شمانیوز
شما نیوز

نحوه شرکت در مسابقه ایرانیش

مسابقه ایرانیش مسابقه ای جذاب و دیدنی است که برای نمایش و پخش از شبکه دو تولید و آماده میشود و قرار است به زودی از این شبکه روی آنتن برود.

نحوه شرکت در مسابقه ایرانیش

به گزارش خبرنگار شمانیوز: هدف از تولید و ساخت این مسابقه، حمایت از خانواده و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی است

تهیه کنندگی این مسابقه بر عهده احسان ارغوانی است که سابقه تهیه کنندگی امروز هنوز تموم نشده را در کارنامه هنری خود دارد.


وی درباره برنامه تلویزیونی «ایرانیش» گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی برای شب‌ های زمستان تهیه و تولید کند که خانواده‌ های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند.

 

این مسابقه هیجان انگیز به طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

 

 

نحوه ثبت نام در مسابقه ایرانیش

مسابقه بزرگ «ایرانیش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی با اتمام ساخت دکور بزودی وارد فاز تولید می‌شود. در حال حاضر ثبت‌نام شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقه از طریق سایت www.iranish2.ir آغاز شده است.


شرکت کنندگان این مسابقه کاملا ایرانی ۶۴ خانواده هستند که در هر قسمت یکی از آنان حذف خواهند شد و در نهایت دو خانواده به مرحله فینال می‌رسند.


«ایرانیش» در ۶۴ قسمت از اواسط بهمن ماه به صورت دو روز در هفته روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.


اجرای «ایرانیش» برعهده یکی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون خواهد بود و بزودی نام وی اعلام می‌شود.

 

معنی نام ایرانیش چیست؟

به این دلیل نام «ایرانیش» را با تاکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم
البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی های کاملا نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ماست که ایرانیش بهتر است.

 

خلاصه و موضوع مسابقه ایرانیش

در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بناست ما با یک بخش از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم.


البته گفتن این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام این برنامه کاملا بر محتوای ایرانی ساخته شده و صفر تا صد آن کاملا ایرانی است. مخاطب خود را در برنامه‌ای متعلق به خود می‌بیند که باز هم تاکید می‌کنم هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعا هم از فضایی جدید و نو برخوردار است.

 

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز گفت: مسابقه «ایرانیش» نیاز به یک فضای بسیار بزرگ دارد و تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلا ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های مسابقه

این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت شب‌های زمستان از شبکه دو سیما پخش شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied