شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال «کتونی زرنگی»

«کتونی زرنگی» از امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

ساعت و زمان پخش سریال «کتونی زرنگی»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: «کتونی زرنگی» از امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود.

علی ملاقلی‌پور کارگردان سریال کمدی جدید شبکه سه در صفحه شخصی‌اش از پخش اولین قسمت این سریال از امشب خبر داد.

او نوشت: «پخش سریال از امشب!

ساعت بیست‌وچهل‌وپنج دقیقه از شبکه سه. پخش قسمت اول سریال «کتونی زرنگی» حتی با یک روز تعجیل از امشب اتفاق می‌افتد. گویا شنبه شب باز هم قسمت یک پخش می‌شود و پس از آن قسمت‌ها به ترتیب پخش خواهد شد.»

«کتونی زرنگی» با بازی هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی و با حضور محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی تهیه شده است.

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه...، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»

 

 

پخش سریال «کتونی زرنگی» متوقف شد

محسن یزدی قائم مقائم شبکه سه سیما گفت: مجموعه «کتونی زرنگی» با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از تهیه‌کنندگان متعهد و علی ملاقلی‌پور که سابقه مناسبی در تولید آثار شریف مثل «قندون جهیزیه» و مستند «راه طی شده» داشت آغاز شد.

وی بیان کرد: متأسفانه در ادامه تولید این سریال به دلیل خطای فاحش کارگردان، شبکه تصمیم به توقف پخش این سریال گرفت.

سریال «کتونی زرنگی» از دیشب قرار بود روی آنتن شبکه سه برود که به‌دلیل انتشار برخی اظهارات کارگردان در فضای مجازی، از پخش آن جلوگیری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    با کامنت های بی ادبانه ای که گذاشتی،حتما هم باید سریالت پخش بشه!!اون وقت مرتب تلویزیون رو زیر سوال می برید،افرین به اقتدار مدیر شبکه سه