شمانیوز
شما نیوز

حکم جلب مهناز افشار صادر شد + عکس

در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد

حکم جلب مهناز افشار صادر شد + عکس

باشگاه خبرنگاران: در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد. حکم جلب مهناز افشار به علت شکایت سیدغفار دریاباری توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شد.

 

 

خبرداغ : 

راز طلاق محسن چاووشی و همسرش لو رفت + سند

 

 

 

تصویر حکم جلب مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون

 

جلب مهناز افشار

حکم جلب مهناز افشار

 

توضیح وکیل روحانی مازندرانی درباره شکایت از مهناز افشار:تصویر شکایت درست است

 

تسنیم:وکیل مدافع شاکی مهناز افشار درباره شکایت موکلش از این بازیگر و تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل مبنی بر احضار افشار توضیحانی ارائه کرد. 

 

احسان خاکزاد شاهاندشتی تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای ناحیه 31 تهران مبنی بر احضار مهناز افشار را تایید کرد و گفت:تصویر نیابت منتشر شده در فضای مجازی کاملاً صحیح است. 

وکیل مدافع سیدغفار دریاباری طلبه مازندرانی و شاکی مهناز افشار افزود:متهم با بازنشر نابخردانه تصویر و متنی جعلی که از موکل در فضای توییتری منتشر و تا قبل از آن هم دیده نشده بود، باعث شد این طلبه از همه جا بی خبر مورد هجمه افراد و تهدید و توهین قرار گیرد. 

 

شاهاندشتی اضافه کرد:بر همین اساس از مهناز افشار به اتهام نشر اکاذیب و انتشار بدون اجازه تصویر افراد حسب مواد 17 و 18 قانون جرایم رایانه ای شکایت کردیم که به دنبال این شکایت، دادسرای بابل برای احضار و انجام تحقیقات به دادسرای تهران نیابت داد. 

 

این وکیل دادگستری همچنین درباره بند پایانی درخواست نیابت مبنی بر مطرح بودن پرونده دیگری به اتهام تشویق به فساد و فحشا برای مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز گفت:این بخش مربوط به اعلام جرم یک شخص حقیقی در بابل علیه مهناز افشار به خاطر اقدامات او در فضای مجازی است که این مسئله نیز به تهران نیابت داده شده است.

 

بیوگرافی و عکسهای مهناز افشار و همسر

  • نام : مهناز
  • نام خانوادگی : افشار
  • تاریخ تولد : 1356/3/21
  • محل تولد : تهران
  • همسر: یاسین رامین
  • فرزندان: یک دختر به نام لیا

---------------------------------------------------------------

 

دنیای بازیگری مهناز افشار 

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار

عکس و بیوگرافی مهناز افشار

 

ورود مهناز افشار به بازیگری

شور عشق

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید. 

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار و بهرام رادان در فیلم سینمایی شور عشق

 

آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند. 

 

مهناز افشار و محمدرضا گلزار

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی آتش بس

 

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال 1386 توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینماها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن ها عقب می افتد، حالا که رضا پس از مدتها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

 

عکس های مهناز افشار

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در نمایی از فیلم کلاغ پر

 

دعوت

فیلم دعوت در سال 1387 توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید. کتایون ریاحی، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

مهناز افشار در فیلم دعوت

مهناز افشار در فیلم دعوت

 

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال 1387 برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

 

فیلم های مهناز افشار

مهناز افشار و حامد کمیلی در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا

 

تسویه حساب

مهناز افشار بعد از چندین سال فعالیت در عرصه سینما در سال 1388 برای بازی در فیلم تسویه حساب کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد اما نهایتا سیمرغ از آن وی نشد. تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی داستان چهار زن زندانی را روایت میکند که از زندان آزاد شده اند و با تغییر چهره مردان پولدار را اغفال کرده و به خانه میبرند و بعد از ضرب و شتم پول آن ها را به سرقت میبرند.

 

مهناز افشار

مهناز افشار در سکانسی از فیلم سینمایی تسویه حساب

برف روی کاج ها 

برف روی کاج ها یکی از ماندگارترین نقش های مهناز افشار است که برای بازی در آن لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو را از جشنواره فجر گرفت. این فیلم در سال 1389 توسط پیمان معادی تولید و روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت، صابر ابر، ویشکا آسایش و حسین پاکدل از دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • دلاور آریایی

    دختر خوبیه.

  • ناشناس

    نیابت قضایی اردیبهشت ماه هست