شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج ساره بیات از زبان خودش + عکس های دیده نشده

​انتشار شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و زندگی چهره ها همیشه درگیر آن است. خبر جدیدی مبنی بر ازدواج ساره بیات در فضای مجازی منتشر شد و باعث شد این بازیگر سرشناس سریال عاشقانه با انتشار پستی نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد.

ماجرای ازدواج ساره بیات از زبان خودش + عکس های دیده نشده

نمناک نوشت : ساره بیات درباره این خبر در اینستاگرامش نوشت:انسان های قوی، در مسیر تعالی و پویایی، رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی توجه به نظرات پوچِ دیگران ادامه می دهند. در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت می برند. آنها به اراجیف انسانهای بد طینت لبخند می زنند و همواره کار خودشان را می کنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و بیمار، در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگیِ خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بی فایده است. ما زندگیِ خودمونو می کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می کنین. شاید وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم☺ و البته که حتما رویِ صحبتم با تعداد محدودی بیکارِ. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم. .

 

 

 ساره بیات

 

ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه

نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی ، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

 
 
 
 
ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه شب گذشته در مراسم اکران مردمی فیلم زرد با حضور پدرش ، همسر خواهرش رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی و جشن تولدی که برایش ترتیب داده بودند ، غافلگیر شد.
 

غافلگیری ساره بیات در روز تولدش

شامگاه جمعه 14 مهرماه 96 مراسم کران مردمی فیلم زرد با حضور ساره بیات در سینما قدس در حال برگزاری بود که حضور پدر خانم بازیگر و همسر خواهرش او را غافلگیر کرد . دو لژیونر تیم ملی ، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی در مراسم اکران فیلم زرد به همراه پدر ساره بیات شرکت کردند و جشن تولدی برای خانم بازیگر ترتیب دادند که تصاویری از این مراسم را در اختیارتان قرار میدهیم.

 

رضا قوچان نژاد در تولد ساره بیات

جشن تولد ساره بیات

 رضا قوچان نژاد در روز تولد ساره بیات

جشن تولد ساره بیات

تولد ساره بیات با حضور پدرش و لژیونرهای تیم ملی

جشن تولد ساره بیات

تولد ساره بیات با رضا قوچان نژاد و سعید غزت الهی 

تبریک اینستاگرامی سروین بیات برای تولد خواهرش ساره بیات

 ساره بیات

تولد ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه

 

سروین بیات خواهر کوچک ساره بیات و همسر رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به مناسبت تولد خواهرش عکس و متنی را در صفحه ایستاگرام خود منتشر کرد . منو از خدا خواستی، از مامان بابا.. ٤ دی ٦٩ چشمام رو به این دنیا که باز کردم دیدم به جز مامان بابا یکی دیگه هست که با من میخنده، گریه میکنه، نوازشم میکنه غذا بهم میده منو میخوابونه و من بینهایت تو آغوش اون دختر کوچولو آرومم.. .. میدونی من همه عمر چشمم به صورت زیبای تو بود تا توی دامنت به راه روشنی برسم .. پناهمی .. خواهرمی.. تمام جدایی هامون رو به قیمت جون خریدی من چجوری باید دِین این همه عشق رو بپردازم؟! من عاشقی رو از تو یاد گرفتم.. اینکه بی توقع عشق بدی ، بدون غرور زندگی کنی.. تلاش کنی.. زن باشی ولی مردانه زندگی کنی..

 

ساره من، با نوشتن نمیتونم میزان خوشحالی روز به دنیا اومدنت رو ابراز کنم. من هر لحظه ای که تو میخندی نفس میکشم .. الهی همه لحظه هات پر باشه از خنده های از ته دل تا من نفس عمیقی از خوشبختی بکشم.. دوستت دارم همدمم ، رفیقم ، خواهرم! تولدت مبارک ..

 

 ساره بیات

تولد ساره بیات در اکران فیلم زرد

 

رضا قوچان نژاد نیز با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش تولد بازیگر معروف سریال عاشقانه را تبریک گفت.

 

 ساره بیات

تولد ساره بیات در کنار همسر خواهرش رضا قوچان نژاد

 

ساره بیات (زاده ١٣٥٨) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی ، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. خواهر وی سروین بیات با رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ازدواج کرده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied