شمانیوز
شما نیوز

ریحانه پارسا در فصل دوم سریال پدر بازی می کند

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر با انتشار پستی خبر از زمان بازپخش این سریال و ساخت فصل دوم آن در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

ریحانه پارسا در فصل دوم سریال پدر بازی می کند
سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا تابستان سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد و مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان تلویزیون واقع شد.
 

بازی ریحانه پارسا در نقش لیلا و سینا مهراد در نقش حامد به دل بسیاری از دوستداران این سریال نشست و بعد از پایان پخش به دلیل استقبال مخاطبان خبرهایی از ساخت فصل دوم به گوش میرسید که ریحانه پارسا بر آن صحه گذاشت.

 

خبر تازه ریحانه پارسا از ساخت فصل دوم سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگری جوانی که برای اولین بار با بازی در نقش لیلا در سریال پدر شناخته شد با انتشار پستی خبر از بازپخش و ساخت فصل دوم این سریال به زودی داد.

 

ریحانه پارسا

بازپخش سریال پدر با بازی ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا با انتشار عکسی از بازی در سریال پدر نوشت :لیلا .... بازپخش سریال پدر از جمعه 13 اردیبهشت 98 از شبکه ی تلویزیونی آی فیلم ....

فصل دوم به زوودی.....

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در نمایی از سریال پدر

 

سریال پدر روایتی از دلدادگی حامد تنها پسر حاج علی تهرانی است که نام پدرش برای همه یادآور مردانی و بزرگی است. حامد دلباخته لیلا دختر همکلاسی دانشگاهش میشود که تفاوت زیادی در پوشش ، تربیت و رفتار با خانواده او دارد اما این عشق به سرانجام میرسد و عاشق در کنار معشوق آرام میگرد اما دست تقدیر سرنوشت دیگری را برای این زوج جوان رقم میزند....

 

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی در سریال پدر

 

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران سریال پدر را تشکیل میدادند.

 

ریحانه پارسا و سینا مهراد

عکسی از ریحانه پارسا و سینا مهراد در سریال پدر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied