شمانیوز
شما نیوز

فصل دو سریال «جلال» ساخته می‌شود + جزئیات

تهیه‌کننده سریال «جلال» گفت: طبق تصمیمی که سازمان صداوسیما گرفته است قرار است ادامه سریال «جلال» ساخته شود.

فصل دو سریال «جلال» ساخته می‌شود + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: «مهدی کریمی» تهیه کننده سریال «جلال» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره ادامه تولید این سریال گفت: تقریبا صحبت‌هایی شده که انشاله این سریال ادامه داشته باشد و مدیران سازمان صداوسیما تمایل ویژه‌ای به ساخت ادامه این سریال دارند.  

وی با اشاره به شروع نگارش این سریال ادامه داد: هنوز نگارش این سریال آغاز نشده است.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا قرار است فصل دو سریال جلال با همین گروه تولید شود؟ گفت: احتمال دارد این کار با همین گروه و یا با گروه دیگری ساخته شود. تولید ادامه این سریال یک تصمیم کلی است و جزئیات آن از جمله بازیگران و لوکیشن اصلی سریال در فصل دو بزودی اعلام می‌شود. 

کریمی در ادامه در پاسخ به چرایی این سوال که در ابتدای تیتراژ این جمله ذکر می‌شود که «هرگونه تشابه اسمی کاملا اتفاقی است»، اما در سکانس پایانی قسمت آخر به معرفی جزئی تک تک کاراکترها و نام و تاریخ تولد به سرنوشت آینده آنها نیز پرداخته می‌شود که همین سنگ بنای ادامه تولید سریال است و از طرفی شائبه‌ای را برای مخاطب تلویزیونی ایجاد کرد که این شخصیت‌ها ما به ازای بیرونی داشته‌اند، گفت: اسامی که در انتهای کار مشاهده کردید همگی کاراکتر و شخصیت‌های قصه جلال هستند و مشخصات حقیقی و خارج از پروژه نیستند.

وی ادامه داد: این موضوع نیز یکی از دلایلی است که شاید پایان فصل اول را توجیه کند و پیش فرضی نسبت به آینده کاراکترهای اصلی به مخاطب می‌دهد. این کاراکترها ما به ازای بیرونی و حقیقی ندارند و این تشابه اسمی که در ابتدای سریال مشاهده کردید کاملا درست است.  از طرفی گمراه کردن مخاطب همان جادوی سینما و تلویزیون و آثار نمایشی است.

به گزارش فارس، سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی و بازی عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخار زاده، رضا آبی پاک و .. از شبکه یک سیما پخش شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied