شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 27 بهمن

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 27 بهمن

انتقاد معاون حوزه عملیه خواهران از سلبریتی شدن مداحان

«معصومه ظهیری» معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در دوران جدید در بسیاری از حوزه‌ها از جمله مداحی تغییراتی ایجاد شده است، تصریح کرد: مدتی غفلت کردیم و مجالس مداح محور شد و اینگونه شد که مداحان نامدار مانند سلبریتی‌ها به چهره‌های شاخصی که تاثیرگذار هم هستند، تبدیل شدند، به گونه‌ای که رابطه مداح و طرفدارانش به صورت مرید و مرادی شد و این افراد عده‌ای را در دور خود جمع کرده و سبک‌های مختلفی را نیز تبلیغ می‌کردند.

divider1

عیدی کارکنان چه زمانی واریز خواهد شد؟

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که منابع برای پرداخت عیدی آماده است و با اعلام لیست حقوقی کارکنان تامین اعتبار خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

دانشجویان قرنطینه فردا به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان، آموزش و پزشکی با بیان وضعیت دانشجویان قرنطینه شده که از ووهان چین آمده اند، گفت: مجموع دانشجویان و هموطنانی که از" ووهان" چین، کانون اصلی انتشار بیماری کرونا ویروس باز گشته اند در سلامت کامل به سر می‌برند. او افزود: در حال حاضر آن‌ها با ۲ نفر از همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مهمانسرایی در قرنطینه و تحت مراقبت به سر می‌برند. جهانپور تصریح کرد: افراد قرنطینه شده روزی ۲ بار تحت مراقبت و معاینه پزشکی از جمله سم زدایی قرار می‌گیرند. خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه علائم و شواهدی دال بر مشکوک بودن آن‌ها به کرونا ویروس مشاهده نشده است. او بیان کرد: آزمایشات PCR انجام شده بر روی افراد، منفی است، این یعنی هیچ کدام از آن‌ها مبتلا به این ویروس نیستند. مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در پایان گفت: فردا گواهی نامه سلامت آن‌ها از سوی وزارت بهداشت صادر و این عزیزان به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

divider1

زلزله شدید بندرعباس را لرزاند + جزئیات

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر لافت در شهرستان قشم را لرزاند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

ماجرای درگذشت فرزند سردار سلیمانی

نصرالله جهانشاهی، پاسدار بازنشسته نیروی زمینی و راننده سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در گفتگویی به نکاتی پیرامون روحیات شهید سلیمانی در فضای کار، فرزندان حاج قاسم و ... اشاره کرده است. در بخشی از گفتگو درباره فرزندان شهید سلیمانی گفت: همه فرزندان حاجی را از کودکی می‌شناسم. به من عمو می‌گویند. بچه‌های حاجی یکی از یکی گل‌ترند. هیچ‌گاه از مقام پدر سوءاستفاده نکردند. در این مدتی که من در خدمت حاجی و خانواده بودم و با هم رفت‌وآمد داشتیم و من بعضاً در منزل حاجی رفت و آمد می‌کردم، می‌دیدم که چقدر به رعایت حجاب اهمیت می‌دهند. یکی از دلایلی که حاج قاسم، «حاج قاسم» شد، همراهی همسر ایشان بود. واقعاً تا جایی که به نظرم می‌آید و همسرم هم تصدیق می‌کند، همسر حاج قاسم هیچ‌گاه از او گله نکرد که الآن موقع کار نیست، به خانواده برسید. علت موفقیت حاجی واقعاً همسرش بود. من هم که توانستم با حاجی همراه باشم، به خاطر همراهی همسرم بود. همسرم وقتی یکی از بچه‌های حاجی یا خود حاجی زنگ می‌زد و کارم داشت، به من می‌گفت: این‌قدر کند نباش، سریع لباس بپوش برو. او تازه مرا تشویق و بدرقه هم می‌کرد. زمان جنگ حاجی خیلی خانه نبود. زمان قرارگاه قدس هم همین طور. در نیروی قدس که همیشه در سفر بود. جایی یادم هست که یکی از پسر‌های حاج قاسم بیمار شد و حاجی در مأموریت قرارگاه قدس بود، نتوانست بالای سر پسرش باشد و پسرش هم در اثر بیماری در بیمارستان فوت شد. حتی حاجی بالای سر پدر و مادرش هم در زمانی که در بستر بودند، نتوانست برسد و بعد از فوت آن‌ها رسید. بچه‌هایش خیلی عالی هستند؛ هم دختر‌ها و هم پسرها.

divider1

پخش زنده فوتبال های مهم اروپایی + ساعت بازی

فوتبال اروپا امروز در لیگ های مختلف شاهد برگزاری چندین دیدار مهم است

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

هاشمی‌طبا: با مشارکت ۶۵ درصدی، اصلاح‌طلبان شانس اول پیروزی هستند

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر مردم مشارکت در انتخابات ۶۵ درصد داشته باشند، اصلاح طلبان شانس خوبی در تهران دارند و می‌توانند اکثریت نامزد‌های درون لیست خود را راهی مجلس کنند.

divider1

علت قطع برق در تهران و برخی استان‌ها چیست؟

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز در کشور، تعدادی از نیروگاه‌ها با مشکل تامین سوخت مواجه شدند

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

هانی کرده از مرگ گریخت

هانی کرده که در یک درگیری میان اراذل و اوباش به شدت مجروح شده بود، از بیمارستان مرخص شد. هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک تهران که در درگیری میان اراذل و اوباش از نواحی مختلف بدن و به علت اصابت ضربات قمه مجروح و در بیمارستان بستری شده و مدتی در کما بود، با بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد. هانی کرده اخیرا در فضای مجازی نیز فعالیت داشته است. / باشگاه خبرنگاران جوان

divider1

رقم واریزی سود سهام عدالت مشخص شد + میزان سود

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از واریز ۲۰۵هزار تومان سود علی‌الحساب سهام عدالت از سوم اسفند خبر داد و گفت آخرین گروه تا پایان اسفندماه سال جاری، سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

زم: بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت در فرانسه برای من بود

روح‌الله زم در دادگاه گفت: پس از مکالمه روحانی و مکرون از پلیس فرانسه با من تماس گرفتند و گفتند که در خطر ترور هستی و شش یا هفت جلسه طول کشید تا من را بشناسند و حدود چهار یا پنج ماه این رفت و آمد‌ها ادامه داشت و ایمیل دادند که گزارشات را در خصوص اخبار خودت ارسال کن. گزارشات را ارسال کردم. حفاظت نامحسوس گذاشتند تا اینکه آدرس خانه، تلفن، کارت‌های بانکی و مشخصاتم در سایت‌های داخلی منتشر شد. پس از آن آدرس را به پلیس دادم و ۲۴ ساعت بعد خانه من را عوض کردند و تیم حفاظت سنگینی قرار دادند و هر دو ماه یکبار با من قرار می‌گذاشتند. تعیین وضعیت حفاظت می‌کردند و به من گفتند که بعد از مکرون سنگین‌ترین تیم حفاظت برای توست. درباره شرایط ایران با من مشورت می‌کردند در خصوص تحلیل وضعیت صحبت می‌کردیم.

divider1

امیرمحمد زند متهم به قتل شد!

امیرمحمد زند در مجموعه های هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رویا، خانه مهر، عملیات 125، فیلم سرشاخ، قبل از غروب، ستایش و … ایفای نقش کرده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

زاکانی میزان هزینه انتخاباتی‌اش را علنی کرد
 
کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: در این دوره از انتخابات مجلس برآورد هزینه‌های انتخاباتی من و آقای امیرآبادی و حجت‌الاسلام ذوالنور با هم 300 میلیون تومان است که سهم هر کدام 100 میلیون تومان می‌شود. این مبلغ نصف هزینه استاندارد تعیین شده توسط استانداری برای یک کاندیدا طی این دوره است.علیرضا زاکانی در همایش جامعه پزشکی استان قم که عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم واحد پردیسان برگزار شد ضمن تأکید بر اعمال شفافیت در مجلس و سایر بخش‌های کشور اظهار کرد: دانستن و شفافیت حق مردم است و مردم باید نظارت و بازخواست کنند.

divider1

کنایه توئیتری کدخدایی به هوک

 
سخنگوی شورای نگهبان خطاب به برایان هوک گفت: مردم ایران نیازی به املای دموکراسی آمریکایی ندارند.عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:"ترامپ هنوز از افتضاح استمداد از خارجی‌ها برای پیروزی بر رقبای خود رها نشده که #هوک برای انتخابات ایران نسخه می‌پیچد. بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا ۵۰.۴٪ و مربوط به سال ۱۹۱۴ بوده! مردم ایران نیازی به املای دموکراسی آمریکایی ندارند. "

divider1

اضافه خدمت سربازان بخشیده شد

جلالی گفت: برای سربازان فراری در صورت معرفی خود از ۲۶ بهمن تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، حبس در نظر گرفته نمی‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

ابتلای ۴۵نفر به ویروس کرونا در ایران تکذیب شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن جعلی خواندن انتشار نامه‌ای در فضای مجازی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به رییس جمهور درباره "کرونا"، تاکید کرد که هنوز هیچ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس جدید در کشور ثبت نشده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

divider1

نیش و کنایه بهزاد نبوی به شورای نگهبان

بهزاد نبوی گفت: تصور من این بود که، طراحان برنامه‌ی انتخابات این‌دوره، باتوجه به شواهد و نظرسنجی‌های مبنی بر عدم حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات، اقدام به ردصلاحیت بی‌سابقه که هیچ، حتی ردصلاحیت گسترده، نظیر ادوار قبل هم نکنند و بگذارند مردم با عدم حضورشان پای صندوق‌ها، طیف‌های غیرقابل قبول‌شان را حذف و از میدان خارج کنند. به نظر می‌رسد که حضرات، باتوجه به شرایط مداوما درحال تغییر ماه‌ها و روز‌های قبل از انتخابات و احتمال ضعیف قطبی شدن جامعه و شکست‌شان، بهیچ‌وجه آماده‌ی ریسک نبوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied