شمانیوز
شما نیوز

حامد کمیلی بازیگر سریال «پروانه» +بیوگرافی و تصاویر جدید

بیوگرافی حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه فیلم شناسی و عکسهای حامد کمیلی و برادرانش را اینجا ببینید.

حامد کمیلی بازیگر سریال «پروانه» +بیوگرافی و تصاویر جدید

نمناک نوشت :

نام :حامد

نام خانوادگی : کمیلی

تاریخ تولد 1361/4/14

محل تولد :اصفهان

تاهل :مجرد

تحصیلات:کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر

زندگی شخصی حامد کمیلی

حامد کمیلی در 14 تیر سال 1361 در اصفهان به دنیا آمد.

کودکی حامد کمیلی

کودکی حامد کمیلی

حامد دو برادر دارد و فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد . 

حامد کمیلی اینستاگرام

سلفی حامد کمیلی و برادرانش

کمیلی پیانو و تار نیز می نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند.

پیانو زدن حامد کمیلی

پیانو زدن حامد کمیلی

حامد در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد.

عکسهای حامد کمیلی

 

وی می گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تاثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تاثیراتی که از او می گیرد در بازیگری سینما به شیوه ای اختصاصی و تازه دست یابد.

حامد بهداد

 

 فعالیت بازیگری حامد کمیلی

وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می باشد، که جایزه اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده است. 

عکس حامدکمیلی

 عکس قدیمی حامد کمیلی 

نقش آفرینی او در دو سریال به دنیا بگویید بایستد و پرواز در حباب از او چهره شناخته شده و محبوبی در بین طرفداران سریال های تلویزیونی ساخت.با این دو سریال اسم او خیلی زود بر سر زبانها افتاد. بازیگر جوانی که به خوبی از عهده نقش هایش برآمده و با بازی تاثیر گذارش جایگاه ویژه ای در بین هواداران تلویزیون پیدا کرده.

حامد کمیلی و مریم کاویانی

حامد کمیلی در سریال به دنیا بگویید بایستد

 بازی او در سریال تلویزیونی اغماء در کنار بازیگران بزرگ سینما و تلویزیون آن هم در چند نقش نشان از توانمندی های بالای او دارد.

حامد کمیلی و امین تارخ

حامد کمیلی و امین تارخ و غزاله جزایری در اغما 

عذرخواهی حامد کمیلی

حامد کمیلی در دی ماه 1390، در برنامه هفت با مجری گری فریدون جیرانی به گفتگو نشست. کمیلی در بخش پایانی این مصاحبه گفت:“الآن فرصتی هست که من از مردم عذرخواهی بکنم چون فیلم هایی از من دیدند که از من انتظار نداشتند. در یک سال اخیر فرصتی پیش آمد که من کارنامه کاری ام را در این مدت مرور کنم.

حامد کمیلی

حامد کمیلی در فیلم پایان نامه

در این مدت من فیلم هایی بازی کردم. ممکن هست انتخاب های من غلط بوده یا شرایط دیگری پیش آمده باشد.”

او هم چنین در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه 1390، بار دیگر عذرخواهی کرد. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت:“حامد جان منظورت فیلم پایان نامه بود؟” کمیلی در پاسخ گفت:” آقای رشید پور مردم ما اینقدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت میخوام.”

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied