شمانیوز
شما نیوز

علت ازدواج نکردن امیرحسین آرمان لو رفت + جزئیات

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون مهمان «خندوانه» بود و حرف های جالبی زد.

علت ازدواج نکردن امیرحسین آرمان لو رفت + جزئیات

امیرحسین آرمان که ۳۴ سال سن دارد این روزها با سریال پریا به نقش آفرینی پرداخته بود.

 

خبرداغ : مهنازافشار| پاسخ به خواسته جنجالی کشف حجاب توسط همکار روح الله زم + فیلم

 

 

775

 

امیر حسین آرمان درباره علت استقبال از سریال ”پریا” گفت: فکر میکنم بخاطر موضوع سریال که درباره ایدز می باشد و همچنین عشق متفاوتی که در این سریال به آن اشاره شده است مردم از پریا خوش شان آمده است.

 

خبرداغ : 

هومن سیدی از همسر دومش رونمایی کرد + بیوگرافی و تصاویر دیده نشده

 

امیر حسین آرمان از علاقه اش به خوانندگی گفته است و اینکه درتلاش است که آلبوم موسیقی خود را به بازار عرضه کند. امیر حسین آرمان گفت که بیش از ۱۲ است که فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده است و سریال پریا مهم ترین نقشی است که تابحال بازی کرده است.

 

11882

 

امیر حسین آرمان درباره ازدواج کردنش تا سن ۳۴ سالگی نیز گفت: ازدواج اتفاق مهمی است که باید خودش رخ دهد و هنوز این اتفاق برای من رخ نداده است!

همچنین امیر حسین آرمان و رامبد جوان به اجرای پانتومیم پرداختند که با پیروزی رامبد جوان همراه شد.

 

775

 

در انتهای برنامه نیز سرود ملی ایران توسط امیرحسین آرمان و حاضرین در سالن خوانده شد و جوان با این بازیگر خداحافظی کرد.

 

گفتگوی امیر حسین آرمان در خندوانه:

جوان شادی برنامه شب گذشته «خندوانه» را به درخواست یکی از تماشاگران، به «زمین‌شناسان بیکار» تقدیم کرد. همچنین وی سالروز بازگشت آزادگان را به همه مردم ایران تبریک گفت.

امیر حسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون مهمان  «خندوانه» بود.
آرمان در خصوص سریال «پریا» گفت: خدا را شکر مردم سریال را می‌بینند و مورد استقبال قرار گرفته است؛ چرا که موضوع HIV اولین بار است که در تلویزیون در قالب یک سریال مطرح می‌شود. از طرف دیگر،‌ بحث عشق نامتعارف، عوامل گروه و کارگردانی از دلایل اصلی استقبال از این سریال است.
بازیگر «یه حبه قند» ادامه داد: سریال «پریا» مهمترین کار من در عرصه بازیگری بود. چالش جدی برای من به وجود آورد و تمام انرژی خود را برای این کار در مدت شش ماه صرف کردم.
وی در خصوص بازیگر شدن خود عنوان کرد: از ابتدا به خواندن و بازیگری علاقه داشتم. اولین فیلم خود را سال 83 بازی کردم و با سریال «کیمیا» بیشتر شناخته شدم. در مدت 12 سال با تلاش بسیار به هدفم رسیدم.
رامبد جوان در خصوص فعالیت جدیدش سوال کرد: در حال جمع‌آوری آلبوم موسیقی‌ام هستم.
در ادامه رامبد جوان و امیرحسین آرمان مسابقه پانتومیم اجرا کردند و جوان برنده این مسابقه شد.
آرمان در پایان درباره زندگی مشترک گفت: ازدواج یک اتفاق و نقطه عطف است که باید زمان آن برسد. برنامه‌ریزی ندارد و هنوز برای من این اتفاق رخ نداده است.
در پایان برنامه بازیگر «پریا» به درخواست جوان سرود ملی ایران را به همراه تماشاگران خواند.
در بخش دیگر برنامه مهران غفوریان استند‌آپ کمدی خود را پیرامون خاطرات بازیگران از برخورد با مردم و اتفاقات پیش آماده اجرا کرد.

 

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین ارمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 14 آبان ماه 1361 در تهران می باشد و هم اکنون 34 سال سن دارد.

وی علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد و تا به حال چندین قطعه از وی منتشر شده است.

مادر وی نیز مشاور خانواده می باشد.

 

تحصیلات

 تا به امروز 4 رشته تحصیلی را انتخاب کرده و در تمام این مدت «بازیگری در بک‌گراندش وجود داشته.» از سال 79 -78ت مرین‌های تئاترش را جایی بغل گوش تهران، کرج آغاز کرده و از همان زمان هم درسش را ادامه داده است. درسی که اینطور پیش رفته: «رشته اصلی‌ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌خواستم هنر بخوانم. یک اشتباه کوچک کردم، به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم. بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم و رفتم سربازی. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم. بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.»

 

 

ورود به دنیای بازیگری

سال۱۳۸۱ بود که با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال ۸۳ بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم. امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می‌دهد سال ۸۵ «هدف اصلی » سال ۸۶ «صدسال به این سالها» سال ۸۷«امشب شب مهتابه» سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال ۱۳۸۹ در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است.

وی در سال 94 ابتدا با حضور در سریال کیمیا در نقش شهریار توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن نیز با حضور در سریال پریا در نقش کیوان توانست این موفقیت را تکرار کند.

 

 

ازدواج و همسرش

امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 

عشق در زندگی شخصی ام

به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهایی که در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست.

 

 

عشق باید برایت اتفاق بیفتد

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.

 

 

 

امیرحسین آرمان و مادرش

امیرحسین آرمان و مادرش

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان در نمایی از سریال ممنوعه ( در نقش باربد)


 

علاقه وی به موسیقی و خوانندگی

موسیقی دغدغه جدی من

موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم و در حال آماده کردن آلبوم موسیقی ام هستم. به نظرم علاقه باید در هر رشته ای وجود داشته باشد که به سمتش کشیده شوی. علاقه موسیقی در من همانطور که گفتم همیشه وجود داشت و الان هم تبدیل به دغدغه اصلی ام شده. از طرف دیگر فکر می کنم وسواسی که در زمینه موسیقی دارم خیلی بیشتر از حساسیت هایم در حیطه بازیگری است. در حال حاضر هم کارهای آلبوم را جلو می برم و خوشحالم که با درجه یک های این حوزه همکاری می کنم.

هنوز نمی توانم زمان مشخصی برای آمدن آلبومم به بازار بدهم چون اتفاق های پیش بینی نشده ای در پروسه تولید یک آلبوم می تواند پیش بیاید ولی اگر مسئله خاصی پیش نیاید امیدوارم بتوانم اواخر پاییز امسال آلبومم را منتشر کنم. سبک آلبومم پاپ است و حال و هوایش طبق سلیقه مردم کار شده. فضای تنظیم کاملا به روز است و همه ترک ها چه قطعات آرام و غمگین چه قطعات ریتمیک و آنهایی که ضرباهنگ بالایی دارد، فضایی انرژیک دارند. روزبه بمانی، ترانه مکرم، امیرعلی بهادری، شهاب رمضان، پریا سیر، امین قباد از دوستان بنامی هستند که در آلبومم با آنها همکاری کردم و تنظیم قطعات را هم دوست خوبم بهزاد عبداللهی انجام داده است که از استعدادهای خوب موسیقی است و به نظرم با این آلبوم خیلی بیشتر از قبل شناخته خواهد شد.

 

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

 

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

امیرحسین آرمان , امیرحسین آرمان و همسرش , بیوگرافی امیرحسین ارمان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سلنا

    عالی بهترین بازیگر و عاشقشم

  • فاطمه

    عالی بهترین بازیگر خیلی خوبه عاشقشم


  • فاطمه

    عالی بهترین بازیگر خیلی خوبه عاشقشم


  • ریحانه

    عاشقشم تنها بازیگر مورد علاقم

  • تبسم

    عاشقتمم خوشتیپ ترین مرد دنیا

  • H

    عالی ترین بازیگر روی زمینه😘😘😘❤❤❤

  • نیکا

    خیلی خوب در فیلم ها بازی میکنه عالی هست خیلی هم خوشتیپ

  • درسا

    واقعا بازیگر عالی هستن براش بهتریین ها رو ارزو میکنم و لطفا اقای ارمان لطفا اگه میشه منو هم به بازی هاتون اضافه کنید ممنون میشم

  • Saba

    عــــــالی
    هنرمند ترین و خوشگل و خوش تیپ ادم روی زمین

  • سلیمی

    من خیلی دوسش دارم اندازه ی دنیا آروز دارم یه بار از نزدیک ببینمش