شمانیوز
شما نیوز

محمد علیزاده | تصاویر جدید محمد علیزاده + بیوگرافی

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است. در ادامه میتوانید بیوگرافی کامل محمد علیزاده را بخوانید.

محمد علیزاده | تصاویر جدید محمد علیزاده + بیوگرافی

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد. محمد علیزاده فارغ التحصیل لیسانس رشته کشاورزی می باشد، سه سال پیاپی مقام اول قرائت قران را بدست آورد تا اینکه وارد عرصه موسیقی ترانه سرایی و آهنگسازی شد. محمد علیزاده در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود محمد علیزاده یک خواهر دارد و خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است.

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

عکسهای محمد علیزاده

 

لباس های محمد علیزاده طرح دی اند جی هستند و عطر همیشگی مورد استفاده اش عطر بولگاری می باشد. به فوتبال علاقمند است و از میان فوتبالیست های ایرانی علی دایی و اروپایی کریستیانو رونالدو را دوست دارد. محمد علیزاده دارای قد 1/89 سانتیمتر و وزن 102 کیلوگرم می باشد.

 

محمد علیزاده دوست بسیار صمیمی و نزدیک مرحوم مرتضی پاشایی بود که فوت مرتضی پاشایی بسیار او را اندوهگین کرد.

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

محمد علیزاده به همراه پدر و مادرش

 

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده‌است. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سورپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم‌های موسیقی سال کشور به‌شمار می‌رفت. آلبوم بعدی محمد علیزاده در نیمه دوم اسفند ماه ۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی در بازار موسیقی ایران داشت. در این آلبوم، ترانه‌های آلبوم سورپرایز که به صورت اینترنتی منتشر شده بود نیز قرار داشت.

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

بیوگرافی محمدعلیزاده

 

محمد علیزاده سال‌های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران شهرت پیدا کند. محمد علیزاده مدت‌ زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته‌است. اجرای محمد علیزاده در رادیو و آشنایی او با فرزاد حسنی باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی که در سال ۱۳۸۵ پخش شد را اجرا کند.

 

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما همکاری داشته‌است. از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب (مجموعه تلویزیونی)، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹ و ماه عسل ۹۶، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس (مجموعه تلویزیونی)، میشه نگام کنی و بر آستان جانان و سریال‌های زخم (مجموعه تلویزیونی) و برادر (مجموعه تلویزیونی) نام برد. 

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

 عکسهای محمد علیزاده

 

 

وضعیت تاهل محمد علیزاده : 

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، می گوید یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار میکند.

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

محمّد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است

 

 

حاشیه های محمد علیزاده :

از جمله انتقاداتی که به این خواننده می شود استفاده مکرر از کلمه دل در ترانه هایش و غلو در بغض صدایش است که خودش می گوید:«دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می خواهند بگویند. من تکرار قافیه ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من 9 قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.» وی همچنین می گوید:«هیچ بغض غلو شده ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می خواندم منتهی صدایم پخته نبود»

 

محمد علیزاده اهل کجاست, خواننده محمد علیزاده

محمد علیزاده

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied