شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال «پایتخت ۶»

غلامرضا الماسی درباره آخرین وضعیت تولید سریال‌های مناسبتی شبکه یک توضیح داد.

ساعت و زمان پخش سریال «پایتخت ۶»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره آخرین وضعیت تصویربرداری فصل ششم سریال «پایتخت»، گفت: لوکیشن کار همچنان «شیرگاه» مازندران است و پروژه هم طبق زمان بندی مد نظر مت پیش می‌رود و آماده سازی سریال تا نوروز ۹۹ به اتمام میرسد.

وی افزود:، چون روز اول فروردین ۹۹ مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، سریال نوروزی «پایتخت» از شب دوم نوروز و به مدت ۱۵ شب پخش می‌شود. هم اکنون تمامی بازیگران درگیر این سریال هستند و بازی هیچ یک به پایان نرسیده است.

الماسی در خصوص تغییرات فیلمنامه در این فصل «پایتخت» اظهار کرد: طبیعتاً هر سریال مجموعه داستان‌هایی دارد که اگر درست اجرا شوند، مخاطب با اثر همراه می‌شود. تنها کاراکتری که فعلاً در این پروژه حذف شده «بابا پنجعلی» است که باز حضور معنوی او در قصه سریال حس می‌شود و فقط حضور فیزیکی ندارد.

وی پیرامون نبود مرحوم خشایار الوند و احتمال آسیب به بدنه کلی فیلمنامه بیان کرد: کار تیمی انجام می‌شود؛ هروقت مشکلی برای یک تیم به وجود آید باید تلاش شود تا آن نقص ترمیم شود. قطعاً نبود هرکدام از دوستان که باعث بالارفتن کیفیت کار می‌شدند، احساس می‌شود، اما گروه «پایتخت» همدل و همزبان پیش می‌روند تا این کاستی‌ها را پر کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی از آنکارا

    پایتخت سریال زیبا و جذابیه اگه قسمت هاش زیاد بشه عالیه