شمانیوز
شما نیوز

جدیدترین فیلم پانته‌آ بهرام آماده نمایش است

نسخه نهایی فیلم «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان که متقاضی جشنواره فیلم فجر بود، برای نمایش و شرکت در جشنواره‌های خارجی آماده شده است.

جدیدترین فیلم  پانته‌آ بهرام آماده نمایش است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : این کارگردان ‌درباره فیلم‌ «آینده» با اشاره به سریال نمایش خانگی ممنوعه که ابتدا توقیف و بعد با اصلاحاتی روانه بازار شد، گفت: تجربه آن سریال باعث شد در برخورد با فیلم‌ «آینده» طور دیگری عمل کنم چون بعد از آن اتفاقاتی که در زمان انتشار سریال ممنوعه رقم خورد، دیگر حاضر نمی‌شوم یک اثر هنری که تعدادی هنرمند برای خلق آن زحمت کشیده‌اند را به میزی بسپارم.

او مدعی شد: شاید دلیل این زمانی که صدور پروانه نمایش آینده طول کشید و از جشنواره هم کنار گذاشته شد همین بود.

وی تاکید کرد: تجربه سید ضیا هاشمی و درایت اعضای شورای پروانه نمایش بویژه نماینده محترم شورا دکتر هادی کریمی باعث شد که محتوای فیلم با سانسورهای بی‌دلیل آسیب نبیند و شخصا اعتقاد دارم حضور تهیه کننده با سابقه می‌تواند ناجی فیلمهایی مانند آینده باشد که به دنبال طرح دغدغه هستند.

پورکیان افزود: با این حال علیرغم اینکه ‌متقاضی حضور در جشنواره بودیم و شنیدم که اعضای هیات انتخاب هم نظر مثبتی روی فیلم داشتند، اما در جشنواره نبودیم ‌و پروانه نمایش فیلم چند روز بعد از معرفی فیلم‌ها صادر شد. به هر حال نسخه نهایی «آینده» فعلا جهت حضور در فستیوال‌های بین المللی آماده نمایش است و همین نسخه در سینماهای کشور نیز اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «آینده» روایتی از جامعه پر تلاطم امروز در خانواده است که پانته آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری،نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش و بهاره افشاری از جمله بازیگران آن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied