

 

10- جولیا رابرتس

جولیا-رابرتس

 

بازیگر آمریکایی به نام بتی لو بردموس، در سال 1955 میلادی با والتر گریدی رابرتس ازدواج کرد که نتیجه زندگی آنها 3 فرزند با نام های جولیا، اریک و لیزا شد. اما پدر و مادر جولیا به دلیل مسائلی که با یکدیگر داشتند، زمانیکه او 5 سال سن داشت، تصمیم به طلاق گرفتند و مادر آنها شروع به پرورش و بزرگ کردن آنها نمود. طولی نکشید که جولیا توانست در زمینه بازیگری و تهیه کنندگی، محبوبیت پیدا کند و امروز یکی از پر در آمد ترین بازیگران هالیوود می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied