شمانیوز
شما نیوز

واکنش معنادار سحرقریشی به عکس های جنجالی با مهدی طارمی + بیوگرافی و عکس

در شرایطی که بعد از ماه‌ها تکذیب در رابطه بین قریشی و طارمی، طی روز‌های اخیر عکس‌هایی از این دو در فضای مجازی فراگیر شده، اکنون قریشی واکنشی جالب به این موضوع داشته است.

واکنش معنادار سحرقریشی به عکس های جنجالی با مهدی طارمی + بیوگرافی و عکس
 از تقریبا دو سال قبل اخباری مبنی بر رابطه بین ستاره تیم ملی و پرسپولیس و همچنین سحر قریشی به عنوان یکی از سلبریتی‌های دنیای هنر و سینما شکل گرفته بود که هر بار به شکلی این موضوع با واکنش و تکذیب طرفین و اطرافیان آنها همراه می‌شد.
 

واکنش سحر قریشی به ارتباطش با طارمی

 

با این حال طی روزهای اخیر عکس‌هایی از این دو در فضای مجازی فراگیر شده که صحت ارتباط آنها را تایید می‌کند.

سحر قریشی اما اولین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داده و در استوری خود ضمن کنایه‌هایی که به طارمی زده سعی دارد خودش را از این ماجرا مبرا کند.

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. در بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

بیوگرافی سحر قریشی:  

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ۶ دی ۱۳۶۶

۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ 

تهران، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۸ تاکنون 

همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری

همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

منبع : برترین ها ، بیتوته

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied