شمانیوز
شما نیوز

عکس‌های زیرخاکی از مهران مدیری در دوران جوانی + بیوگرافی و تصاویر قدیمی

عکس‌هایی از دوران جوانی مهران مدیری را مشاهده می‌کنید.

عکس‌های زیرخاکی از مهران مدیری در دوران جوانی + بیوگرافی و تصاویر قدیمی

به گزارش شمانیوز : مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

 

مهران مدیری و پسرش

مهران مدیری و پسرش فرهاد

 

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

 

 

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص ، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

 

باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی ، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

دانیال حکیمی و مهران مدیری

هنرنمایی دانیال حکیمی و مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

 

پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران ، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 

عکسی قدیمی از مهران مدیری

عکسی قدیمی از مهران مدیری و بازیگران طناز تلویزیون

  ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی ، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

 

عکسی قدیمی از بازیگران

عکسی قدیمی از بازیگران سریال ساعت خوش

پاورچین

عکس‌های زیرخاکی از مهران مدیری در دوران جوانی

عکس‌های زیرخاکی از مهران مدیری در دوران جوانی

گزارش : فایزه رزاقی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied