شمانیوز
شما نیوز

«اتفاق» امشب روی آنتن شبکه ۳ می‌رود

دومین قسمت برنامه‌ تلویزیونی «اتفاق» امشب روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

«اتفاق» امشب روی آنتن شبکه ۳ می‌رود

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر: برنامه تلویزیونی «اتفاق» در جدیدترین قسمت خود به «ایران» می‌پردازد. بدین ترتیب ۳ تن از متخصصان در حوزه‌های علوم فضایی، مستندسازی و طراحی فرش با حضور در استودیوی برنامه «اتفاق» درباره تجربیات و پتانسیل فعالیت این حوزه‌ها در کشورمان روایت‌هایی ارائه خواهند کرد.

همچنین در هر قسمت از این برنامه آزمایش‌هایی علمی پیش چشم بیش از ۷۰۰ تماشاچی در استودیوی برنامه صورت می‌گیرد. این آزمایش در دومین قسمت از «اتفاق» بازسازی رعد و برق خواهد بود.

برنامه «اتفاق» در هر قسمت بنا دارد با هدف سرگرمی، آگاهی‌بخشی و انتقال تجربه با بهره‌گیری از رویدادهای موسوم به «ted» موضوعات متفاوتی را از منظرهای مختلف روایت کند.

«ted» به سخنرانی‌هایی گفته می‌شود که در آن موضوعات علمی و تحقیقاتی با ایده‌های خلاقانه و به شیوه داستان‌گویی برای مخاطب عام روایت می‌شود.

پیش‌تر بنا بود برنامه تلویزیونی «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور هر هفته پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سه سیما برود. اما به دلیل همزمانی ضبط با بحران «کرونا» ضبط آن تا رفع این بحران متوقف شده است.

«اتفاق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و کارگردانی مشترک رضاییان و سیاوش صفاریان‌پور جمعه شب بعد از پخش خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied