شمانیوز
شما نیوز

اجرای خواننده نوجوان‌پسند در «فجر»

یکی از خوانندگان تازه‌وارد موسیقی پاپ جدیدترین کنسرت خود را در چارچوب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌برد.

اجرای خواننده نوجوان‌پسند در «فجر»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : علی یاسینی از خوانندگان تازه وارد موسیقی پاپ جدیدترین کنسرت خود را در چارچوب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می برد. این اجرای زنده در دومین روز از برگزاری جشنواره طی یک نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان مخاطبان موسیقی است.

این خواننده بیست و پنج ساله که طی سال‌های اخیر به‌عنوان ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و آهنگساز نیز در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می‌کرد، در ماه های اخیر با سبک و سیاقی که عمدتا موردتوجه مخاطبان نوجوان و تین ایجری است خود را درفضای حرفه ای خوانندگی نیز معرفی کرده است.

این خواننده موسیقی که تحت امتیاز موسسه «آراد» به مدیریت میلاد ماهان به فعالیت مشغول است، در این مدت با گروه «آرش و مسیح» و مسعود جهانی نیز فعالیت های مشترکی را از سر گذرانده است. او با شهاب مظفری دیگر خواننده نسل جدید موسیقی پاپ نیز فعالیت های مشترکی را انجام داده است.

«خنده‌هامو دوست داشت»، «نگاه»، «بارون»، «نرو»، «یه وقتایی»، «افسردگی»، «می‌خندم»، «کجایی»، «تلخ»، «تهران»، «مثل برف»، «یه ثانیه»، «بی‌تعبیر»، «تو دیوونه بودی»، «بعد تو»، «راه بیا»، «اگه به من بود»، «نترس»، «این روزا»، «انگار نه انگار»، «ازم دور شین»، «راجبش نگید»، «وای‌وای (شهاب مظفری و علی یاسینی)»، «جنگ»، «به چی زل می‌زنی»، «ما با هم خاطره داریم»، «ماه قشنگم»، آثاری هستند که تاکنون از این خواننده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این هنرمند جوان همچنین به‌عنوان ترانه‌سرا یا آهنگساز، آثاری برای سایر خوانندگان تولید کرده که«عکس قدیمی»، به‌خوانندگی شهاب مظفری، «منو اصلا ندید» - «بهم خیلی بد کردی» و «حیف» به خوانندگی محمدرضا گلزار، «چه زود» به خوانندگی علیرضا پویا، «یه چیزی بگو» به خوانندگی مسعود صابری، «تو بری کی می‌مونه» به خوانندگی شهاب رمضان و «نرو» به خوانندگی آصف آریا از آن جمله اند.

علی یاسینی که اولین کنسرتش را اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کرده بود، تا کنون در اهواز، بندر عباس، اصفهان، کیش، آبادان، ارومیه، آمل، شاهین‌شهر، سمنان، رشت، گرگان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر، بابلسر، متل قو، نوشهر، لنگرود، قشم، لاهیجان، ایلام، هشتگرد، سقز، بانه، کاشمر  و تعدادی دیگر از شهرها کنسرت برگزار کرده است.

کنسرت علی یاسینی به رهبری ارکستر سعید شمس ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در قالب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می شود.

 سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان مخاطبان خواهد بود. ضمن اینکه استان‌های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس نیز برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

بر این اساس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تعدادی از استان‌ها با اجرای گروه‌های استانی بر اساس فراخوان‌هایی که در استان‌ها اعلام شده، برگزار می‌شود و در برخی استان‌ها نیز گروه‌های حاضر در جشنواره در استان برنامه اجرا می‌کنند.

 مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز روز پنجشنبه اول اسفند ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied