شمانیوز
شما نیوز

شغل همسر رضا رشید پور چیست؟ +عکس

تصاویری از رضا رشیدپور و همسرش نغمه مهرپاک مجری سابق تلویزیون را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

شغل همسر رضا رشید پور چیست؟ +عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز: رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای هنر است که با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته میشود. این مجری کشورمان که چند سالی اجرای برنامه حالا خورشید را در شبکه سه سیما برعهده داشت 19 مرداد سال 1357 متولد شد و فعالیت هنری را از حدود سال 72 آغاز کرد.

رضا رشیدپور مجری و بازیگر کشورمان سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی  ازدواج  کرد و چند سال بعد دخترش هلن به دنیا آمد.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

نغمه مهرپاک مجری سابق کشورمان دانش آموخته رشته  روانشناسی  است که فعالیت هنری را از سال 77 در رادیو آغاز کرد و در دهه هشتاد اجرای برنامه تصویر زندگی را برعهده داشت اما سالهاست که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

 
 

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای اجرا است که اجرای برنامه های مختلفی چون شب شیشه ای ، عبور شیشه ای ، زنده رود ، دید در شب ، هفت ، حالا خورشید ، ویژه برنامه  شب یلدا  و... را در کارنامه هنری اش دارد.

این مجری کشورمان علاوه بر اجرا به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون بی پولی ، سوپراستار ، شش نفر زیر باران ، شیش و بش ، در امتداد شهر ، شرف  خانواده  فاضل و قاتل اهلی ایفای نقش کرده است.

هلن دختر  رضا رشیدپور  متولد سال 85 است و تنها فرزند آقا و خانم مجری است.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied