شمانیوز
شما نیوز

پایتخت 6 | ازدواج دوم بهبود فریبا در سریال پایتخت 6 + عکس فرزندانش

در شبکه های اجتماعی عکسی از بازگشت بهبود فریبا در پایتخت 6 همراه با دو فرزند افریقایی خود دست به دست می شود و این عکس ها حاکی از ازدواج دوم بهبود فریبا در سریال پایتخت 6 است.

پایتخت 6 | ازدواج دوم بهبود فریبا در سریال پایتخت 6 + عکس فرزندانش

خبرنگار شمانیوز نوشت: در شبکه های اجتماعی عکسی از بازگشت بهبود فریبا در پایتخت 6 همراه با دو فرزند افریقایی خود دست به دست می شود و این عکس ها حاکی از ازدواج دوم بهبود فریبا در سریال پایتخت 6 است.

 

"شمانیوز صحت و سقم این خبر را تائید و یا تکذیب نمی کند"

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

bahareh-afshari-sardar-azmoon-funigma-com-2

 

خبرداغ و فوری : بنیامین | بنیامین بهادری با بهاره افشاری ازدواج کرد !؟ + عکس همسر دومش

 

*بیوگرافی مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در سریال پایتخت*

 

  • نام:مهران
  • نام خانوادگی:احمدی
  • تاریخ تولد:اسفند ماه 1352
  • محل تولد:تهران
  • تاهل:متاهل
  • فرزندان:  باران
 

------------------------------------
 

مهران احمدی در سال 1352 در تهران متولد شد، او بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و همچنین برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید میباشد.

 

بیوگرافی مهران احمدی

 

احمدی در کودکی به نیشابور کوچ کرده است. چند سال زندگی در نیشابور کافی بود که او لهجه یک نیشابوری را با نقش نعیم در سریال مهرآباد به زیبایی ایفا کند.
 

مهران احمدی و هومن سیدی

مهران احمدی  و هومن سیدی در سریال مهرآباد

 

مهران در نوجوانی به تهران بازگشت و بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. احمدی در سال 73 وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر با گرایش بازیگری تحصیل کرد. او همزمان با تحصیل در تلویزیون و تئاتر فعال بود.
 
 

دختر مهران احمدی

مهران احمدی و دخترش باران در طبیعت

 
سعی میکنم حتما خودم را به زمان پخش سریال برسانم و در کنار خانوادهام مینشینم و کار را میبینم، چون باید نقاط ضعف کارم را ببینم و از چند نفر دوستی که هم از متخصصان سینما هستند و هم از آدمهای عادی به حساب میآیند، نظرخواهی میکنم؛ مادرم هم یکی از مشاوران من است و ایشان نکات بسیار ظریفی را به من میگویند که میبینم واقعا درست است.
 

مهران احمدی و مادرش

مهران احمدی و مادرش

 

همین که مادرم میبیند به این جایگاه خاص رسیدهام و به باور خودش، پسرش هنرمند است، برای او کفایت میکند و با همین خوشحال است، وگرنه چگونه میتوانم آن از خودگذشتگیاش برای ثبتنام دانشگاهم را جبران کنم؟

 

دنیای بازیگری مهران احمدی

از اولین کارهای تئاتری او می توان چند و چون به چاه رفتن، محاکمه ژاندارک و آسید کاظم را نام برد و از اولین کارهای تلویزیونی او می توان به بازی در سریال های سیمای خانواده اشاره کرد. مهران احمدی بازیگری در سینما را با فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.  
 

مهران احمدی و حامد بهداد

مهران احمدی و حامد بهداد در فیلم سینمایی آدم

 

اما در فیلم بیست از همین کارگردان مورد توجه قرار گرفت و به همراهی او با کاهانی در چند اثر دیگر منجر شد. همکاری احمدی با کاهانی به هنرنمایی های متنوعی برای مهران احمدی منجر شد که از متفاوت ترین آنها می توان به نقش آدمی دوجنسیتی در فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، اشاره کرد.

 

مهران احمدی

مهران احمدی و رضا عطاران در اسب حیوان نجیبی است

 

نقشی که خودش می گوید به خاطر آن دو ماه کامل را با دوجنسی ها گذرانده تا آنها و دنیای شان را از نزدیک و بی واسطه بشناسد. 

 احمدی که بازیگری در دنیای تصویر را با سیمای خانواده و بازی های نه چندان جذابی در سریال های خانوادگی تلویزیون آغاز کرده بود، با ورود به سینما و بازی در فیلم هایی چون خواب است پروانه (مزدک میر عابدینی، ١٣٨٧)، بیست (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٧)، آ نجا (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٧)، هیچ (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٨)، خواب های دنباله دار (پوران درخشنده، ١٣٨٨)، صدای پای من (مهرداد خوشبخت، ١٣٨٩)، سیزده 5٩ (سامان سالور، ١٣٨٩)، اسب حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی، ١٣٨٩)، آلزایمر(احمدرضا معتمدی، ١٣٨٩)، بغض(رضا درمیشیان، ١٣٩٠) و روز روشن (حسین شهابی، ١٣٩١) به سرعت جایگاه ویژه ای در میان بازیگران کشورمان دست پیدا کرد و حالاجزو یکی از بازیگران توانمند کشورمان محسوب می شود.

 

مهران احمدی در پایتخت

مهران احمدی ، محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر و نسرین نصرتی در پایتخت

 

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد. او در آثاری چون سیزده 59، خواب های دنباله دار، آن جا و بیست به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فیلم هیچ، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است. سال 92 را می توان سال اوج این بازیگر تاکنون دانست. سریال های مهرآباد، یادآوری و آوای باران و پایتخت 3 با بازی او از تلویزیون پخش شده همکاری داشت، در یک نمایش به نام بی انتخاب هنرنمایی کرده و در سینما، فیلم روز روشن، آینه شمعدون، شیار 143 و تمشک را بازی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ‌وهاب فتاحی‌از همدان

    سلام خدمت همشهریان عزیز تشکر میکنم از تمام لطفت و محبت بسیار سپاس گذارم

  • مجید امیری

    نظری ندارم

  • ناشناس

    زهرا