شمانیوز
شما نیوز

هومن سیدی از همسر دومش رونمایی کرد + بیوگرافی و تصاویر دیده نشده

حامد بهداد تصویری منتشر کرد از فرزند هومن سیدی. سیدی پیش از این با بازیگر سینمای ایران یعنی آزاده صمدی ازدواج کرده بود، و اخباری مبنی بر زندگی دوباره او منتشر نشده بود.

هومن سیدی از همسر دومش رونمایی کرد + بیوگرافی و تصاویر دیده نشده
هومن سیدی که به تازگی با فیلم های خود در عرصه کارگردانی درخشیده استبه تازگی جنجال ها حاشیه های زیادی در فضای مجازی بوجود اورده است . هومن سیدی که با سریال راه بی پایان در تلوزیون به شهرت رسید با بازی های درخشان خود در سینما اکنون وارد عرصه کارگردانی شده است . هومن سیدی در عاشقانه ی منوچهر هادی در کنار بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و مهناز افشار هم خوب دیده شد . هومن سیدی بعد برای بار دوم نیز ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک فرزند است . 
 
 

 

 


 

 

هومن سیدی بازیگر مشهور سریال محبوب و عاشقانه راه بی پایان در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و هم اکنون ۳۷ ساله می باشد. هومن سیدی کارگردان, فیلم نامه نویس و  بازیگر سینما و تلویزیون  ایران فرزند دوم  خانواده  است و ۲ برادر به اسم هایحامد و هامون سیدی و یک خواهر بنام هیلدا سیدی دارد. جالب است بدانید مادر هومن سیدی بازنشسته نیروی دریایی هست و پدرش بازنشسته بانک  کشاورزی  است.

 

هومن سیدی

دوران کودکی هومن سیدی

 

ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی

هومن سیدی و آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ بازیگرای نقش اول سریال دیدنی و عاشقانه راه بی پایان بودند و در همان زمان ها یعنی سال ۱۳۸۵ هومن سیدی با خانم آزاده صمدی  ازدواج  کرد ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ این دو بازیگر دوست داشتنی از هم جدا شدند. خبر جدایی را هومن سیدی برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش داد در ادامه این خبر را خواهید خواند

 

 

هومن سیدی

اینستاگرام هومن سیدی

 

تایید  طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی در اینستاگرام هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌ اش واکنش نشان داد. هومن سیدی در اینستاگرامش نوشت :

 

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در  حجاب  عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

 

هومن سیدی

هومن سیدی و آزاده صمدی

 

ازدواج مجدد هومن سیدی

پس از اینکه هومن سیدی و آزاده صمدی پس از ۷ سال  زندگی مشترک  در سال ۱۳۹۲ از هم جدا شدند.

 

هومن سیدی

حامد بهداد در کنار هومن سیدی و دخترش

 

ماجرای ازدواج دوم هومن سیدی و همسرش از زمانی شروع شد که حامد بهداد عکس دختر هومن سیدی را منتشر کرد و همین امر باعث شد تا هومن سیدی با انتشار عکسی از همسرش بیتا اصلانی و دخترش نیل سیدی ازدواج دومش را تایید کند

 

هومن سیدی

همسر دوم و دختر هومن سیدی

 

ازدواج هومن سیدی

تا اینکه چند ساعت پیش صفحه اینستاگرام هومن سیدی از عکس هومن سیدی و بیتا اصلانی همسر دومش به همراه دخترشان نیل سیدی رونمایی کرد .

هومن سیدی با انتشار عکس بالا نوشت : دوستان عزیز و محترم همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم . همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه . میخواستم توضیح ندم چرا که فکر میکردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست . دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره .

 

هومن سیدی

 

استوری حامد بهداد

یک : از همه شما فن پیج ها که تو‌این مدت تلاش کردید تا من رو حمایت کنید صمیمانه ممنونم و دستتون رو‌میبوسم اما حقیقتا از دنبال کردن خودم هیچ لذتی نمیبرم و احساس بدی نسبت به خودم و پیرامونم پیدا کردم . من یه بازیگر بسیار ساده ام که برای رشدش تلاش میکنه و مثل همه شما زندگی شخصی خودش رو داره.

 

پس من راضی به هیچ گونه وقت گذاشتنی از طرف کسی نیستم و ازتون تمنا دارم،خود با ارزشتون رو صرف زندگی و آینده پر اهمیتتون بکنید .

 

دوم : وقتی با خانواده سه نفر کوچکم و دوستان صمیمی،برای گذروندن ساعتی به کافه ای رفتیم  حامد بهداد  عزیز عکسی رو از من و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهوی به پا شد . حقیقتا نمیدونستم که باید لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم،همانطور که شما نمیدید. به هر حال روایت بنده از زندگی خصوصیم رو‌فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی میکنم و توضیح خواهم داد .

 

مدتی است خانواده کوچکی رو‌تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و‌همسر نازنینم فرزندی هدیه کرده. باشد که تمام  کودکان  این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند.

 

هومن سیدی

عکس هومن سیدی

 

تحصیلات و بازیگری هومن سیدی

هومن سیدی پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم  گرافیک  کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.

 

همون سیدی در فیلم یک تکه نان در کنار  رضا کیانیان  بازی کرد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری  اصغر فرهادی  ایفا کرد.

 

او برای  بازی  در نقش اصلی پابرهنه در بهشت بهرام توکلی انتخاب شد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او به عنوان کارگردانی متفکر شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن  خانه سینما  شد.

 

هومن سیدی

هومن سیدی

 

هومن سیدی در زمینه  تئاتر  در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثرحسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در  تلویزیون  می توان به سریال های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح الله حجازی اشاره کرد. در کارنامه هنری او فیلم های دیگری مثل شب بیرون ، خط ویژه مصطفی کیایی ، نیمرخ ها ساخته ایرج کریمی ، در مدت معلوم ، پل  خواب  و مادری به چشم می خورد.

 

علاوه بر دریافت جایزه بازیگری از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی  ایران  ، در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بخش سودای سیمرغ به هومن سیدی برای فیلم من  دیه  گو  مارادونا  هستم تعلق گرفت.وی همچنین بعد از موفقیتهای بین الملی موفق به اخذ دکترای افتخاری کارگردانی از شورای ارزشیابی هنرمندان نویسندگان و شاعران کشور توسط شواری عالی  انقلاب  فرهنگی شد

 

هومن سیدی

تصاویر هومن سیدی

 

کارگردانی هومن سیدی

سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آنهاجوایز متعددی از  جشنواره فیلم کوتاه  تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد.

 

این فیلم در بیست و نهمین  جشنواره فیلم فجر  (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت.

 

شهاب حسینی یکی از بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و کم دیالوگ‌ترین نقش اصلی عمرش را بازی می‌کند. منتقدان  سینمای ایران  آفریقا را در زمرهٔ آثار سینمای نئو نوآر ایران برشمرده‌اند.

 

همچنین برخی هومن سیدی را ادامه دهنده سبک اصغر فرهادی می‌دانند (البته با دکوپاژ و قاب‌بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک) او هم چنین نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده است.

 

از دیگر فعالیت های او آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است. او در دو فیلم بلند اولش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را به سینمای ایران معرفی کرد.

 

فیلم های هومن سیدی در مقام کارگردان یعنی آفریقا ، سیزده ،اعترافات  ذهن  خطرناک من و  خشم  و هیاهو جوایز متعددی از جشنواره‌های فجر و ورشوی  لهستان  و جشنواره فیلم پوسان  کره جنوبی  و شانگهای  چین  و  جشنواره فیلم  شهر دریافت کرده اند.

 

هومن سیدی

عکس هومن سیدی

 

شروع فعالیت هومن سیدی

نخستین فعالیت حرفه‌ای‌ اش را با حضور در فیلم یک تکه نان  کمال تبریزی  در سال ۸۳ تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در فیلم چهارشنبه‌ سوری اصغر فرهادی در سال ۸۴ ایفا کرد.

برای بازی در نقش اصلی فیلم پابرهنه در بهشت بهرام توکلی سال ۸۴ انتخاب شد و آرش معیریان نیز از او در فیلم آن که دریا می‌ رود بهره برد

هومن سیدی

زندگینامه هومن سیدی

نوسندگی و شاگردان مشهور

او هم چنین نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده است

از دیگر فعالیت های او آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است در دو فیلم بلند اولش بازیگران جدیدی مثل نوید محمدزاده، امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را به سینمای ایران معرفی کرد

 

هومن سیدی

فعالیت های هومن سیدی

 

فیلم های مشهورش

فیلم های هومن سیدی در مقام کارگردان یعنی آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من و خشم و هیاهو جوایز متعددی از جشنواره‌ های فجر و ورشوی لهستان و جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و جشنواره فیلم شهر دریافت کرده اند

 

درخشش در عاشقانه ها

یکی از سطحی ترین نقش های سریال عاشقانه نقش هومن سیدی بود که با توانایی اش نقش را با جذابیت خاصی درآورد و به قولی سوپر استار این فیلم بود

 

هومن سیدی

سلفی در  پشت صحنه  سریال عاشقانه

 

سوپراستار های ایران از نظر سیدی

در حال حاضر محمدرضا گلزار سوپراستار است

به دلیل اینکه او مختصات یک سوپراستار را دارد. به نوع دیگری هم اگر بخواهم بگویم نوید محمدزاده هم بازیگری است که تعداد زیادی تماشاگر به سینما می‌ کشاند

 

همکاری سیدی با بابک زنجانی

فیلم سیزده با  سرمایه  گزاری مستقیم بابک زنجانی تولید شده که دومین سرمایه‌ گذاری مستقیم بابک زنجانی پس از فیلم هیچ کجا هیچ‌ کس است

 

سیدی پس از حذف فیلم سیزده از جشنواره برلین، در اظهار نظری انتقادی از بابک زنجانی، سرمایه‌ گذار فیلم، بیان کرد : چرا باید به خاطر اینکه این آقا تحریم است فیلم من از جشنواره برلین کنار گذاشته شود ؟ من چرا به خاطرش آسیب بخورم

 

هومن سیدی

نقش های هومن سیدی

 

تیپ شناسی

هومن سیدی را میتوان بعنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد تیپ او به گونه ایست که نشان می دهداز اصول  پوشش  صحیح می داند و سعی میکند تیپ خودش را با این اصول وفق بدهد

هم او را در تیپ رسمی دیده ایم و هم در تیپ های غیر رسمی، یکی از مواردی که به آن علاقه دارد و زیاد در تنش مشاهده کرده ایمئژاکت چرمی بوده، هیگل مناسبی دارد و کت های تک و بلیزر هم روی بدنش به خوبی دیده می شود

 

مدل  مو  و ریش

او چهره جذابی هم دارد و به دلیل فرم صورتش در انتخاب مدل مو ریش آزادانه عمل می کند و مدل های خاص را انتخاب می کند،چندی است مدل موی کوتاه را روی سر او مشاهده می کنیم و همین مدل برای فرم صورتش بسیار عالی است

ریشش را بلند می کند و سعی می کند با کم کردن موی کنار سر و دم خط های فاصله ای میان مو و ریش بلند خود ایجاد کند،این کار باعث شده تا هم موی کوتاهش زیبا دیده شود و هم ریش بلندش

 

هومن سیدی

تیپ هومن سیدی

 

فیلم های سینمایی هومن سیدی

فیلم مصادره (۱۳۹۶ مهران احمدی) کمدی انسانی (۱۳۹۵) آذر (۱۳۹۵) مادری (۱۳۹۴) خشم و هیاهو (۱۳۹۴) اینجا کسی نمی‌میرد (۱۳۹۴) پل خواب (۱۳۹۴) بوفالو (۱۳۹۳) در مدت معلوم (۱۳۹۳) من دیه گو مارادونا هستم (۱۳۹۳) نیمرخ‌ها (۱۳۹۳) اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳) خط ویژه (۱۳۹۲) شب بیرون (۱۳۹۲) سیزده (۱۳۹۱) آزادراه (۱۳۸۹) آفریقا (۱۳۸۹) یک وجب از آسمان (۱۳۸۷) زخم شانه حوا (۱۳۸۶) آنکه دریا می‌رود (۱۳۸۵) پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴) چهارشنبه سوری (۱۳۸۴) یک تکه نان (۱۳۸۳)

سریالهای هومن سیدی

سریال عاشقانه (منوچهر هادی ۱۳۹۵) سرزمین کهن (کمال تبریزی ۱۳۹۲) مهرآباد (فرید سجادی حسینی ۱۳۹۲) تا ثریا (سیروس مقدم ۱۳۹۰) حیرانی (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی۱۳۹۰) سی امین روز (جواد افشار ۱۳۸۹) در چشم باد ( مسعود جعفری جوزانی ۱۳۸۹) راه بی پایان (همایون اسعدیان ۱۳۸۶)

گارگردانی های هومن سیدی

مغز های کوچک زنگ زده (۱۳۹۶) خشم و هیاهو (۱۳۹۴) اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳) سیزده (۱۳۹۱) آفریقا (۱۳۸۹)

هومن سیدی

تصاویر اینستاگرام هومن سیدی

مصاحبه با هومن سیدی

 

هومن سیدی : همه  مردم ایران دوست دارند پیمان سریال عاشقانه باشند !

هومن سیدی درباره شخصیت پیمان سریال عاشقانه و اینکه آیا او فکر می‌کرد که این شخصیت تا این اندازه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: «نه. بچه‌ها پشت صحنه لطف داشتند ولی خیلی جدی نمی‌گرفتم.» او درباره ویژگی‌های شخصیتی پیمان سریال عاشقانه توضیح داد: «به نظرم پیمان یک آدم خاکستری است. قهرمان نیست اما آدم بدی هم نیست.

 

چند تا کار هست که انجام می‌دهد که نه درعرف جا می‌گیرد و نه در شرع. شاید این‌ها امتیازات منفی‌اش باشد. اما کارهای خوب زیاد انجام می‌دهد. من فکر می‎کنم این نقش را هر کس دیگری بازی می‌کرد با کمی تمرکز به همین خوبی انجام می‌داد و می‌توانست در میان مردم جایگاهی پیدا کند. در هر صورت این نقش ویژه است. فکر می‌کنم دلیل اصلی علاقه مردم به کاراکتر، صادقانه رفتار کردن او و شجاع بودنش است. فکر می‌کنم دلیل اینکه این کاراکتر این قدر محبوب شده است این است که هیچکس در ایران شبیهش نیست و در آن واحد همه شبیهش هستند. همه مردم ایران دوست دارند مثل پیمان شجاع و صادق باشند و در عین حال دوست دارند نباشند!

 

هومن سیدی

هومن سیدی در سریال عاشقانه

 

گفتگو با هومن سیدی

هومن سیدی درباره شخصیت پیمان سریال عاشقانه و اینکه آیا او فکر می‌کرد که این شخصیت تا این اندازه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: «نه. بچه‌ها پشت صحنه لطف داشتند ولی خیلی جدی نمی‌گرفتم.» او درباره ویژگی‌های شخصیتی پیمان سریال عاشقانه توضیح داد:

«به نظرم پیمان یک آدم خاکستری است. قهرمان نیست اما آدم بدی هم نیست. چند تا کار هست که انجام می‌دهد که نه درعرف جا می‌گیرد و نه در شرع. شاید این‌ها امتیازات منفی‌اش باشد. اما کارهای خوب زیاد انجام می‌دهد. من فکر می‎کنم این نقش را هر کس دیگری بازی می‌کرد با کمی تمرکز به همین خوبی انجام می‌داد و می‌توانست در میان مردم جایگاهی پیدا کند.

 

در هر صورت این نقش ویژه است. فکر می‌کنم دلیل اصلی علاقه مردم به کاراکتر، صادقانه رفتار کردن او و شجاع بودنش است. فکر می‌کنم دلیل اینکه این کاراکتر این قدر محبوب شده است این است که هیچکس در ایران شبیهش نیست و در آن واحد همه شبیهش هستند. همه مردم ایران دوست دارند مثل پیمان شجاع و صادق باشند و در عین حال دوست دارند نباشند!

 

هومن سیدی

عکس هومن سیدی

 

هومن سیدی : هیچ‌وقت انتخابم این نبود که سوپراستار شوم

هومن سیدی که درباره تغییر رابطه‌اش با مخاطب کارهایش گفت: « من هیچ وقت این قدر به آدم‌ها نزدیک نبوده‌ام. چند وقت پیش تصمیم گرفتم که اصلا اهمیتی ندارد تو دنبال چه می‌گردی. الان باید به این موضوع فکر کنی که مردم چی می‌خواهند؟ شاید از این به بعد انتخاب‌هایی در فیلم‌هایم انجام بدهم که فقط برای مردم باشد و دیگر به خاطر خودم نباشد. قبلا احساس می‌کردم مردم فیلم‌هایی را می‌بینند که من دلم نمی‌خواهد در آنها حضور داشته باشم. هنوز هم تن به آن کارها نمی‌دهم اما ترجیح می‌دهم ببینم مردم الان چه توقعی از من دارند.

سر نقش «پیمان» سیستم زندگی‌ام عوض شده است. من هیچ وقت انتخابم این نبوده که سوپراستار بشوم و الان هم نیستم. یا این قدر محبوب بشوم. همیشه از این موضوع می‌ترسیدم که جنبه محبوب شدن در من وجود نداشته باشد. این حسم را انتخاب‌های من در فیلم‌ها نشان داده است.

در سریال «عاشقانه» هم فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد. چون می‌ترسیدم از اینکه مجبور بشوم خودم نباشم. می‌ترسم صبح بلند شوم و کار اشتباهی کرده باشم و تمام ذهنیت آدم‌ها را به هم ریخته باشم. محتاط‌تر شده‌ام. قبلا سرم بیشتر توی کار خودم بود. الان نمی‌توانم

 

هومن سیدی

مهران غفوریان و هومن سیدی

حضور هومن سیدی در تئاتر شرق دور ، شرق نزدیک با ایفای نقش حامد بهداد

هومن سیدی در رابطه با فصل دوم سریال عاشقانه گفت : منوچهر هادی، کارگردان سریال عاشقانه در رابطه با فصل دوم سریال عاشقانه این پست رو در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت : “با احترام به همه عزیزانی که پیگیر فصل دوم عاشقانه هستند . باید به اطلاع برسانم که بنده تا پایان اردیبهشت نود و هفت تعهد کاری دارم و درگیر آن هستم و به احتمال فراوان بعد از آن هم درگیر سریال دیگری در نمایش خانگی خواهم شد که اخبار آن را متعاقبن اعلام خواهم کرد ”

هومن سیدی

اینستاگرام هومن سیدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied