شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش فصل جدید «وقتشه»

بازیگر سینما و تلویزیون دوست دارد با فضای اجرا کنار مردم باشد؛ او این روز‌ها جلوی دوربین علی غفاری است و احتمالاً به کنداکتور رمضانی شبکه ۲ می‌رسد.

ساعت و زمان پخش فصل جدید «وقتشه»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: بازیگر سینما و تلویزیون دوست دارد با فضای اجرا کنار مردم باشد؛ او این روزها جلوی دوربین علی غفاری است و احتمالاً به کنداکتور رمضانی شبکه ۲ می‌رسد.

«بچه‌مهندس» علی غفاری در فصل سوم به روزهای پایانی فیلمبرداری‌اش رسیده است و احتمال دارد در کنداکتور رمضانی شبکه ۲ سیما قرار بگیرد. کامران تفتی بازیگر دوران جوانی جوادی بچه‌مهندس تلویزیون است که این روزها، روزهای پایانی تصویربرداری این سریال تلویزیونی را می‌گذراند. باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل سوم «بچه مهندس» و احتمالاً آخرین ایستگاه ماجراهای جواد، در کدام کنداکتور شبکه ۲ سیما، قرار خواهد گرفت؛ آیا همچون فصل اول رمضانی خواهد شد؟

کامران تفتی این روزها در نمایش «چفت» در سالن پردیس شهرزاد روی صحنه می‌رود؛ او به اجرای هر شب اشاره کرد و گفت: هر شب ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رویم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اجرا و بازگشت «وقتشه» به آنتن شبکه نسیم، گفت: قرار بود درباره سری جدید این برنامه تلویزیونی صحبت شود؛ فعلاً اتفاق نیفتاده است. اگر ساز و کار آن فراهم شود دوست دارم در فضای اجرا کنار مردم باشم. هنوز برای اجرا در برنامه دیگری پیشنهاد نداشته‌ام و شرایطش هم فراهم نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied