شمانیوز
شما نیوز

جزئیات پخش مسابقه ایرانیش + ساعت پخش

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایرانیش با اجرای پوریا پورسرخ از شبکه ۲ سیما مشخص شد. دکور مسابقه به طراحی پیمان قانع آماده شده و این مسابقه روی آنتن شبکه دو می رود. از آنجا که «ایرانیش» یک مسابقه میدانی با حضور خانواده‌ها است نیازمند یک دکوری به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر بودیم و برای همین آماده شدن دکور زمان می‌برد.

جزئیات پخش مسابقه ایرانیش + ساعت پخش

به گزارش خبرنگار شمانیوز: مسابقه ی خانوادگی ایرانیش با طراحی بازی های سنتی ایرانی از اقلیم های مختلف ایران و با ایجاد فضای شاد در رقابت ها ، بر آن است تا سرمایه های فرهنگی و بومی سرزمینمان را به نسل امروز یادآوری کند. تمامی رقابت ها در ایرانیش کاملا بومی بوده و شرکت کننده ها بخت خود را با انجام بازی های مفرح ایرانی می آزمایند. در سرزمین ما چند هزار بازی وجود دارد که بیشتر آنها جنبه ی سرگرمی داشته و قابل رقابت نیست.

در ایرانیش بازی های ایرانی هیجان انگیز و قابل رقابت برای تمامی رده های سنی در خانواده، مراحل مسابقه را تشکیل خواهد داد. همچنین؛ ضرب المثل ها، اشعار، اطلاعاتِ عمومی، تاریخی، فرهنگی و طبیعیِ سرزمینمان نیز، در ایرانیش جایگاه ویژه ای دارد.

تهیه کننده مسابقه ایرانیش گفت: احتمال می‌دهم ضبط «ایرانیش» را با اتمام ساخت دکور تا اوایل اسفندماه آغاز کنیم اما زمان و روز پخش برنامه مشخص نیست چراکه هنوز کنداکتور قطعی از سوی شبکه دو به ما اعلام نشده است اما قرار است در روزهای آخر هفته این مسابقه روی آنتن برود.

وی درباره ویژگی‌های این مسابقه بیان کرد: «ایرانیش» اولین مسابقه ایرانی تلویزیون است که صفر تا صد آن ایرانی است و هیچ الگوبرداری از مسابقه‌های دیگری که در دنیا ساخته می شود نداشته است. حتی در دکور برنامه نیز المان‌های ایرانی را به کار برده‌ایم.

وی با بیان اینکه اجرای این مسابقه را یک بازیگر برعهده دارد، اظهار کرد: سعی کردیم برای اجرای مسابقه یک بازیگر را با توجه به حال و هوای «ایرانیش» انتخاب کنیم. در حال حاضر شرایط در سازمان به گونه‌ای شده است که باید مجریان را رصد کنیم. دوستان خوب و جوانی به عنوان مجری در سازمان فعالیت می‌کنند اما زمان می برد تا دیده شوند. با تمام احترامی که برای مجریان قایل هستم از آنجا که مردم جذابیت برنامه و فردی که روی آنتن می‌رود، برایشان مهم است ما هم پوریا پورسرخ را که یک بازیگر است برای اجرا انتخاب کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ایسان روشن

    به انتخاب مجری در برنامه ایرانیش ایول میگویم 👍👍👍