شمانیوز
شما نیوز

فرزاد فرزین و لینداکیانی| ویدیو جنجالی از دابسمش در ماشین + فیلم

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ است. فرزاد فرزین به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. فرزاد فرزین از موفق ترین خوانندگان پاپ ایران است و در سطح بین المللی بسیار موفق بوده است. فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد.

فرزاد فرزین و لینداکیانی| ویدیو جنجالی از دابسمش در ماشین + فیلم

فرزاد فرزین  (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خوانندهٔ موسیقی پاپ است. فرزاد فرزین به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. فرزاد فرزین از موفق ترین خوانندگان پاپ ایران است و در سطح بین المللی بسیار موفق بوده است. فرزاد فرزین کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. فرزاد فرزین همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه و مانکن را داشته‌است.

 

خبرداغ : 

عکس لورفته از خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی + بیوگرافی و تصاویر

 

 

 

 

ویدیو دابسمش جنجالی فرزاد فرزین و لیندا کیانی در پشت صحنه مانکن در پایین مشاهده می کنید :

 

 

 

 

 

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است و 36 سال سن دارد .

 

فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی

 

تحصیلات فرزاد فرزین

 

وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

 

زندگینامه فرزاد فرزین

 

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرزین

 

خانواده فرزاد فرزین

 

 " او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد " 

 

پیانو برای خواهر و استعداد در برادر

 

دو سه ساله بود که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم !

 

آهنگسازی برای پسردایی ها

 

از 14 – 13 سالگی خیلی دوست ن داشتم آهنگ های دیگران را بزنم چند آهنگ بلد بودم اما همیشه موزیک خودم را می ساختم و آلبوم جمع می کردم ! تا 17 سالگی هم کارم این بود که آلبوم های جدید بسازم و بدهم پسردایی هایم گوش کنند ! البته کار قابل بحثی نبود

 

کلاس سلفژ

 

پیش سروش عازمی خواه سلفژ را یاد گرفتم که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است

 

اتفاقا من مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می کردم چیست

 

فرزاد فرزین و همسزش

 

همسر و زندگی فرزاد فرزین

 

ازدواج و همسرش

 

" فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

 

تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد "

 

ورود به بازیگری

 

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است

 

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید

 

همکاری با شبکه ماهواره ای

 

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه ام آی تیوی کار کردم هنوز مجوز داشت

 

ما زمانی با این شبکه کار می کردیم که مجوز داشت. بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند که بروید کلیپ هایتان را دربیاورید اما خب این کار با وجود تلاش های ما شدنی نبود ! خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند نه کار امثال من، از 84 تا 87 ممنوع الکار شدم

 

شروع موسیقی حرفه ایی

 

موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود .

 

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت .

 

فرزاد فرزین

 

زندگینامه خواننده پاپ - فرزاد فرزین

 

بعد از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ های خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آنها ناشناس ماند، به طور غیر رسمی منتشر شد. بعد از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند. شوک در سال 1387 به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت . بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» و «شهاب اکبری» آنها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش آلبوم ها خودنمایی می کرد .

 

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین شروع به اجرای کنسرت هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آنها می توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. فرزاد فرزین در سال های اخیر تیتراژ برخی از برنامه های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی» و «شب به خیر تهران»و برنامه ی با ما اینجا را نیز اجرا کرده است. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرد . «شانس»، اسفند ماه 1388 عرضه شد و از همان هفته اوّل با فروش بسیار خوبی مواجه شد. فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه ای مخصوص برنامه آماده کرد. این قطعه در نوروز 1390 قطعه مخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود .

 

فرزاد پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد ، انوشیروان تقوی همکاری کرده است . این آلبوم شلیک نام گرفت که هم اکنون آماده ی ورود به بازار موسیقی می باشد . فرزاد در فاصله ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد . فرزاد در چند سال اخیر کنسرت های بسیار متفاوت و خوبی با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

 

مصاحبه با فرزاد فرزین

 

گفتگو با فرزاد فرزین

 

مصاحبه ی کامل با فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین در برنامه خندوانه 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied