شمانیوز
شما نیوز

گردنبند جنجال ساز مهناز افشار در گات تلنت + عکس

باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده.

گردنبند جنجال ساز مهناز افشار در گات تلنت  + عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: رسانه وابسته به صداوسیما طی خبری از نقشه گردنبند مهناز افشار در برنامه پرشیا گات تلنت انتقاد کرده. باشگاه خبرنگاران و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند در نقشه گردنبند مهناز افشار، جایی برای استان خوزستان نیست و مهناز افشار متهم  به یک نقشه جدایی‌طلبانه شد.

خش از متن باشگاه را بخوانید: «مهناز افشار که ماه‌ها است فعالیت خود را در یک شبکه سعودی شروع کرده، هربار با اقدام و عملی وطن فروشانه حواشی تازه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌سازد. مهناز افشار در آخرین اجرا و حضور خود در این برنامه ماهواره‌‌ای، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود.»

 

 

ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در گات‌تلنت

 

 

 

بیوگرافی مهناز افشار:

 

مهناز افشار در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شده است. مهناز افشار در یک خانواده ۵ نفره متولد شده است. وی فرزند آخر خانواده است و دو برادر بزرگ تر از خودش دارد. او در دوران کودکی به اندازه ای شیطنت داشت که حتی یک بار برای دو روز از مدرسه اخراج شد.

 

دوران کودکی مهناز افشار

دوران کودکی و نوجوانی مهناز افشار

 

مهناز افشار در تاریخ بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شده است. مهناز افشار در یک خانواده ۵ نفره متولد شده است. وی فرزند آخر خانواده است و دو برادر بزرگ تر از خودش دارد. او در دوران کودکی به اندازه ای شیطنت داشت که حتی یک بار برای دو روز از مدرسه اخراج شد.

مهناز افشار دیپلم خود را در رشته تجربی اخذ کرده است و پس از آن برای ادامه تحصیل در یک موسسه آزاد به مدت چهار سال به تحصیل در رشته تدوین مشغول شد. وی از آن جایی که در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده بود، در ابتدا برای ورود به حرفه ی بازیگری با مخالفت خانواده روبه رو شد، اما پس از به دست آوردن موافقت خانواده خود را در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان ثبت نام کرد و در آن جا بازیگری را آموزش دید.

 

آغاز فعالیت حرفه ای مهناز افشار

مهناز افشار هنرپیشگی خود را با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و سپس با هنرنمایی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی در سال ۱۳۷۷ پا به عرصه سینما گذاشت و پس از آن به دلیل هنرنمایی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

یکی از عواملی که در موفقیت مهناز افشار در حرفه ی بازیگری تاثیرگذار بود، شباهت زیادی او به فائقه آتشین ملقب به گوگوش، بازیگر و خواننده مشهور پیش از انقلاب بود. لازم به ذکر است که مهناز افشار در دهه هشتاد خورشیدی یکی از محبوب ترین و برجسته ترین چهره های سینمای کشور بود و در فیلم های موفقی در این سال ها هنرنمایی کرده است.

مهناز افشار در دهه ی هشتاد تبدیل به یکی از چهره های تاثیرگذار سینمایی تجاری کشورمان شد، به همین خاطر در سال های آخر این دوره تلاش کرد در فیلم کارگردان های متفاوت به ایفای نقش بپردازد تا کمی این تصیر شناخته شده را تغییر دهد. همین تلاش او برای بازی در نقش ها و فیلم های متفاوت باعث شد که بیشتر از قبل نظر منتقدان را به خود جلب کند و چندین جایزه و تقدیرنامه از جشنواره های داخلی دریافت نماید. او در سال ۹۳ در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، یکی از کارگردان های سرشناس تاجیکی، به عنوان یکی از نقش های اصلی به ایفای نقش پرداخت.

مهناز افشار به همراه محمدرضا گلزار در فیلم های سینمایی بسیاری هنرنمایی کرده است و موفق شده اند زوج هنری موفقی را تشکیل دهند و بازی آن ها مورد استقبال مردم قرار بگیرد. به طور کلی می توان گفت که مهناز افشار به دلیل هنرنمایی در فیلم ها و سریال های زیاد توانسته تحسین همگان را جلب کند و موفق به کسب افتخارات زیادی نیز شده است که حتما در ادامه مقاله به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

 

زندگی خصوصی مهناز افشار

 

زندگی خصوصی مهناز افشار

مهناز افشار پس از آشنا شدن با یاسین رامین در روز تولدش یعنی بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با وی ازدواج کرد. یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره ی دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد می باشد. حاصل این ازدواج دختری به اسم لیانا است که در خردادماه ۱۳۹۴ به دنیا آمد.

لازم به ذکر است که مهناز افشار علاقه ی زیادی به ورزش هایی از قبیل شنا، والیبال و اسکی دارد.

 

حواشی مهناز افشار

مهناز افشار برای به دنیا آوردن فرزند خود به کشور آلمان رفت اما عکس هایی که در آن سفر از وی منتشر شد این شایعه را به وجود آورد که وی برای مهاجرت دائمی به آن کشور سفر کرده است، اما در انتها معلوم شد که تنها هدف وی از سفر به آلمان و به دنیا آوردن دختر خود در آن کشور، فقط استفاده از امتیاز شناسنامه ای برای دخترش بوده است. همچنین لازم به ذکر است که همسر مهناز افشار نیز متولد کشور آلمان می باشد.

 

تصاویر مهناز افشار

 

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار

زندگینامه مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار

زندگینامه مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار

زندگینامه مهناز افشار

مهناز افشار

 

جوایز و افتخارات مهناز افشار

کاندید کسب جایزه سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن از سوی سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم دارکوب در سال ۱۳۹۶

نامزد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به دلیل ایفای نقش در فیلم پل چوی از سوی جشنواره فجر در سال ۱۳۹۰

کسب جایزه تندیس برترین بازیگر زن در سال ۱۳۹۰ به دلیل حضور در فیلم طبقه سوم از سوی جشن دنیای تصویر

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن د رسال ۱۳۸۹ به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی برف روی کاج ها از سوی انجمن منتقدان

کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن به دلیل ایفای نقش در فیلم برف روی کاج ها از بخش نگاه نو جشنواره فجر در سال ۱۳۸۹

نامزد کسب جایزه تندیس برترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۱۳۸۹ از جشن خانه سینما برای بازی در فیلم سعادت‌ آباد

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سوی جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم سینمایی سعادت‌آباد در سال ۱۳۸۹

کسب عنوان دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول زن از سوی انجمن منتقدان در سال ۱۳۸۸ به دلیل ایفای نقش در فیلم طبقه سوم

نامزد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۱۳۸۶ به دلیل هنرنمایی در فیلم سینمایی تسویه حساب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دقیقا مهناز افشار مثل این گداهای سر چهار راه آدم یاد کلفتایی که میرن خونه مردم و تمیز میکنن میافته

  • ناشناس

    این خانم دیگه واسه ما غریبه هستند.

  • سینا

    نقشه ایران حتی روی گردنبند باید کامل باشه، عمدی بودن یا عمدی نبودن رو فقط خدا میدونه، ولی خوب که بررسی کردم ،استان خوزستان کلأ رو گردنبند نیست