شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت استاد محمدرضا شجریان

استاد محمدرضا شجریان در بستر بیماری است و اخباری ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی ایشان مخابره می شود.

آخرین وضعیت استاد محمدرضا شجریان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران :  استاد محمدرضا شجریان در بستر بیماری است و اخباری ضد و نقیضی از وضعیت جسمانی ایشان مخابره می شود. 

 

آخرین وضعیت استاد را از قول سه روزنامه نگار بررسی می کنیم:

میترا قربانی فر در توئیتر خود نوشت: شاهدبدترین مدل اطلاع رسانی از سوی خانواده شجریان هستیم. بیمارستان جم توضیحی نمیدهدو میگوید تماس نگیرید.به خبرنگاری که به محل بیمارستان رفته است اجازه ورودنمیدهند، اعضای خانواده نیزجواب تلفن نمیدهندوهیچ شخصی از سوی خانواده در این شرایط به عنوان رابط با رسانه ها نیزمعرفی نشده است

حسن زید آبادی هم نوشت: روز منحوسی در تاریخ ثبت شده است؟ شجریان میراث مشترک فرهنگی ایرانیان و فراتر از آن است؛ همه ما حق داریم از حال استاد خبردار شویم، نگرانیم؛ مبادا مصلحت‌سنجی یا فشاری سیاسی کرامت آوازه او را خدشه‌دار کند. ما مسئولیم!

محسن بوالحسنی در این باره گفت: با حسن عباسی پزشک معالج استاد شجریان تماس گرفتم خبر درگذشت خسرو آواز ایران را قویا تکذیب کرد.عباسی گفت شجریان در بیمارستان بستری‌ست و شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته‌ اما در حال حاضر وضعیت‌اش تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

پورناظری، نوربخش و... هم خبر را تکذیب کردند.

اقتصاد آنلاین درباره وضعیت جسمانی استاد نوشت: بر اساس اخبار موثق متاسفانه پزشکان از استاد محمدرضا شجریان قطع امید کرده و حداکثر تا فردا دستگاه‌های متصل به این اسطوره آواز ایرانی قطع خواهد شد.

«حسن عباسی» پزشک معالج استاد حال جسمانی ایشان را مساعد توصیف کرد و به باشگاه خبرنگاران گفت:

شجریان در بیمارستان بستری و شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته است اما در حال حاضر وضعیتش تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مهرداد بهلولی یک پزشک دیگر معالج محمدرضا شجریان درباره آخرین وضعیت وی به خبرگزاری فارس گفت: ایشان دیروز با نارسایی شدید تنفسی و عفونت شدید دستگاه تنفسی به اورژانس بیمارستان جم مراجعه کردند و ما بلافاصله برایشان لوله گذاشتیم و اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی افزود: شایعه درگذشت ایشان یا قطع‌امید کردن از بهبود و قطع‌کردن دستگاه‌ها صحت ندارد؛ ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بهلولی درباره پایداری وضعیت شجریان گفت: امروز با درمان‌هایی که انجام گرفته، نسبت به دیروز ۱۰-۱۵ درصد وضعیتشان بهتر شده است ولی شرایط عمومی مناسبی ندارند. وضعیت از نظر همودینامیک (نبض و فشار)، پایدار است، اما خودشان نمی‌تواند تنفس داشته باشند و تمام پارامترها با دستگاه تنفسی انجام می‌گیرد.

پزشک معالج شجریان تصریح کرد: همین الان از بالای سر ایشان می‌آیم و از صبح به همراه ۷-۸ نفر دیگر تیم پزشکی، مرتباً اوضاع ایشان را چک می‌کنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied