شمانیوز
شما نیوز

عکس های لورفته از عمل های زیبایی یکتا ناصر + عکس قبل از عمل

یکتا ناصر عکس های جدیدی از خودش منتشر کرده است که با ظاهری جدید دیده می شود. چهره جدید و قدیم یکتا ناصر را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس های لورفته از عمل های زیبایی یکتا ناصر + عکس قبل از عمل

یکتا ناصر بازیگر سینما و تئاتر کشورمان, عکس های جدیدی در صفحه شخصی اش قرار داده است که مربوط به تئاتر مردگان بی کفن و دفن می باشد.

 

خبرداغ : مهران مدیری | مهران مدیری از همسر و فرزندانش رونمایی کرد + بیوگرافی

 

 

در کنار تعدادى از همکاران عزیزم در تئاتر مردگان بى کفن و دفن. این کار از شهریور ماه در فرهنگسراى نیاوران اجرا خواهد شد

 

یکتا ناصر در کنار همکارانش

تغیر چهره زیبای یکتا ناصر با موهای کوتاه

عکس از حانیه زاهد عزیز عکاس تئاتر مردگان بى کفن و دفن

ظاهر جدید یکتا ناصر

تغیر چهره زیبای یکتا ناصر با موهای کوتاه

بیوگرافی یکتا ناصر :

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده‌است.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»

 

چهره کاملا متفاوت یکتا ناصر در جشنواره امسال

 

چهره کاملا متفاوت یکتا ناصر در جشنواره امسال
یکتا ناصر در جشنواره فیلم فجر سال 1392
 
چهره کاملا متفاوت یکتا ناصر در جشنواره امسال
چهره کاملا متفاوت یکتا ناصر در جشنواره امسال
 
یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی قدیمی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن از مد و آرایش در آن دوره گفت.

برترین ها: یکتا ناصر با انتشار عکسی قدیمی، یاد گذشته‌ها را زنده کرد. او به همین بهانه از روزهایی گفت که زیبایی تعریفی متفاوت داشت.

 

این بازیگر در توضیح عکس به اشتراک گذاشته شده نوشت:

عکسی زیرخاکی از یکتا ناصر

 

«این عکس مربوط به زمانی است که عمل زاویه‌دار کردن صورت نه وجود داشت ونه اصلاً مد بود، بالعکس داشتن صورتی هر چه بیضی‌تر و گردتر از عناصر زیبایی‌شناسانه به حساب می‌آمد.

 

زمانی که داشتن ابروهایی این شکلی زشت بود اما عادی بود و اساساً یکی از ارکان نجابت محسوب می‌شد تا زمان ازدواج یا با کلی ارفاق دیپلم و اگر هم دختر خانمی خبط میکرد و ابروهایش را کمی مرتب می‌نمود از نظر مدیر و ناظم‌های مدارس (تا جایی که من میدانم) مرتکب گناهی کبیره شده بود و یکی از تنبیهاتی که برایش در نظر گرفته میشد ترک مدرسه تا زمان رویش مجدد این موهای موذی بود.

 

زمانی که دندان‌هایم ارتودنسی داشت برای همین تا چندین سال معمولاً نمیخندیدم مگر در زمان‌هایی که دیگر خودداری میسر نبود به خصوص در عکس‌ها به همین دلیل این عکس خیلی برایم خاطره‌انگیز و نادر است چون هم این فک همیشه دردسر ساز در آن مشخص است (تاروزی که مد نبود خودم دوستش نداشتم حالا هم که ظاهراً خوب است متهمم به عملش) و هم ابروهای پر بارم با وضوح تمام و هم آن فلزات برنده در دهانم (شاید اینقدر گل خوشبو بوده که تاب نخندیدن نداشتم.)

 

امیداورم هر کسی هر چیزی دارد یک روز مد شود و هر کس هر چیزی ندارد به زودی از مد بیفتد. همچنین امیدوارم بچه‌ها و نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاهایی درس بخوانند که در آن شاد و ایمن باشند و بهترین روزهای عمرشان را در آن تجربه کنند چون برای من و مطمئنن خیلی از هم نسلانم این‌گونه نبود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    یکتا ناصر احتیاجی به عمل نداشت.