شمانیوز
شما نیوز

عصر جدید | اریا عظیمی نژاد با اعلام احسان علیخانی به ویروس مبتلا شد + فیلم

شوخی جالب احسان علیخانی با اریا عظیمی نژآد و در برنامه عصر جدید را در این صفحه ببینید .

عصر جدید | اریا عظیمی نژاد با اعلام احسان علیخانی به ویروس مبتلا شد + فیلم

احسان علیخانی در برنامه عصر جدید با رای قرمز اریا عظیمی نژاد به شرکت کنندگان شوخی کرد . احسان علیخانی گفت اریا عظیمی نژآد به ویروس جدید مبتلا شده . اریا عظیمی نژاد ویروس زود قرمزی گرفته است . شوخی جالب احسان علیخانی با اریا عظیمی نژآد در برنامه عصر جدید را در زیر می بینید : 

 

 

خبرداغ : دابسمش جنجالی ریحانه پارسا در اغوش همسرش + فیلم و عکس

 

 

 

 

بیوگرافی جدید آریا عظیمی نژاد

  • نام :آریا
  • نام خانوادگی :عظیمی نژاد
  • تاریخ تولد :5 اردیبهشت ماه 1352
  • محل تولد :تهران
  •  
  • پیشه :آهنگساز
  • تحصیلات :کارشناسی موسیقی

آریا عظیمی نژاد در کودکی

کودکی آریا عظیمی نژاد

در این بخش بیوگرافی آریا عظیمی نژاد آهنگساز و خواننده مشهور را مرور مکنیم ، آریا عظیمی نژاد بیشتر بخاطر موزیک سازی های مشهور خود و همچنین داوری برای مسابقه عصر جدید شهرت دارد.

 

خبر داغ  و جنجالی : گلشیفته فراهانی ، ترانه علیدوستی و پگاه اهنگرانی در بغل اقای کارگردان + عکس لورفته

 

آریا عظیمی نژاد نوازنده

عظیمی نژاد موسیقی دان ایرانی

مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

 

خبرداغ : 

بهروز بقایی به کرونا مبتلا شد + بیوگرافی

 

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد نوازنده سه تار

خانواده و شروع سه تار

 همانطور که پیش از این اشاره شد آریا در خانواده ای هنر ای متولد شده است وی نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمیگردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

از آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید بیشتر بدانید

 جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

نوازنده سه تار

عکس آریا عظیمی نژاد

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

برادر آریا عظیمی نژاد

 نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد وی نیز همچون آریا در وهله اول موسیقی را تحت نظر پدر و برادرش شروع کرد و بعد ها از راهنمایی ها و آموزشهای اساتیدی همچون کیوان میرهادی ، محمدرضا لطفی ، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره مند شد.

آریا عظیمی نژاد خندوانه

آریا عظیمی نژاد در برنامه خندوانه

ازدواج آریا عظیمی نژاد

ازدواج آریا عظیمی نژاد به سال ها پیش برمیگردد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

فرزند آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در کنار پسرش

علاقه مندی آریا عظیمی نژاد به سبک های موسیقی

 آریا عظیمی نژاد همیشه و در همه حال موسیقی را در عین سادگی می پسندد چرا که معتقد است یک موسیقی به قدری باید ساده باشد که بتوانند با هر مخاطبی ارتباط دو سویه بگیرد بنابراین موسیقی هایی که پیچیدگی های بیش از اندازه دارند مورد پسند او نمی باشد.

ناراحتی قلبی آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد بدون هیچ سابقه قبلی مدتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد علت اصلی این اتفاق را برادر آریا گرفتگی رگ قلبش عنوان کرد.

داوران عصر جدید

داوران برنامه عصر جدید

خصوصیت اخلاقی آریا عظیمی نژاد

 آریا به خاطر حجب اخلاقی که دارد بسیار کم صحبت و کم رو است و این مانع برون ریزی خشم و هیجان اوست آرام بودن او باعث شده در جمع و دورهمی ها کمتر شرکت کنند ولی برای خانواده خود و دوستانش اوقات بیشتری را صرف می کند.

 شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد

نقطه شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد به سال 72 مربوط می شود که در رشته موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته می شود و در کنار اساتیدی همچون مصطفی کمال پورتراب و فرهاد فخرالدینی به یادگیری اصول موسیقی می پردازد. وی از سال دوم دانشگاه کار حرفه ای موسیقی را با موسیقی تئاتر شروع کرد و در زمان بسیار کمی توانست نامزد دریافت بهترین موسیقی در جشنواره های بین المللی تئاتر انتخاب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied